کد خبر: ۱۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
ارسال به دوستان
ذخیره
امام جمعه موقت کرمان با اشاره به راهپیمایی روز قدس و اهمیت حضور مردم در این راهپیمایی گفت: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی های مختلف، معادلات دشمنان را بر هم می زند.
امام جمعه موقت کرمان با اشاره به راهپیمایی روز قدس و اهمیت حضور مردم در این راهپیمایی گفت: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی های مختلف، معادلات دشمنان را بر هم می زند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه های نمازجمعه کرمان با بیان اینکه جمعه هفته آینده آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده است از مردم خواست در راهپیمایی این روز به طور گسترده شرکت کنند.

وی همچنین به نزدیک شدن به لیالی قدر اشاره کرد و گفت: این شب ها بسیار پر فضیلت هستند.
وی با بیان اینکه قرآن در شب قدر نازل شد و عبادت در شب های قدر به عبادت در هزاران ماه برتری دارد تصریح کرد: مقدرات ما در شبهای قدر مشخص می شود و این شبها زمانی است که ملائکه نازل می شوند و به محضر امام زمان (عج) می رسند.

امام جمعه موقت کرمان گفت: این شب در ماه مبارک رمضان قرار دارد ولی اینکه کدامیک از سه شب 19، 21 و 23 شب قدر هستند، مشخص نیست.

وی افزود: نهایی شدن و امضای اعمال و خواسته ها در شب 23 ماه رمضان انجام می شود و با استفاده از روایات احتمال اینکه هر سه شب به عنوان شب قدر باشند وجود دارد.

حجت الاسلام صباحی با بیان اینکه باید شب های قدر را غنیمت بشماریم گفت: حضرت زهرا (س) روزهای قدر بچه هایش را وادار به خوابیدن می کرد و شب به آنها غذای سبک می داد که بتوانند شب های قدر را بیدار بمانند و عبادت کنند.

وی تصریح کرد: همه ما در شب های قدر خواسته هایی از خدا داریم اما باید اول برای مسلمانان جهان، مملکت و امنیت کشور دعا کنیم.

وی گفت: اکنون شعله های آتش اطراف کشور ما را گرفته اما کشور ما در امنیت به سر می برد و این با دعای خیر مردم و جانفشانی های نیروهای مختلف نظامی، انتظامی، امنیتی و حمایت های بی بدیل رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شده است.

امام جمعه موقت کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هفتم تیر سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران وفادار انقلاب است گفت: شهید بهشتی باهوش و سیاستمدار بود و دشمن درصدد شهادت وی بود.

وی گفت: دشمن، رهبر معظم انقلاب اسلامی را نیز ششم تیر مورد هدف قرار داد و اگر امام راحل و اتحاد مردم نبود دشمن آن زمان به اهداف خود رسیده بود.

حجت الاسلام صباحی بیان کرد: به وجود آورندگان حادثه هفتم تیر امروز در امن و امنیت زندگی می کنند در حالی که ایران متهم به رعایت نکردن حقوق بشر است و از نظر دشمن افرادی که از تروریست ها و قاتلان شهید بهشتی حمایت می کنند حقوق بشر را رعایت کرده اند.

وی با گرامی داشت هفته قوه قضاییه گفت: اقامه قسط و عدل از خواسته های به حق مردم است.

وی از دست اندرکاران دستگاه قضایی در کرمان تقدیر کرد و گفت: حجم مراجعان به قوه قضاییه در شأن این نظام نیست و باید در زمینه کاهش این آمار اقداماتی انجام داد.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه سر و کار قوه قضاییه با مجرمان است گفت: فساد، جهل و غیره دلایل وقوع جرم هستند و جلوگیری از این عوامل وظیفه قوه قضاییه نیست و باید در زمینه حذف این دلایل اقدام کرد.

وی همچنین به حادثه واژگونی اتوبوس و جانباختن سربازان مرکز آموزشی کرمان اشاره کرد و این ضایعه را به خانواده این سربازان تسلیت گفت.
حجت الاسلام صباحی از مردم و متمکنین نیز خواست در زمینه توسعه ساختمان مصلای شهر کرمان این مجموعه را یاری کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)