کد خبر: ۲۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
ارسال به دوستان
ذخیره
کریمی خبر داد:
گفتارنو/ گروه سیاست:رئیس ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی در استان کرمان گفت: دکتر حسن روحانی رئیس دولت یازدهم و کاندید انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازم روز شنبه 9 اردیبشهت ماه به استان کرمان سفر می کند.
گفتارنو/ گروه سیاست:
رئیس ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی در استان کرمان گفت: دکتر حسن روحانی رئیس دولت یازدهم و کاندید انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازم روز شنبه 9 اردیبشهت ماه به استان کرمان سفر می کند.

 محمد علی کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از سفر دکتر روحانی در شنبه 9 اردیبهشت ماه به کرمان خبر داد و اظهار کرد: دکتر حسن روحانی رئیس دولت یازدهم و کاندید انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازم روز شنبه 9 اردیبشهت ماه به استان کرمان سفر می کند.

وی بیان کرد: سفر حجت الاسلام دکتر حسن روحانی جزء اولین سفرهایی است که به استان های کشور صورت می گیرد. 

وی عنوان کرد: مقام عالی دولت تدبیر و امید صبح شنبه 9 اردیبهشت ماه ساعت 9:30 صب در تالار تلاش در بین مردم سخنرانی خواهند کرد و حضور یک جمعیت پرشور و با نشاط در مراسم سخنرانی را شاهد خواهیم بود.

کریمی خاطر نشان کرد: به همین منظور ستادی پیرامون سفر تشکیل شده و کارهای مربوط به سفر را دنبال می کند.

وی ادامه داد: همه نمایندگی های ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی در استان کرمان در شهرستان ها مشغول فعالیت هستند و امیدواریم یک حضور خوبی را از قشرهای مختلف مردم داشته باشیم.

وی برگزاری این نشست خبری را به منظور اطلاع رسانی به مردم دانست و افزود: دکتر روحانی تنها نصف روز به کرمان سفر می کنند و یک برنامه در تالار تلاش نخواهیم داشت، البته در جلسه امشب همکاران در ستاد، جزئیات دقیق برنامه مشخص می شود.

وی گفت: در کشورهای توسعه یافته و سیاسی با وجود احزاب قدرتمند روند انتخابات یک روند طولانی است که فرصت می دهد مردم یک شناخت کافی نسبت به کاندیدا پیدا کنند اما مسئله انتخابات ما و مشکل ما این است که می خواهیم ظرف مدت یک ماه یا 20 روز پروسه انتخابات را شکل دهیم و به اتمام برساانیم و این کار را با مشکل مواجه می کند.

رئیس ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی در استان کرمان اضافه کرد: امردم باید با اطلاع و شناخت بیشتر و با دیدن کارنامه ها و سنجش حرف ها تصمیم بگیرند 

وی به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر نگاه به داخل و درون نگری اشاره کرد و گفت: کاملا با فرمایش مقام معظم رهبری موافق هستم و به عنوان مثال اقتصاد درون زا  با تعامل با جامعه جهانی میسر است.

وی در شروع صحبت های خود متذکر شد: ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی سال 96 کارخود را از هفته پیش آغاز کرده و طبیعتا گام اول که همان تشکیل ستاد است برداشته شد و ارکان ستاد در کرمان و شهرستان ها مستقر شده اند و کار را خود را آغاز کردند تا برنامه های مورد نظر با قوت پیش رود و بتوانیم حضور و مشارکت حداکثری مردم را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه منویات مقام معظم رهبری و همه بزرگان انتخابات با شور و حرارت و حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه سال جاری است، گفت:  باید در جهت حضور حداکثر مردم و برگزاری انتخاباتی پرشور بکوشیم و بزرگترین مظهر حضور مردم برای تعیین سرنوشت انتخابات است.

وی اشاره کرد: انتخابات نماد بسیار بارز و مهم برای مردم سالاری دینی است و امیدوارم مردم با درک حساسیت ها و شرایط و موقعیت های امروز در انتخابات سال جاری مشارکت داشته باشند و آن چیزی که برای همه ستادهای انتخاباتی مهم است مشارکت حداکثری مردم است و پشتوانه محکمی برای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.

وی تصریح کرد: در کنار هدف حداکثر مشارکت مردم در انتخابات، پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم هم از اهداف تشکیل ستاد انتخاباتی می باشد و فلسفله ستاد همین است و ایجاد شور و امید برای مردم در جهت حضور مردم در انتخابات مهم می باشد.

وی بیان کرد: تلاش برای اجماع و حضور حداکثر همه دیدگاه ها است که به خط مشی روحانی پایبند هستند و باید تاکید کنم رای به یک فرد نیست بلکه رای به یک مسیر، یک روش و یک راه است و روندی که دولت در چهار سال گذشته دنبال کرده و موفقیت هایی که داشته تکمیل شود و بتواند دستتاوردهای خوبی را که اکنون در نیمه راه است در منظر افکار عمومی داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی در استان کرمان گفت: به فضای مجازی توجه ویژه ای صورت گرفته و در حال حاضر مطالب تهیه می شود و یک بخش ویژه ای برای رسانه ها در این شورای اطلاع رسانی دیدیم به این دلیل که رسانه ها رکن اساسی برای اطلاع رسانی هستیم و متاسفانه صدا و سیما در انتقال عمکلرد دولت اقدام کافی را نداشته است و به رسانه ها متکی هستیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: شرایطی که دولت در سال 92، دولت را تحویل گرفت شرایط سختی بود و سیاست های غلط، کشور را با شرایط سخت مواجه کرده بود و فضایی که در عرصه بین المللی به وجود آمده عرصه را برای کشور ما تنگ کرده بود؛ روحانی در شرایطی آمد که شخصیتی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی رد صلاحیت شده بود روحانی ایستادگی کرد و شایستگی ها خود رابروز داد و مردم رای دادند و امروز در میانه راهی هستیم که دولت روحانی شروع کرده است.

وی گفت: دولت هنوز هم در حال آوار برداری از خرابی های گذشته است و باید به روحانی رای بدهیم برای اینکه این مسیر آغاز شده ادامه پیدا کند.

وی با ر دیگر تاکید کرد: اکنون در نیمه راه هستیم و باید این نهالی که قرار است تنومند شود را آبیاری کنیم و این غلط است که بخواهیم تنها نقاط ضعف و یا قوت را ببیینیم.

کریمی گفت: می توان برای ادامه راه دولت یازدهم متفق القول شد و به همین دلیل ما اعلام کردیم که هر کدام از احزاب سیاسی و گروه ها که مایل به تشکبل ستاد باشند به عنوان مثال ستاد اصلاح طلبان حامی دکتر حسن روحانی یا ستاد اصوالگرایان حامی دکتر حسن روحانی، ما موافق هستیم گرچه ستاد دکتر حسن روحانی تنها یکی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)