کد خبر: ۱۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
ارسال به دوستان
ذخیره
رئيس پليس امنيت عمومي استان از پلمپ 991 واحد صنفي متخلف به دليل نداشتن پروانه کسب و عدم رعايت مقررات مربوطه در طرح هاي نظارت بر اماكن و واحدهاي صنفي از ابتداي سال تا كنون در استان خبر داد.
رئيس پليس امنيت عمومي استان از پلمپ 991 واحد صنفي متخلف به دليل نداشتن پروانه کسب و عدم رعايت مقررات مربوطه در طرح هاي نظارت بر اماكن و واحدهاي صنفي از ابتداي سال تا كنون در استان خبر داد.
گفتارنو، سرهنگ"‌محمد باقر فلسفي "گفت: به منظور صيانت از امنيت اجتماعي در سطح اماكن عمومي، جلوگيري از بروز تخلفات و جرايم صنفي،تحقق برنامه هاي پيشگيرانه،‌مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي در بين اصناف، طرح تشديد کنترل و نظارت بر واحدهاي صنفي و اماکن عمومي در سطح استان از ابتداي سال جاري به طور مداوم توسط مأموران پليس امنيت عمومي اجرا شد.
وي افزود: مأموران نظارت بر اماکن عمومي استان كرمان از ابتداي سال جاري از 11 هزار و 218 واحد صنفي به صورت محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظي بازديد كردند.
"فلسفي" هدف از ساماندهي اصناف را رعايت قوانين صنفي و بازديد از صنوف را رعايت قانون در بازار دانست و افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي در اين بازديدها، 991 واحد صنفي متخلف را شناسايي و برابر ماده 27 و 28 قانون نظام صنفي پلمپ كردند.
وي در ادامه نداشتن پروانه كسب و عدم رعايت قوانين و مقررات ابلاغي از سوي پليس اماكن و اتحاديه صنفي را علت عمده پلمپ واحدهاي متخلف اعلام كرد و بيان داشت: صاحبان صنوف متخلف نيز پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.
سرهنگ "‌محمد باقر فلسفي" با اشاره به برخورد بدون اغماض و قاطعانه پليس با ناهنجاري ها گفت: در مرحله اول مراجع صدور پروانه موظف به نظارت بر واحدهاي تحت پوشش خود بوده و در صورت اصرار بر تخلف واحدهاي صنفي و عدم كارايي مسئولان امر از جمله مراجع صدور، اداره اماكن با جديت ضمن سهم تقصير براي مراجع كم كار ( مراجع صدور پروانه) با جديت ورود خواهد داشت .
اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: : پليس همواره تلاش مي‌كند با برقراري امنيت مطلوب در جامعه زمينه كسب و كار سالم را براي اصناف فراهم كند.
رئيس پليس امنيت عمومي استان با بيان اينكه  پليس با تشديد اقدامات كنترلي و نظارتي خود بر واحدهاي صنفي، درصدد کاهش ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي است از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را از طريق سامانه110 به پليس اطلاع دهند.
برچسب ها: پلمپ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)