کد خبر: ۲۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم شتاب‌ بخشی به ساماندهی رودخانه هلیل و شور در این شهرستان تاکید کرد و گفت: در دیدار اخیر با وزیر نیرو بر ساماندهی حاشیه این 2 رودخانه تاکید و حتی مقداری از هزینه آن هم مصوب شد.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم شتاب‌ بخشی به ساماندهی رودخانه هلیل و شور در این شهرستان تاکید کرد و گفت: در دیدار اخیر با وزیر نیرو بر ساماندهی حاشیه این 2 رودخانه تاکید و حتی مقداری از هزینه آن هم مصوب شد.

به گزارش ایرنا یحیی کمالی پور شامگاه چهارشنبه در ستاد مدیریت بحران این شهرستان از حضور نمایندگان وزارت نیرو در 15 اردیبهشت ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد و افزود: اقدامات قانونی براساس قانون توزیع عادلانه آب و همچنین اقدامات مربوط به بستر و حریم رودخانه‎ها برای آزادسازی و ساماندهی این 2 رودخانه انجام خواهد گرفت.

وی همچنین از دریافت مجوز 400 کیلومتر راه روستایی از وزیر راه خبر داد و گفت: یکهزار و 200 کیلومتر راه روستایی در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد وجود دارد و اگر بتوانیم سالانه 100 کیلومتر آن را هم آسفالت کنیم کار بسیار بزرگی را انجام داده ایم.

وی افزود: حتی بسیاری از جاده های این شهرستان هم که آسفالت است در شرایط استاندارد قرار ندارند.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با رایزنی هایی که با رئیس سازمان زندان های کشور انجام داده ایم، توانستیم مقدمات خروج زندان این شهرستان را به خارج از شهر فراهم کنیم و در آینده این زندان به بیرون از شهر انتقال پیدا می کند.

وی گفت: کارگاه ریل گذاری طرح راه آهن جیرفت به بم هم در این هفته تجهیز می شود و امیدوار هستیم با تجهیز این کارگاه شروع یک فعالیت عمرانی بزرگ را در منطقه رقم بزنیم.
کمالی پور عنوان کرد: شهرستان جیرفت با آرمان های واقعی خود در امر توسعه فاصله زیادی دارد و لازم است تمامی دستگاه ها و نیروهای خدوم این شهرستان با همدلی و همفکری به فکر احیاء زیرساخت های این شهرستان باشند.

وی با بیان اینکه فاصله پیشرفت بین شهرهای جنوبی و استان با شهرهای جنوبی بسیار زیاد است خاطرنشان کرد: شهرهای شمالی استان در توسعه بسیار جلوتر از ما حرکت می کنند و زیرساخت هایی را که آنها 20 سال پیش در شهرهای خود عملیاتی کرده اند، هم اکنون ما با اجرای آنها خوشحال می شویم.

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مدیرت بحران و حل مشکلات باید از یک منطق و اصولی برخوردار باشد و لازم است تمامی مدیران روحیه مطالبه گری را افزایش داده و برای حل مشکلات با هم همفکر باشند. 

شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)