کد خبر: ۲۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
ارسال به دوستان
ذخیره
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی در جمع پرشور مردم کرمان:
رئیس جمهور و کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما دیگر نخواهیم گذاشت فضای امنیتی بر دانشگاه هایمان حکفرما شود و اگر حمایت شما نبود به هیچ عنوان ما در این راه توفیقی را بدست نمی آوردیم.
رئیس جمهور و کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما دیگر نخواهیم گذاشت فضای امنیتی بر دانشگاه هایمان حکفرما شود و اگر حمایت شما نبود به هیچ عنوان ما در این راه توفیقی را بدست نمی آوردیم.

گفتار نو، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی پیش از ظهر امروز در دیداری مردم خود با اهالی کرمان اظهار کرد: سلام به همه بانوان عزیر استان کرمان و ایران، سلام و درود به همه مردم شهرستان های مختلف این استان به ویژه رفسنجان و سیرجان که قبلا جزء برنامه سفر من بود اما به مقطع دیگری موکول گردید.

وی بیان کرد: مردم عزیر و بزرگوار، ما در روزهای بسیار مقدس برای هدف و آرمان بسیار بلندمان باید همه توانمان را به کار گیریم، این ایام ایام ولادت باسعادت امام سوم شیعیان حضرت ابی عبدالله الحسین (ع) و یاور باوفایش قمر بنی هاشم و فرزند برومندش امام سجاد (ع) است ما هرچه داریم از سالار شهیدان حضرت حسین ابن علی داریم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخاباات ریاست جمهوری افزود: انقلاب ما و دفاع مقدس نمونه ایستادگی وحدت پیشرفت در سایه عشق به خاندان رسالت و به ویژه مولایمان حسین (ع) است و این روزها هم روزهای سرنوشت ساز برای ما می باشد.

وی ادامه داد: در این ایام جای حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی خالی است، ای کاش می شد هنوز هم از فیض وجود آن سیاست مدار پخته و صابر و آن مجاهد نستوه که در انقلاب در کنار امام (ره) عزیز و بزرگوار ما بودو در دفاع مقدس به عنوان بازوی امام راحل (ره) و برای حراست از انقلاب اسلامی ما به عنوان یار دیرین در کنار رهبر باقی بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید راه آیت الله هاشمی را ادامه دهیم، ما مسیر عدالت و اعتدال و اصلاحات را رها نخواهیم کرد، ما در مسیری که در سال 92 با هم عهد بستیم و تا امروز در آن مسیر حرکت کردیم باید راه را تا پایان و رسیدن به اهداف بلندمان ادامه دهیم.

وی گفت: از روز اول با هم تصمیمی گرفتیم که با صداقت و راستگویی و شفافیت با هم مسیر اعتلای کشور را ادامه دهیم و اگر روزی در این کشور دروغ جای خود را پیدا کند پیشرفت از این کشور رخت بر می بندد، ما سال ها آمار دروغ و نادرست را شنیدیم و کشور ما در مسیر پرتگاه قرار گرفت اما امروز دیگر ملت ما آماده شنیدن دورغ جدیدی در کشورمان نیست و دروغ نمی تواند گوش شنوایی در میان مردم بزرگوار و فهیم ایران عزیزمان داشته باشد و امرو دیگر ملت ما بعد از آن همه مقاومت و ایستادگی نشان داده است  که شعار دادن وعده های بی پایه دادن  جایی ندارد و  ما باید راهمان را ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: راه ما راه آزادی است و ما دیگر نخواهیم گذاشت فضای امنیتی بر دانشگاه هایمان حکفرما شود، اگر حمایت شما نبود به هیچ عنوان ما در این راه توفیقی را بدست نمی آوردیم، در طول سه سال و نیم بارها و بارها در جلسات خصوصی و تصمیم گری رو به روی ما ایستادند تا مردم از شبکه مجازی استفاده نکنند و هر روز به ما فشار آوردند تا همه شبکه های اجتماعی را فیلتر کنند و حالا که موقع انتخاب شده است آنها پیشتار در استفاده از فضای مجاز هستند.

دکتر روحانی تصریح کرد: باید به آنها بگوییم اگر فضای مجازی چیز بدی بود برای شما هم باید بد باشد و  اگر ابزار و وسیله خوبی برای شما هست چرا برای مردم نباشد، 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخاباات ریاست جمهوری گفت: ما راهمان را با هم شروع کردیم و باهم ادامه می دهیم و با هم به مقصد نهایی خواهیم رساند انشا الله.

