کد خبر: ۱۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان:
رزم حسینی به طرح منطقه دو شامل شهرستان های جیرفت و عنبرآباد اشاره کرد و افزود: کار در این منطقه به علت جابجایی آقای جلال پور عقب افتاد و پس از انتصاب آقای طبیب زاده به عنوان اتاق بازرگانی کرمان تصدی این منطقه به عهده وی گذاشته شده و امید می رود کار عملیاتی ظرف یکی دو ماه آینده آغاز شود.
نماینده عالی دولت در استان به اولین فرودگاه گردشگری خاکی در منطقه شهداد اشاره کرد و افزود : این فرودگاه ظرف یکی دو ماه آینده افتتاح خواهد شد

به گزارش خبرگزاری ایسنا، "علیرضا رزم حسینی" در نشست تبیین طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج با حضور وزیر کشور به طرح هشت گانه اشاره و گفت : منطقه یک شامل کهنوج،منوجان قلعه گنج و فاریاب به بنیاد واگذار شده است و رودبار جنوب نیز طی تفاهم نامه به قرارگاه سازندگی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه قرار گاه هم اکنونده حلقه چاه خریداری و کاررا با تغییر الگوی کشت اغاز کرده است، بیان کرد: مصمم هستیم طرح اقتصاد مقاومتی قلعه گنج را در کل استان گسترش دهیم.

رزم حسینی به طرح منطقه دو شامل شهرستان های جیرفت و عنبرآباد اشاره کرد و افزود: کار در این منطقه به علت جابجایی آقای جلال پور عقب افتاد و پس از انتصاب آقای طبیب زاده به عنوان اتاق بازرگانی کرمان تصدی این منطقه به عهده وی گذاشته شده و امید می رود کار عملیاتی ظرف یکی دو ماه آینده آغاز شود.

وی به منطقه سه شامل بم ، فهرج،ریگان و نرماشیر اشاره و عنوان کرد: مسئولیت این منطقه هم بر عهده کرمان موتور است و این شرکت کار را به صورت پایلوت از شهرستان ریگان آغاز کرده که سال گذشته42 هزار تن خرما از استان کرمان صادر شده و این منطقه می تواند در حوزه صادراتخرما موثر باشد.

استاندار کرمان همچنین به طرح جدید خودرو سازی در آینده نزدیک که با موافقت وزیر کشور در این منطقه صورت خواهد گرفت اشاره کرد و گفت:همه این کارها در کنار راه اندازی صندوق های توسعه روستایی انجام میشود.

وی افزود:کارهای خوبی در منطقه بافت، رابر و ارزوئیه شروع شده به عنوان مثال در شهرستان ارزوئیه 42 هکتار زمین با هماهنگی جهاد کشاورزی در اختیار شرکت های توسعه گرا قرار گرفته که بذر کشور را تولید کند.

وی خاطر نشان کرد : در منطقه بافت نیز کارخانه کک سازی که بیست سال تعطیل بوده و ظرفیت تولید سالانه 1000 تن کک را دارد در دولت یازدهم آغاز بکار کرده است.

رزم حسینی افزود: معادن اسفندقه که با مشکلات کارگری مواجه بودند این مشکلات مرتفع شده است و کار در حال اجرا است.

وی به ماهان و شهداد در منطقه کرمان اشاره کرد و تصریح داشت: 35 میلیون دلار توسط شرکت هواپیمایی ماهان پول وارد این منطقه شده است.

استاندار کرمان با تاکید بر طرح مثلث توسعه اقتصادی، گفت: توسعه و پیشرفت در راستای این طرح موجب شده که امام جمعه شهداد برای انعقاد تفاهم نامه به دفتر مدیر عامل هواپیمایی ماهان در تهران رجوع و تا حصول نتیجه پیگیری های لازم را انجام دهد.

نماینده عالی دولت در استان به اولین فرودگاه گردشگری خاکی در منطقه شهداد اشاره کرد و افزود : این فرودگاه ظرف یکی دو ماه آینده افتتاح خواهد شد.

وی به شرکت میدکو شهرستان های زرند و کوهبنان اشاره کرد و گفت: این شرکت در مرحله اول کار را با سه روستا در زرند آغاز کرد و هم اکنون سفارش 10 هزار دست لباس برای این شرکت که قبلا از تهران خریداری میشده توسط این سه روستا تهیه می شود.

استاندار کرمان به انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اشاره کرد و افزود: برای اولین بار دانشگاه ها در توسعه نقش ایفا می کنند و مدیردانشگاه استانی کارها را در شهرستان ها دنبال می کنند.

وی با اشاره به آستان قدس رضوی گفت:کلیات طرح مناطق اقتصادی  توسط آستان قدس پذیرفته شده اما هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

رزم حسینی  به قبول مسئولیت بانک رسالت در بخش گلباف اشاره کرد و تصریح کرد: این بانک سالانه یک میلیون جلد سررسید سفارش میدهد که در این راستا صحافی این یک میلیون سررسید توسط مردم گلباف انجام می شود.

وی گفت: بسته بندی گیاه تلخون و تغییر الگوی کشت و تولید 10 هزار دست لباس در دستور کار این بانک میباشد.

استاندار کرمان به نقش تاثیر گذار دهیاری ها در توسعه اشاره و عنوان کرد: در سال گذشته 170 میلیون تومان وام خود اشتغالی به 13 هزار نفر اعطا شد و بخش عظیمی از آن جذب نشد که این نشان از پایین بودن فرهنگ کار در جامعه دارد.

وی با اشاره به قبول مسئولیت های مس سرچشمه افزود: این شرکت اولویت کاری خود را از شهربابک آغاز کرده و سیرجان و بردسیر هم توسط گل گهر در حال انجام است که مطالعات آن در دست اقدام است اما هنوز کاری صورت نگرفته است.
برچسب ها: رزم حسینی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)