ایسنا نوشت:
مدیر مرکز سامد استانداری کرمان با تاکید براینکه به طور میانگین روزانه 180 تماس مرتبط با این مرکز برقرار می گردد، گفت: پس از تماس تلفنی هم استانی های سراسر استان با سامانه 111، کارشناسان خدمات رسانی و مشاوره نیز ارائه خواهند کرد.
سجاد پورخراسانی صبح امروز در بازدید استاندار کرمان و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان از مرکز ارتباط مردم با دولت (سامد) از برقراری حدود 50 تماس غیرمرتبط با مرکز ارتباط مردم با دولت (سامد) خبر داد و افزود: همشهریان پس از برقراری ارتباط تلفنی با سامانه 111 ، مسائل مورد نظر خود را مطرح و سپس با دریافت کد رهگیری آن را تا مرحله نهایی دنبال می کنند.
وی با تاکید براینکه از ابتدای سال 95 تاکنون تعداد 127 هزار و 191 تماس مرتبط توسط همکاران این مرکز پاسخگویی گردیده است، یادآورشد: از این مجموع تعداد 110 هزار و 171 مورد ثبت و شماره پیگیری دریافت نموده اند.
نماینده عالی دولت یازدهم در استان کرمان ضمن گفت و گو با کارشناسان سامد، موضوعاتی چون پیگیری بیش از پیش درخواستهای به حق مردم از مبادی قانونی، تعامل و همکاری دستگاه های اجرائی استان در رسیدگی و پاسخگویی به درخواستها و شکایات مردم و تکریم ارباب رجوع را خواستار شد.