کد خبر: ۱۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۴
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
آیا نماینده جیرفت و عنبرآباد از صف حامیان دولت خارج شده است؟
نها چند روز پس از برکناری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان که بازمانده دوره احمدی نژاد بود و علیرغم چشم پوشی دولت، نتوانست خود را با سیاست های دولت تدبیر و امید همراه کند خبر رسیده که نماینده مردم و جیرفت و عنبرآباد که با حمایت حامیان دولت و حزب اعتدال و توسعه به مجلس راه یافته است در حال جمع آوری امضا علیه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت تدبیر و امید است.
تنها چند روز پس از برکناری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان که بازمانده دوره احمدی نژاد بود خبر رسیده که نماینده مردم و جیرفت و عنبرآباد که با حمایت حامیان دولت و حزب اعتدال و توسعه به مجلس راه یافته است در حال جمع آوری امضا علیه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت تدبیر و امید است. 

به گزارش گفتارنو یک منبع پارلمانی به خبرنگار ما اطلاع داد پس از برکناری مدیرکل احمدی نژادی فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در اقدامی عجیب در حال تهیه امضا علیه وزیر ارشاد است و تا کنون موفق شده تعدادی از چهره های مخالف دولت را نیز با خود همراه سازد.

واکنش عجیب نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد به عزل مدیر باقی مانده از دولت قبل در حالی صورت گرفته که یکی از مطالبات جدی اهالی فرهنگ و هنر انتصاب مدیری همسو با سیاست های فرهنگی دولت بوده و این امر با تاخیری فراوان نیز صورت گرفته است.

 اقدام این نماینده مجلس در حالی صورت گرفته است که وی در دوره انتخابات خود را به عنوان اعتدال گرا و حامی دولت معرفی کرده و همچنین در فهرست انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه قرار داشت. حزبی که علی جنتی عضو شورای مرکزی آن به شمار می آید.

سابقه مواضع دو پهلو
البته این موضع گیری نماینده جیرفت و عنبرآباد چندان جای تعجب ندارد. چرا که وی در اردیبهشت ماه هنگامیکه در مقابل خبرنگاران قرار گرفت در مورد سفر احمدی نژاد به جیرفت سعی کرد موضع نه سیخ بسوزد نه کباب اتخاذ کند.

به گزارش گفتارنو او گفته بود: احمدی‌نژاد هم مانند هر شهروند معمولی دیگری، می‌تواند بیاید و برود و به نظرمن خیلی اتفاق خاصی نیفتاده است. احمدی‌نژاد هم مانند بسیاری از کسانی که می‌آیند و می‌روند، طی سفری می‌آید و می‌رود. 

کمالی پور در حالی سعی کرد سفر احمدی نژاد به جیرفت را عادی جلوه دهد که به عنوان کسی که سالها به عنوان رییس دادگستری مشغول فعالیت بوده می دانست که سفر بدون مجوز احمدی نژاد یک سفر معمولی نیست.

گفته می شود تعدادی از چهره های آتشین اصولگرا نیز جزو ستاد انتخاباتی وی بوده اند.

البته این همه مواضع تعجب برانگیز کمالی پور نبود. او در خصوص قراردادهای نفتی موضعی نه تنها منتقدانه - که این حق نماینده است- بلکه موضعی شبیه مخالفان دو آتشه دولت اتخاذ نمود.

او گفته بود: پاسخ قانع کننده برای منتقدین این قرادادها وجود ندارد و آن چیزی که ما در این قراردادها مشاهده می کنیم نفوذ صدر صدر بیگانه در کشور است.دولت باید پاسخگو باشد.

اتخاذ مواضع غیر روشن باعث شد تا کمالی پور در انتخابات مجلس در لیست امید(اصلاح طلبان) قرار نگیرد. 

حالا باید منتظر بود و دید کسی که تا دیروز و در گیر و دار انتخابات لباس اعتدال بر تن کرده بود اکنون قصد تغییر رویه دارد و به صف مخالفان دولت پیوسته است یا خیر؟

