کد خبر: ۲۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
ارسال به دوستان
ذخیره
فرماندار رفسنجان خبر داد:
در ایام دهه فجر در شهرستان رفسنجان 135 پروژه افتتاح و 3 پروژه کلنگ زنی می شود که اعتبار این پروژه ها 67 میلیارد و 800 میلیون تومان است
فرماندار رفسنجان گفت: در ایام الله دهه فجر، 138 پروژه در شهرستان رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

"حمید ملانوری" در گفتگو با خبرگزاری ایسنا منطقه کویر، اظهار کرد: ستاد دهه فجر شهرستان تشکیل و کمیته های آن شکل گرفته اند.

وی از تدارک جشن ها و برنامه های فرهنگی و هنری مختلف در طول ایام دهه فجر در شهرستان خبر داد و گفت: این جشن ها تا 20 بهمن ماه ادامه دارد و پس از آن بدلیل تقارن ایام فاطمیه اول جشن نخواهیم داشت.

فرماندار رفسنجان در ادامه گفت: در ایام دهه فجر در شهرستان رفسنجان 135 پروژه افتتاح و 3 پروژه کلنگ زنی می شود که اعتبار این پروژه ها 67 میلیارد و 800 میلیون تومان است که این پروژه ها در زمینه های مختلف از جمله بهداشت و درمان، راهسازی، پروژه های عمرانی، صنعت و معدن، اماکن ورزشی، اجرای طرحهای هادی روستایی، گردشگری، امنیت، آموزش و پرورش، برق و آب و ... هستند و سه پروژه نیز در زمینه گلخانه و پروژه‌های عمرانی در دانشگاه پیام‌نور کلنگ‎زنی می‎شود.

به گفته ملانوری تعدادی از واحدهای صنعتی نیز که در طول سال گذشته برای ساخت آنها اقدام شده است، آماده افتتاح هستند و در طول ایام دهه فجر شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: در حوزه واحدهای تولیدی و صنعتی که برای اجرایی شدن سیاستهای اقتصاد مقاومتی کار شد نیز تا پایان سال و ماههای اولیه سال 96 تعدادی از پروژه های بزرگ صنعتی در شهرستان خواهیم بود.

ملانوری با اشاره به مهمترین پروژه های مورد بهره برداری در دهه فجر در رفسنجان اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان افتتاح چند بخش در بیمارستان علی‌ ابن ابیطالب‌(ع) است که آماده و تجهیز شده و اعتبار آن یک‌ میلیارد و 600 میلیون‌ تومان است.

وی ادامه داد: پارک آبی به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه آبی جنوب‌ شرق کشور با اعتبار 12 میلیارد تومان توسط مؤسسه مولای متقیان در ایام دهه‌ فجر افتتاح می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رفسنجان در این زمینه افزود: طرح گردشگری اودرج نیز با پنج میلیارد تومان اعتبار از جمله طرح‌های خوب است که توسط دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب‌ اسلامی ایجاد شده و در این ایام افتتاح می‌شود.

فرماندار رفسنجان در خصوص راهپیمایی 22 بهمن در رفسنجان نیز گفت: راهپیمایی 22 بهمن در روز جمعه یوم الله 22 بهمن ساعت 10 صبح از محل میدان بسیج به سمت میدان آیت الله هاشمی رفسنجانی و از مسیر بلوار زیتون به سمت مصلای نماز جمعه است و سخنرانی نماینده مردم در مجلس، فرماندار و یک سخنران مذهبی هستند.

ملانوری در ادامه درباره سفر رئیس جمهور به استان کرمان نیز اظهار کرد: سفر رئیس جمهور محترم در ایام دهه فجر به استان کرمان در دست بررسی است و برای سفر به شهرستانهای سیرجان و رفسنجان پیشنهاد شده است.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: اگر برنامه سفر انجام شود، احتمالاً پروژه‌های مجتمع مس سرچشمه با اعتبار سه هزار میلیارد تومان که آماده بهره برداری است توط رئیس جمهور محترم افتتاح خواهند شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)