کد خبر: ۱۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
ارسال به دوستان
ذخیره
جماران نوشت:
دبیر کل حزب اتحاد ملت معتقد است انقلاب اسلامی با ارتحال آیت‌الله هاشمی شناسنامه خود را از دست‌داده است و می‌گوید امیدوار است که درگذشت ایشان برای کشور ما فصلی را ایجاد نکند که در آن آرمان‌های انقلاب تضعیف شود؛ بلکه این اتفاق باعث تثبیت خط و مشی عقلانی و اعتدالی ایشان شود.

علی شکور راد در خصوص فقدان آیت‌الله هاشمی و آینده سیاسی جمهوری اسلامی بعد از ایشان بابیان این‌که آیت‌الله هاشمی شناسنامه انقلاب بود و با درگذشت ایشان انقلاب اسلامی شناسنامه خود را ازدست‌داده است، گفت: این مصیبت بزرگی برای ما است. آیت‌الله هاشمی ابعاد بسیار گسترده‌ای داشت که در طول بیش از 60 سال از مبارزه خود آن‌ها را در برهه‌های مختلف به منصه ظهور رساند.
وی ادامه داد: آیت‌الله هاشمی یک دیکته نوشته‌ای داشت که اگرچه برخی به آن غلط می‌گرفتند؛ اما هیچ‌کس به‌اندازه ایشان در تاریخ جمهوری اسلامی کنش سیاسی نداشته است. او هر بار که با جفایی مواجه شد و یا هر بار که عرصه را برایش تنگ کردند راهی را برای خدمت به مردم و کشور باز کرد.

شکوری راد با تأکید بر این‌که آیت‌الله هاشمی کسی است که در بیش از شش دهه از دوران فعالیت خود هیچ‌وقت از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکرد و مردم را به حال خودشان وا‌ نگذاشت، اظهار کرد: او همیشه در کنار مردم بود و همیشه برای تحقق آرمان‌های متعالی کشور با واقع‌بینی فعال بود.
وی خاطرنشان کرد: از زمانی که کتاب امیرکبیر را نوشت به این اهداف بلند فکر می‌کرد تا زمانی که کتاب سرگذشت فلسطین را نوشت و تا زمانی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام تفکرش این بود که آنچه به مصلحت این کشور و مردم است را به تصویب برساند و برای این کشور و این مردم آینده‌ای را رقم بزند که در آرمان‌های انقلاب و آرمان‌های امام (س) بود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ابراز امیدواری کرد رحلت آیت‌الله هاشمی برای کشور ما فصلی را ایجاد نکند که در آن آرمان‌های انقلاب تضعیف شود و تأکید کرد: امیدوارم که همان‌گونه که ایشان در زمان حیات خود برای کشور و مردم تلاش کرد، درگذشت او نیز تأثیرش تثبیت همان خط و مشی اعتدالی که او بنا نهاد و جهت‌گیری درستی که در راستای آرمان‌های انقلاب و اداره امور کشور بر اساس رأی مردم داشت، باشد.
علی شکوری راد در پایان افزود: بنابراین من فکر می‌کنم و امیدوارم درگذشت آیت‌الله هاشمی باعث ترویج اندیشه و راه و رسم او باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)