کد خبر: ۱۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
ارسال به دوستان
ذخیره
محسن برازوان، دبیر حزب ندای ایرانیان شعبه کرمان:
دبیر حزب ندای ایرانیان شعبه کرمان گفت: رقیب دکتر روحانی از تخریب به عنوان یک ابزار سیاسی برای ماندن و اینکه در انتخابات پیش‌رو به حداقل‌هایی دست یابند، بهره می‌گیرد.
دبیر حزب ندای ایرانیان شعبه کرمان گفت: رقیب دکتر روحانی از تخریب به عنوان یک ابزار سیاسی بهره می‌گیرد برای ماندن و اینکه در انتخابات پیش‌رو به حداقل‌هایی دست یابند.

محسن برازوان در گفت‌وگو با گفتارنو درباره سفر آیت‌الله هاشمی به کرمان اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی یک محور قابل قبول برای جریان اصلاحات استان است و درواقع باعث اتحاد اصلاح‌طلبان در بازه یک ساله منتهی تا انتخابات شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در مورد صحبت آیت‌الله هاشمی که در دیدار با فعالان سیاسی مبنی بر این‌که "از جوانان می‌خواهم امیدوارانه در صحنه حضور داشته باشند" گفت: بنده به عنوان کسی که جوان بوده‌ام و در حال حاضر نیز در جریان اصلاحات با جوانان کار کرده‌ام و کار می‌کنم ، می‌گویم در بزنگاه‌های سخت که برخی بزرگان ما عقب کشیدند، جوانان در صحنه حاضر بودند و فعالیت کردند و نمونه‌اش هم انتخابات 92 بود که بعد از رد صلاحیت آقای هاشمی خیلی‌ها ترجیح دادند فعالیتی نکنند ولی جوانان در میدان ماندند و باید گفت که پیروزی دکتر روحانی در انتخابات 92 نتیجه حضور جوانان در صحنه بود و معتقدم در انتخابات 96 نیز این اتفاق خواهد افتاد. البته در کنار این مهم مطالبات جوانان شفاف‌تر خواهد شد و کار آقای دکتر روحانی در 4 سال آینده سخت‌تر خواهد شد.  

او در مورد فضاسازی‌ها علیه دولت تصریح کرد: رقیب آقای دکتر روحانی در فضای سیاسی کنونی، خصوصا بعد از انتخابات هفت اسفند متوجه شد که پایگاه اجتماعی خاصی ندارد و با تنها روشی که می‌تواند در انتخابات‌های پیش‌رو عرض اندام کند، تخریب است و از همین الان هم این پروژه را کلید زده و هوشمندانه این کار را شروع کرده که بحث انتخاباتی هم به خود نگیرد.

برازوان با اشاره به دوران ناخوشایند دولت‌های نهم و دهم اضافه کرد: اتفاقات خیلی ناگواری در دولت قبل رخ داد ولی عده‌ای که الان دولت آقای دکتر روحانی را تخریب می‌کنند، سکوت کرده بودند و این تخریب‌های فعلی علیه رییس جمهور در حقیقت یک ابزار سیاسی است برای ماندن و اینکه در انتخابات پیش‌رو به حداقل‌هایی دست یابند.


او در مورد این سخن رییس جمهور روحانی که گفته بود: "عده‌ای از قطع دست متجاوزان به اموال عمومی پس از تحریم نگرانند" اظهار داشت: نتیجه و ماحصل تحریم در دولت قبل رانت‌هایی را برای اشخاص خاصی ایجاد کرده بود . این افراد نقش دلال را داشتند که پس از برجام که باعث ورود به بازار جهانی به صورت مستقیم شد و این افراد که با ثروت ملی این کشور کسب درآمد می‌کردند، دستشان از این درآمد و ثروت ملی کوتاه شد و مطمئنا در برابر این اتفاق واکنش نشان می دادند و ناراضایتی خود را از این اتفاق اعلام می‌کردند و سعی می‌کنند این نارضایتی را از هرطریقی حتی سیاسی  اعلام کنند.

برازوان ادامه داد: این رفتار مخالفان برجام طبیعی است چون از ابتدای کار آقای دکتر روحانی و مشخص شدن تیم مذاکره کننده هسته‌ای شروع به کارشکنی کرده بودند.

دبیر حزب ندای ایرانیان شعبه کرمان در مورد این موضوع که عده‌ای مرتبا به دنبال القای یاس و ناامیدی در جامعه هستند که آیت‌الله هاشمی هم در سفرشان به کرمان به این موضوع اشاره کردند، گفت: در مجلس هشتم و هفتم و در انتخابات ریاست جمهوری 84 این تجربه را داریم که در زمانی مردم با صندوق‌های رای قهربودند، جریانی روی کار آمد که عقبه اجتماعی نداشت و مثالی که می‌توانم برای این ماجرا بیاورم مقایسه نتایج انتخابات مجلس دهم با انتخابات‌های مجلس هفتم و هشتم است. 

این فعال سیاسی با بیان این که مخالفان دولت تدبیر و امید تمایلی ندارند که مردم پای صندوق‌های رای بیایند، افزود: این افراد سعی در ناامید کردن مردم دارند و مرتبا بزرگترین دستآورد دولت آقای دکتر روحانی که برجام است را زیر سوال می‌برند و می‌گویند که هیچ خروجی‌ای نداشته است. 

برازوان با اشاره به نقش رسانه‌ها در انعکاس دستآوردهای بزرگ دولت تدبیر و امید ابراز کرد: رسالت بزرگی که رسانه‌ها برعهده دارند این است که کار آگاه سازی انجام دهند که چنین اتفاق بزرگی در سطح جهانی رخ داده است و اعلام کنند برجام یک بحث ملی است قرار نیست بازخورد یک شبه داشته باشد و قبلا هم جریانات اصلاح طلب اعلام کرده بودند با برجام قرار نیست تمام مشکلات مملکت یک شبه حل شود. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

استاندار کرمان: تغییر الگوی بارشی قابل پیش‌بینی نیست؛ دستگاه‌ها آمادگی تجهیزاتی داشته باشند

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)