کد خبر: ۱۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
منتخب مردم زرند و کوهبنان در همایش شکرانه حضور:
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای غبارآلود به نفع کشور نیست که بخواهیم به یک دولت انقدر اعتماد کنیم که بابک زنجانی بوجود آید و یا به دولتی چنان بی اعتماد باشیم که اجازه کار پیدا نکند.

منتخب مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای غبارآلود به نفع کشور نیست که بخواهیم به یک دولت انقدر اعتماد کنیم که بابک زنجانی بوجود آید و یا به دولتی چنان بی اعتماد باشیم که اجازه کار پیدا نکند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گفتارنو؛ دکتر حسین امیری عصر امروز پنجشنبه 13 اسفندماه 94 در ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان و حامیان دولت استان کرمان در ویژه برنامه شکرانه که درمحل خانه شهر کرمان برگزار شد با تحلیل نتایج انتخابات اظهار داشت:

**حضور 63 درصدی مشارکت مردم در استان کرمان و همچنین حضور 76 درصدی مردم زرند در پای صندوق‌های رای نشان از پیروزی بزرگ این ملت است که باید از اعضای ستادها و اعضای اجرایی انتخابات در استان و کشور تشکر ویژه کرد.

**این انتخابات با همه تلخی‌های خود، به دلیل حضور مردم تجربه خوب و شیرینی را به همراه داشت زیرا تجربه نشان داده بود که اگر مردم پای صندوق‌های رای حضور پیدا نکنند، اقلیتی به مجلس وارد می شوند که مشکل ایجاد خواهند کرد و این انتخابات برای همه ما این پیام را داشت که نمی شود در مقابل سرنوشت کشور بی تفاوت بود.

**در شرایط امروز که ناامنی کشورهای اطراف ما را در بر گرفته و از طرفی فرصت جدید پسابرجام بوجود آمده است، مردم مجلسی را شکل دادند که اعتدالی بوده و بتواند به دولت کمک کند و این مشارکت بالای مردم در انتخابات، ضریب امنیت کشور را بالا برده و قدرت چانه زنی دولت و نظام را افزایش خواهد داد ضمن آنکه کشورهای 1+5 نیز نگاه جدیدی به جمهوری اسلامی خواهند داشت.

**مردم در شرایط فعلی خواستار رونق اقتصادی، رفع تگناهای اقتصادی و آرامش در جامعه هستند.

**رونق اقتصادی و رفع تنگاهای اقتصادی خط قرمز مردم است و با این دیدگاه مجلسی شکل گرفت که کرسی های زیادی در اختیار ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت قرار گرفت.

**ما به سهم خودمان در مجلس آینده به مردم قول می دهیم که برای رونق اقتصادی و افزایش سطح رفاه مردم با دولت همکاری خواهیم کرد.

**با هماهنگی با استاندار توسعه گرا، از هرگونه تلاش برای توسعه متوازن استان کوتاهی نمی کنیم و اجازه نمی دهیم تندروهایی که کشور را تا مرز جنگ جلو برده و اقتصاد را عقب نگه داشته بودند، بر کشور حکومت کنند.

**زندگی سخت مردم و شرایط بد اقتصادی امروز نتیجه بی توجهی دولت گذشته به هشدارهایی بود که می گفتیم فقر در کشور در حال تقسیم شدن است.

**امروز وضعیت تولید و اشتغال در وضعی است که ناشی از نبود انسجام و مدیریت اقتصادی و سیاسی در دولت گذشته بوده و خسارت های ناشی از این عدم انسجام و همگرا شدن باعث شد کشورهای منطقه با دشمنان دیرینه ما مانند اسراییل و امریکا تحریم های ناجوانمردانه ای را کشور تحمیل و خسارات فراوانی را به کشور وارد کنند.

**امروز گرفتار اقتصادی جنگ زده بعد از جنگ اقتصادی شده ایم.

**امروز به مجلسی نیاز داریم که با کمک دولت بتواند اقتصاد جنگ زده را بازسازی کند و در این راستا نیازمند همکاری همه احزاب، جمعیت ها، رسانه ها و نهادهای نظام هستیم وباید همه در این جهت فکر و حرکت کنند که امر توسعه‎‌ای کشور نیازمند  ارامش، امید و سرمایه گذاری است.

**در همین استان کرمان و با همت استاندار کرمان و در یک فضای آرامش بخش، 197 طرح با سرمایه گذاری 137 هزار میلیارد تومان اماده شده است که نشان می دهد در فضای تند سیاسی نمی توان این سرمایه ها را جذب کرد.

**صنعت نفت در این چند سال نه تنها توسعه نیافته بلکه با بن بست نیز مواجه شد به طوری که 550 میلیارد بشکه نفت بازیافتی داریم که با ضریب 25 درصد استخراج می شود که این افزایش ضریب بازیافت نیاز به سرمایه تکنولوژی دارد که با تعامل با دنیا و شرکت ها صاحب فناوری این امر امکان پذیر است

**در کوتاه مدت باید برای احیای بازار جهانی نفت خودمان اقدام کنیم.

**نیاز است که تولید نفت افزایش یابد که امر نیاز به سرمایه گذاری داخلی و خارجی است و این مهم در فضای امن و آرام امکان پذیر است. 

**نرخ بیکاری دو رقمی و وجود 5 میلیون نفر بیکار در کشور نشان از بحرانی دارد که باید حل شود.

**برای حل بحران بیکاری، باید سالی یک میلیون شغل ایجاد شود و هر شغل در بنگاه های بزرگ دو میلیارد تومان و در مشاغل خانگی 20 میلیون توام سرمایه نیاز دارد.

**در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده که نرخ بیکاری تا پایان این برنامه به هفت درصد برسد ضمن آنکه برای خروج از رکود نیز باید مصرف و تولید داخلی کنترل شود.

**امیدواریم این اتفاق بیفتد و مجلس آینده باید با این نگاه وارد شود که فضای تند در کشور و مجلس ناامنی سرمایه گذاری ایجاد می کند.

**نباید فضای کشور به گونه ای باشد که به یک دولت انقدر اعتماد کنیم که بابک زنجانی بیرون آید و یا به دولتی چنان بی اعتماد باشیم که اجازه کار پیدا نکند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
0
زنده باد اصلاحات
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)