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
نگین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
1
خب گفتارنو ما که همون روز اول به شما گفتیم ما جیرفتی ها این کمالی پور را بهتر از هر کسی دیگر می شناسیم. گفتیم این اسم کمالی پور تو لیست اعتدالی ها چه می خواهد؟!. متاسفانه گروهی به اصطلاح از اصلاح طلبان! در انتخابات به جانب او چرخیدندو همین حرکت آنها باعث شد دکتر اعظمی که کاندید تایید شده شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان بود رای نیاورد. متاسفانه با ارائه لیست امید خیلی ها خود را در آن جا زدند و برخی عنوان اعتدالی بر خود نهادند مانند همین کمالی پور. این در حالی است که کمالی پور ابدا اصلاح طلب نبوده بلکه اصولگرایی دو آتشه است. ... یکی از بازوهای توانای او در انتخابات بود و اگر ... نبود کمالی پور به مجلس راه نمی یافت.
پاسخ ها
کبوتر
| Iran, Islamic Republic of
به نظر من استاندار خیلی ازش حمایت کرد که رای آورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
1
0
همسویی با دولت، برعلیه منافع ملت،نه نه نه، این مشی کمالی پور نیست، همانند پروژه انتقال آب، جنوب به شمال به قیمت نابودی کشاورزی جنوب، سکوت دولتمردان جنوب، عدم همسویی با مردم ستمدیده جنوب، به جیب سرمایه داران ومرفهین،.... این مشی کمالیپور نیست،
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
1
کمالی پور بعد از دوازده سال ...و تبلیغات گسترده و فریب دادن مردم به مجلس راه پیدا کرد دور بعد انشا الله ...جایش را میگیرد ..
ادهمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
0
1
چند نکته:

صرف نظر از مخالفت نماینده جیرفت رییس جدید هم چندان کارا نشان نداده و نه کور خواهد کرد و نه شفا خواهد داد.مطمئن باشید. سابقه کارکردش در بردسیر و سیرجان همین رو میگه.
2- کمالی پور ادم مستقلی است و نه به چپ می غلتد نه چندان به راست. شما که مدعی هستید او با حمایت حامیان دولت به مجلس راه یافته پس دوره قبل با حمایت چه کسانی تا آستانه ورود به مجلس بالا آمد؟..آن دوره تنها با اختلاف 500 رای آنهم کاملا سوال برانگیز از ورود به مجلس باز ماند!!!.
3- بهتر نیست آرس اشتباهی ندهید. کسی که در جیرفت مورد حمایت حامیان دولت و اصلاح طلبان بود دکتر اعظمی بود نه کمالی و اگر دیدید در ساعات پایانی انتخابات حزب اعتدال و توسعه از کمالی حمایت کرد بخاطراین بود که متوجه نتیچه کارو پایگاه اجتماعی او شدند ضمن اینکه حرب اعتدال مگر چقدر تاثیر دارد. آنها میخواستند ماهی خود را از آب صید کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز اگر کمالی پور به حمایت اعتدال و توسعه نیاز نداشت و خودش امکان رای آوری داشت چرا همان موقع اعلام نکرد که از من حمایت نکنید. من نیازی به شما ندارم. به نظرم این حرف ها توجیه است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
اون روزی که در دفتر برخی افراد رو از پاشنه در آورده بود که از من حمایت کنید نمی گفت من خودم رای دارم.هههه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
0
2
حزب اعتدال و توسعه در این زمینه چه پاسخی دارد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
0
1
بارها به اصلاح طلبان جیرفت از جمله فرخی و تراب گفتیم که دست از کمالی پور بردارید او اصلا سیاست را نمی شناسد اقداما ماهه های اخیر او خیلی زود افکار ضعیف و سیاست ناشناسی او را عیان کرد
امیدوارم این درس عبرتی برای تراب و و فرخی باشد که بر خلاف جریان غالب اصلاحات دیگر شنا نکنند و در کنار اسلامی پناه جریان اصلاحات را در انتخابات پیش رو همراهی کنند
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
0
1
اصلاح طلب های جیرفتی عزیز انشاالله دور بعدی با اتحاد و عدم حمایت از کاندیدهای دوپهلو جواب این بی مهری راخواهند داد .
بار بار کن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
1
هر چی که باشد چهار سال نماینده است و وظیفه خود می دانیم به هر صورتی که پیش اید ، از تخریب ایشان خودداری کنیم که این کار شده خوراک عده ای طمع کار و فرصت طلب.
اگر عملکردی هم ندیدیم سال آخر خودمان داوری خواهیم کرد. همان طوری که نماینده قبلی را در سال پایانی اش جواب دادیم . شما هم بیش از این دلتان برای اینجا نسوزد وبه فکر آب برای پروژه دل عالم ارباب باشید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
مثبت اشتباه دادم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
بهتره از صداقت دفاع کنید. خودتان هم می دانید انتقال آب شرب است. نه چیز دیگری.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
1
برخی افراد در میان اصلاح طلبان: از من اصلاح طلب تر پیدا نمی کنید

همان افراد در میان اصولگرایان: ذره ای از اصولگرایی کوتاه نمی‌آیم

اصلاح طلبان ساده اندش:)
اصلاح طلبان آینده نگر:(
اصولگرایان ساده اندیش:)
اصولگرایان آینده نگر:(
مردم:!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
0
هیچ آبی از جنوب به شمال انتقال داده نشده است از رابر انتقال می دهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
0
دم کمالی پور گرم مرگ بر کرمانی های آب دزد این مدیرکل فقط بخاطر آب دزدی کرمانی ها برکنار شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)