کد خبر: ۱۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون رئیس جمهوری کارنامه معاون جدید پارلمانی ریاست جمهوری را در شورای نگهبان باعث افتخار دانست و تاکید کرد: ایشان در وزارت کشور هم از سیاست‌های دولت تدبیر و امید دفاع جانانه کرد. حضور امیری در دولت باعث تقویت دولت است.
ایلنا نوشت:معاون رئیس جمهوری کارنامه معاون جدید پارلمانی ریاست جمهوری را در شورای نگهبان باعث افتخار دانست و تاکید کرد: ایشان در وزارت کشور هم از سیاست‌های دولت تدبیر و امید دفاع جانانه کرد. حضور امیری در دولت باعث تقویت دولت است. 
حجت‌الاسلام  مجید انصاری در مراسم تودیع و معارفه معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: خداوند را شاکریم که توفیق خدمت را به ما داد. نسل خوشبختی بودیم که در مقطعی حضور داشتیم که بعد از قرن‌ها مجاهدت علما و بزرگان در ایران به ثمر نشست و انقلاب عظیم و بی‌نظیری به رهبری امام با محتوای اسلامی و به وسیله مردم پیروز و نظام مردم‌سالار در کشور مستقر شد.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم در هر کجا ارزشمند است، اظهار داشت: خدمت در این نظام علاوه بر ارزش ذاتی جنبه دینی و معنوی هم دارد. از رییس جمهور تشکر می‌کنم. زمینه ادامه خدمت‌گزاری ما در این دولت فراهم کرد و به من به عنوان معاون امور مجلس حکم دادند و تا هفته قبل توفیق این خدمت را داشتم.

معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به مسئولیت جدید خود تصریح کرد: معاونت حقوقی هم از معاونت‌های زیر مجموعه نهاد هست و از آقای نهاوندیان به خاطر حمایت‌های گذشته‌تان و آینده تشکر می‌کنم. معاونت امور مجلس نوپا است. این معاونت در دولت دوم آقای احمدی‌نژاد ایجاد شد. مشکلات عدیده‌ای در این معاونت وجود داشت و با این وجود همکاران من در شرایط دشواری انجام وظیفه کردند. نباید با ذکر این سختی‌ها ذایقه دوستان را تلخ کنم. اقدامات خوبی توسط آقایان خباز و نصیرپور در این معاونت انجام شد و علیرغم همه کاستی‌ها کارهای قابل قبولی صورت گرفت.

انصاری با یادآوری روابط مجلس نهم و دولت دهم خاطرنشان کرد: تعامل‌های نه‌چندان سالم و خوب با مجلس وجود داشت. در روزهای آخر دو رییس قوه در مجلس درگیری لفظی داشتند. در واقع ما مسئولیت را در شرایط مساعدی تحویل نگرفتیم. با تلاش همه دوستان موفق شدیم برخی بحران‌ها پشت سر بگذاریم.

او با اشاره به برخورد مجلس نهم با دولت یازدهم ابراز داشت: از حدود دو هزار سوال از وزرای دولت یازدهم، پنجاه و پنج سوال به جلسه علنی رسید که نیمی از آن‌ها قانع‌کننده بود. نیمی دیگر هم به دلیل عدم رعایت آیین‌نامه در رای گیری بود. اگر آئین‌نامه رعایت می‌شد، در بسیاری از موارد هم کارت زردی در کار نبود. برخلاف آیین‌نامه آخرین صحبت را به جای وزیر به نماینده می‌دادند. سه استیضاح تقدیم مجلس شد که یکی از آن‌ها، استیضاح آقای فرجی دانا بود که رای آورد.

معاون رئیس جمهوری افزود: بایگانی معاونت پارلمانی قبلا سنتی بود اما با تلاش دوستان، امروز آرشیو خوبی در سامانه موجود است. از مجلس پرسیدیم سوال‌ها در ادوار مجلس چه میزان است که جای تعجب بود مسئولان مجلس از آن خبر نداشتند. برای همین ساماندهی این مسئله هم در حال انجام است. در حوزه پژوهش هم برنامه‌های خوبی اجرا شد. با امکانات کم و دشواری‌های موجود اگر کار مثبتی است مربوط به دوستان است و قصور به بنده باز می‌گردد.

انصاری کارنامه امیری را در شورای نگهبان باعث افتخار دانست و یادآور شد: ایشان در وزارت کشور هم از سیاست‌های دولت تدبیر و امید دفاع جانانه کرد. حضور امیری در دولت باعث تقویت دولت است. من از همکاران حلالیت می‌طلبم.
برچسب ها: انصاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
0
عجب . چطور این معاونت را دولت قبل ایجاد کرده است و تا کنون برجا مانده است . حداقل نامش را عوض کنید.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
0
جناب اقای انصاری هم استانی گرامی با همه احترامی که برای جنابعالی قائل هستم
ولی اقای روحانی وعده های خود به اصلاح طلبان را عملی نکرد و چرخض زیادی به سمت برادر لاریجانی دشمن اصلی اصلاحات دارد.
که اگر این روند ادامه پیدا کند ریزش رای زیادی خواهد داشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)