کد خبر: ۲۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
ارسال به دوستان
ذخیره
عضو شورای مرکزی جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان در گفت وگو با گفتارنو
عضو شورای مرکزی جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان در خصوص برنامه اصلاح طلبان برای انتخابات آتی اظهار داشت: اصلاح طلبان مثل همیشه در انتخابات فعال‌اند و تلاش خودشان را می کنند، و خوشبختانه به نظر می آید در این انتخابات مشکل آن چنانی روی انتخاب کاندیدا نداشته باشند.
عضو شورای مرکزی جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان در خصوص برنامه  اصلاح طلبان برای انتخابات آتی اظهار داشت: اصلاح طلبان مثل همیشه در انتخابات فعال‌اند و تلاش خودشان را می کنند، و خوشبختانه به نظر می آید در این انتخابات  مشکل آن چنانی روی انتخاب کاندیدا نداشته باشند.

محمد میرزایی در گفت وگو با گفتارنو افزود: با تجربه ای که سال ۹۲ داریم ممکن است در راه مشکلاتی پیش بیاید که این یک مقدار نگرانی برخی دوستان اصلاح طلب را به دنبال دارد.

این فعال سیاسی ابراز امیدواری کرد: با توجه جمع  بندی ای که در کشور می‌شود بتوانیم این قضیه را هم به خوبی مدیریت کرده و فعال باشیم.
 
میرزایی با بیان این که از سال ۹۲ به بعد این همه اتفاق خوب در مملکت افتاد و تحولاتی که در زمینه های مختلف افتاده است، تصریح کرد: نخست آن‌که رییس جمهور عوض شد و حالا یک سال است که در مجلس فضای اعتدالی و آزاد اندیشی حاکم شده است.

وی این را هم اضافه کرد: همین دو فاکتور خیلی در بهبود اوضاع جامعه ما کمک کرد.

 عضو شورای مرکزی جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان با تاکید بر این‌که انتخابات مسئله مهمی است و ما  مجدانه در این زمینه فعال خواهیم بود، اذعان کرد: مشکلات کشور فراوان است، یک فرصت استثنایی را مملکت در دولت نهم و دهم از دست داده و مشکلاتی به وجود آمده که حلش هم زمان براست هم نیروی زیادی می‌خواهد. 

این فعال سیاسی با بیان این که همواره اصلاح طلبان در کرمان  یک مجموعه واحد بوده اند، افزود: مجموعه اصلاح طلبان افراد توانمند و  با تجربه‌ای در خودشان دارند که من فکر می‌کنم توان این را دارند که به خوبی بتوانند خدمات دولت یازدهم را برای مردم بازگو کنند.

میرزایی همچنین در خصوص انتخابات شورا تصریح کرد: برای انتخابات شوراها برنامه‌ریزی‌های خوبی شده که به موقع دوستان اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه شوراها در سلسله مراتب مدیریتی و حقوق شهروندی نقش بسزایی دارند. ما امیدوارم که کشور بتواند اختیارات بیشتری به شوراها بدهد و ما بتوانیم در آینده افرادی که در شوراها انتخاب می شوند دارای رای بالاتری باشند.

میرزایی با بیان اینکه در انتخابات گذشته افرادی با یک حداقل رای وارد شدند افزود: این افراد خدمت می‌کنند ولی تلاش ما این است که بتوانیم افراد توانمندتری را وارد شورا کنیم تا خود شورا بتواند اختیارات بیشتری را  از کشور بگیرد و قطعا کشور در آینده برای حل مشکلاتش  نیاز به افراد توانمندی در شوراها دارد.

میرزایی در خصوص لیست واحد انتخابات به گفتارنو گفت: به دنبال لیست اصلاح طلبان هستیم و امیدواریم با گروه‌های همفکر بتوانیم لیست واحد برسیم.

وی با بیان اینکه احزاب هنوز آن چنان در کشور قوام پیدا نکرده‌اند و فراگیر نشده‌اند گفت: به نوعی مطبوعات یک سهمی از بار احزاب را به دوش دارند و بار آنها را به دوش می‌کشند.

او در ادامه با بیان این که استان کرمان سابقه سیاسی فرهنگی خوبی دارد خاطر نشان کرد: مطبوعات استان کمی از زمین بلند شده و این مایه امیدواری است. 

او با بیان این که من انتظارم از کرمان این است که چند نشریه با کیفیت داشته باشد، تاکید کرد:آنگونه که شایسته بود در زمینه کیفیت نشریات خوب عمل نکردیم.

این فعال سیاسی  اضافه کرد: بخشی از دلایل این عدم کیفیت نشریات به بنده و امثال بنده بر می‌گردد که در این زمینه کمتر مایه گذاشته‌ایم. 

او ادامه داد:  آنچه امروز انتظار جامعه است چند نشریه عمیق و کیفی است که در مجموع بشود خبرنگارها و گردانندگانش را به عنوان کارشناس به حساب آورد.

میرزایی خاطر نشان کرد: من انتظارم این است که نشریات استانی کم کم  در این زمینه قدم بردارند و کیفی تر شوند.

عضو ارشد شورای اصلاح طلبان استان کرمان تحلیل را نیاز جامعه  دانست و اظهار داشت: خبرنگاری و نشریه داری از نظر من آنقدر در قرن ۲۱ اهمیت دارد  که هیچ اشکال ندارد کسی که  دارای تحلیل های عمیق باشد در  قدرت نباشد، ولی مفیدتر برای جامعه خواهد بود. 

وی با بیان این که ما به مطبوعات به طور جدی نگاه نمی کنیم، اظهار داشت: زمینه‌های قانونی برای اینکه مطبوعات ما خودکفا بشوند و بتوانند با حفظ استقلالشان روی پای خود بایستند کم تر فراهم است. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

هشدار رئیس پلیس راه کرمان به رانندگان؛ با توجه به شرایط جوی هوا از سفرهای غیرضرور خودداری کنید

601  مددجوی کرمانی مشمول عفو رهبری شدند / صدور 7 هزار و 552 رای جایگزین حبس

پیرو هشدار وقوع سیلاب؛ بیمارستان صحرایی در کرمان برپا شد

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در کرمان

سامانه بارشی قوی در جنوب کرمان آغاز شد / ثبت بیشترین میزان بارندگی تاکنون در میانده جیرفت

استاندار کرمان: آمادگی لازم برای مقابله با هر اتفاقی را داریم

ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد

رییس دادگستری زرند: برخورد قضایی در انتظار افرادی که اطفال را به تکدی‌گری می‌گمارند

نیمی از مزارع گندم قلعه گنج در معرض سیل قرار دارند

فرماندار جیرفت: همه امکانات خدماتی و امدادی استان پای کار هستند

پربازدید ها

اطلاعیه سپاه پاسداران در خصوص عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

اسرائیل هر واکنشی نشان دهد، واکنش ما بسیار سخت‌تر خواهد بود /عملیات وعده صادق بیش از انتظار موفق بود

عملیات شجاعانه فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود/ باید به قدرت ملی خود ببالیم

آماده باش ارتش در مرزها /عملیات وعده صادق، پاسخ قطعی ایران نبود /نیاز باشد پاسخی کوبنده و قطعی خواهیم داد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)