کد خبر: ۱۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
ارسال به دوستان
ذخیره
امام جمعه رفسنجان:
امام جمعه رفسنجان گفت: از شورای تأمین درخواست داریم مجوز برگزاری کنسرت موسیقی را ندهد، چراکه پخش موسیقی زنده همان گنجشکی است که رنگ می‌کنند و به جای قناری می‌فروشند.
امام جمعه رفسنجان گفت: از شورای تأمین درخواست داریم مجوز برگزاری کنسرت موسیقی را ندهد، چراکه پخش موسیقی زنده همان گنجشکی است که رنگ می‌کنند و به جای قناری می‌فروشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان با تأکید بر رعایت تقوی و عمل صالح اظهار داشت: باید خود را به واجبات عادت دهیم تا ترک معصیت و گناهان برای ما آسان شود.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به برگزاری کنسرت‌های موسیقی بیان کرد: موسیقی و غنا همراه با معصیت است و ما یک مرجع را نداریم که در این مراسم شرکت داشته باشد لذا برخی ترویج موسیقی را در جامعه در پیش گرفته‌اند.

وی عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پسوند اسلامی را دارد چرا به دنبال اجرای موسیقی است از شورای تأمین درخواست داریم مجوز برگزاری موسیقی را ندهند چراکه پخش موسیقی زنده همان گنجشکی است که رنگ می‌کنند و به جای قناری می‌فروشند.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه ما از بچه‌های حزب‌الهی رفسنجان حمایت می‌کنیم، ادامه داد: در برخی سالن‌ها که برای مجالس عروسی اجاره داده می‌شوند خواننده‌هایی را می‌آورند که تک‌خوانی می‌کنند که از اداره اطلاعات و دیگر ارگان‌های مربوطه تقاضا داریم این اعمال را رصد و با شدت با این افراد برخورد کنند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: باید سبک زندگی اسلامی به ویژه زندگی فاطمی را در جامعه به ویژه در بین بانوان رواج دهیم، چراکه مدیریت زندگی به دست آنها است و می‌توانند سبک زندگی فاطمی را در جامعه نهادینه سازند.

وی بیان کرد: علم و آگاهی برای زندگی کردن در دنیا که مقدمه‌ای برای رسیدن به عالم آخرت است، اهمیت دارد لذا عظمت علم و آگاهی، علمای دین را در برابر دشمنان محکم می‌کند.

رمضانی‌پور اظهار داشت: برخی مذهب را عامل تخریب و عقب ماندگی افراد می‌دانند در حالی که مذهب و مکتب اسلام به ویژه مکتب تشیع گویایی و بالندگی و سرزندگی را به دنبال دارد و امروز این مکتب مدافع عالم است.

وی با اشاره به اینکه مکتب تشیع مکتب امتی است که هوادار سایر مسلمان‌ها است، تصریح کرد: رئیس جمهور ایران اخیرا در ترکیه حقیقت و حرف‌های رهبر انقلاب اسلامی را عنوان کرد.

امام جمعه رفسنجان گفت: برخی کشورهای اسلامی دست برادری به صهیونیسم غاصب داده‌اند که از دستان این ناجوانمردان خون مسلمانان می‌چکد، پول‌های نفت عربستان به صهیونیست‌ها داده می‌شود تا مردم مظلوم غزه و فلسطین، سوریه، لبنان، یمن و ... به شهادت برسند و نسل‌کشی را به راه انداختند.

وی با بیان اینکه امام علی (ع) سپاهیان را زینت و وقار زمام‌داران دانستند، بیان کرد: به‌وسیله همین نیروهای انتظامی و نظامی در کشور است که همه جانبه امنیت در کشور حاکم شده است.

امام جمعه رفسنجان به آغاز عمل معنوی اعتکاف اشاره کرد و گفت: این عمل بسیار ثواب دارد و گناهان ریخته می‌شود، لذا افراد بهتر است به مدت سه روز به مسجد پناه ببرند و با خداوند راز و نیاز کنند.

رمضانی‌پور به ایجاد ابهت و عظمت نظام توسط نیروهای نظامی اشاره و اظهار کرد: آنها مجهز به سلاح‌های گوناگونی هستند که ساخت این سلاح‌ها به دست فرزندان همین مرز و بوم انجام شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: در بدو انقلاب اسلامی کسانی بودند که با تشکیل ارتش جمهوری اسلامی مخالف بودند و می‌گفتند با کسی جنگ نداریم حال همان‌ها امروز می‌گویند که موشک نمی‌خواهیم و باید گفتمان داشته باشیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)