کد خبر: ۲۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
ارسال به دوستان
ذخیره
اسدی کرم:
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خواستار ممنوعیت جاده ای برای خودروی پراید در صورت تائید ایمن نبودن آن از سوی راهنمایی و رانندگی شد.
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خواستار ممنوعیت جاده ای برای خودروی پراید در صورت تائید ایمن نبودن آن از سوی راهنمایی و رانندگی شد.

علی اسدی کرم درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به اظهارات مدیرعامل سایپا درباره ادامه تولید پراید تا زمانی که مردم از آن استقبال می کنند گفت: از آنجاکه خودروی پراید قیمت کمتری نسبت به سایر خودروها دارد و تردد با آن نیز راحت تر بوده،به طور طبیعی است که استقبال مردم نیز از آن بیشتر باشد.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به شرایط خروج از تحریم ها و نتیجه برجام که می تواند رشد اقتصادی را رقم بزند و تحرک جدیدی در همه بخش های کشور ایجاد کند،به نظر می رسد صنایع خودروسازی درکشور نیز باید به سمت و سویی حرکت کند که خودروی تولیدی آن امنیت کامل را برای راننده و سرنشین آن تامین کند.

وی تصریح کرد:باید به سمتی حرکت کرد که خودروهایی همچون پراید یا به طور کامل ایمن سازی شود یا کم کم آن را از خط تولید خارج کرد؛چراکه مهم این است که این خودرو با توجه به شرایط جاده ای کشور به گونه ای تقویت شود که امنیت را برای مسافران تامین کند.

وی با اشاره به اینکه در صنایع خودروسازی استقبال شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری دراین بخش و انتقال تکنولوژی زیاد است،افزود: در شرایط فعلی برای انواع و اقسام خودروها با مدل های مختلف سرمایه گذاری می شود بنابراین بهتراست فکری برای جایگزینی پراید با خودرویی دیگر برداریم.

اسدی کرم درخصوص امکان اعمال ممنوعیت سفر و تردد در جاده برای پراید  خاطرنشان کرد:اگر آمار و ارقامی نیروی انتظامی نشان می دهد که اکثر تصادفات جاده ای با خودروی پراید صورت می گیرد،نباید جان انسان ها را به دلیل پائین بودن قیمت این خودرو در معرض خطر قرار دهیم.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:چه اشکالی دارد که اگر این خودرو جان افراد را تهدید می کند،تردد جاده ای آن ممنوع شده و مردم با وسائل نقلیه عمومی مسافرت کنند و اگر آمار نگران کننده ای از تصادف با خودروی پراید وجود دارد؛همین امروز می توان برای تردد این خودرو در جاده ممنوعیت ایجاد کرد و تنها در داخل شهرها بتوان از آن استفاده کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)