کد خبر: ۱۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
ارسال به دوستان
ذخیره
عبدالله ناصری:
عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان گفت: اصولگرایان با تخریب دولت و سران اصلاح طلب به دنبال تطهیر احمدی نژاد و موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری هستند.
عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان گفت: اصولگرایان با تخریب دولت و سران اصلاح طلب به دنبال تطهیر احمدی نژاد و موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گفتارنو؛ عبدالله ناصری در خصوص تخریب هایی که جریان اصولگرایی علیه هاشمی رفسنجانی و دولت به راه انداخته است، گفت: با توجه به توفیقاتی که به دست آورده شده است که نمونه بارز آن را در روابط بین الملل و حوزه هسته ای است و از سوی دیگر ناکامی هایی که پیش آمد به ویژه در مورد انتخابات موجب شد تا رسانه های جریان رقیب خط تخریب شخصیت های تاثیر گذار از جمله هاشمی رفسنجانی، روحانی را دنبال کنند و از آنجایی که پیش از این نیز چنین رفتارهایی از این طیف مشاهده شده و طبیعی است برای تاثیر گذاری بیشتر این خط را به طور هماهنگ دنبال می کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر جریان رقیب دولت و اصلاحات با تمام توان به مقابله آمده اند تا از این طریق دولتی را که برآمده از این جریان است، به قول خود تک دوره ای کنند؛ اما قطعا موفق نمی شوند چرا که این فضا تشدید خواهد شد و چنانچه فضا به سمت دوقطبی شدن پیش برود انچه مد نظر جریان اصولگرایی است رخ نخواهد داد؛ لازم به ذکر است که در این راستا صدا و سیما هم دستی بر آتش دارد و تلاش می کند تا این امر به طور کامل انجام شود. بنابر این اساس می توان انتظار داشت این تخریب ها بعد از تشکیل مجلس دهم ابعاد بیشتری پیدا کند.

عضو هیئت علمی و استاد تاریخ دانشگاه الزهرا همچنین اشاره کرد: دلیل دیگری که به نظر می رسد اصولگرایان بیشتر به این خاطر به سمت تخریب رو آورده اند آن است که این تخریب ها می تواند پیش درآمدی باشد  برای سرپوش گذاشتن بر اشتباهات و تخلفاتی که در دولت قبل رخ داده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان به دنبال تطهیر آقای احمدی نژاد هستند گفت: از این جهت که احمدی نژاد نزدیک ترین رئیس جمهور به جریان اصولگرایی است و زمزمه های حضور دوباره او در انتخابات آینده به گوش می رسد لذا این جریان از امروز برای تبرئه او وارد میدان شده اند تا بتوانند سال آینده از این مسئله بهره برداری کنند و از آنجایی که در دو انتخابات اخیر تاثیرگذاری چهره هایی مانند هاشمی رفسنجانی اثبات شده است لذا تخریب این چهره در کنار تخریب دولت در دستور کار این افراد قرار گرفته است.

منبع: برنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)