وی افزود: اگر شهرستان های جیرفت، عنبر آباد و از کهنوج و شهربابک و بردسیر و زرند و بافت و رابر و ارزوئیه نام نبردم  عرض من در شروع صحبت هایم  همه مردم استان کرمان بود و من سلام و درودمان را به مردم بمی که رنج و مصیبت دید و همه شهرستان های مختلف استان کرمان که به عنوان مردم عزیز و یاران دلاور انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند می رسانم.

رئیس جمهور گفت: به این نکته توجه کنید امروز روز سرنوشت ما هست و در یک مسیر مهمی در حال حرکت هستیم و عده ای می خواهند وسط راه برگردیم ما به آنها می گوییم بر نمی گردیم و عده ای می خواهند وسط راه متوقف شویم و ما متوقف نمی شویم، ما با چشمان خودمان ادامه می دهیم، امید روحانی شما مردم عزیر و جوانان عزیز هستید ما چرا از راهمان برگردید به ما بگویید؟.

روحانی خطاب به مخالفان مسیر دولت تدبیر و امید افزود: شما که می گویید این راه را رها کنید و ادامه ندهید چرا و به چه دلیلی؟.

وی بیان کرد: راهمان این بوده شرق کشور را آباد کنیم، ما راهمان این بوده استان کرمان و استان های شرقی مسیر ارتباطی باشد و ما مسیرمان این بوده که چابهار و همه شرق کشور از راه آهن بهره مند شوند، ما راهمان این بوده برای اولین بار آب دریای عمان به صورت شیرین شده وارد این استان شود و ما تصمیم گرفیتی در این استان سرمایه گذاری ها افزایش پیدا کند و تا کنون هزار تفاهم نامه توسط مسئولین با بخش های عمومی و خصوصی منعقد شده است و تا کنون 16 هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

وی اظهار کرد: می گویند چرا در ماه های آخر طرح ها را افتتاح می کنید، ما باید قولی به مردم بدهیم که قابل عمل باشد و قولی که تا پایان دولت یازدهم به اتمام برسد و فکر می کنند طرح های هزار میلیاردی دیروز صبح کلنگ زده شده است و آنان بدانند این مردم در طول سه سال و نیم تلاش کردند و ما چرا از راهمان برگردیم و می خواهیم غیر از سرمایه داخلی اگر توانستیم سرمایه خارجی را به داخل کشور بیاوریم تا برای مردم و جوانان شغل ایجاد کنیم.

رئیس جمهور بیان کرد: راهمان این است در این سال و این مدت سه سال و نیم حدود 3 هزار میلیارد سرمایه جذب شده و مبلغ 1387 میلیون یورو سرمایه گذاری انجام شده است و مردم عزیز کرمان، در طول این چند سال در سایه وحدت شما در سایه تلاش شما و در سایه زحمت بخش های عمومی و خصوصی و مسئولین استان و همفکر و همکاری امام جمعه محترمان آیت الله جعفری صادارت در این استان در این مدت 5 میلیارد دلار بوده است.

وی تاکید کرد: ما راهی را برای اجرای حقوق شهروندی انتخاب کردیم و این حقوق شهروندی را راها نخواهیم کرد و برخی فکر می کنند حقوق شهروندی بر روی کاغذ نوشته شده و اجرا نمی شود اما بدانید دولت در همین ماه های آخر با تمام توان خود حقوق شهروندی را اجرا می کند و من به آن هایی که از حقوق شهروندی خوشحال نیستند و می گویند نباید به مردم آزادی بدهید و زن ها نباید در فعالیت های احتماعی باشند می گویم اگر این مردم بار مسئولیت دولت دوازدهم را بر دوش این ججانب گذاشتند بدانند که حقوق شهروندی مو به مو اجرا خواهد شد.

رئیس جمهور ادامه داد: ما اجازه نمی دهیم حقوق شهروندی مردم تحقیر شود و ما اجازه نمی دهیم حقوق شهروندی نقص شود و ما اجازه نمی دهیم بی قانوی ها در این کشور ادامه پیدا کند و با حمایت مردم راه خود را ادامه می دهیم و همچنین ما باید راهمان را برای حقوق ملتمان ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ما به همه رزمندگان و لشکر 41 ثارلله سردار سلیمانی، شهید باهنر، آیت الله هاشمی رفسنجانی، از برادر بسیار عزیزم دکتر جهانگیری افتخار می کنیم و ما از همه آنهایی که خادم مردم در دولت یازدهم بودند و راه بر پیروزی ملت ایران باز کردند مچکریم و من به شما عزیزان به شما خواهران و برادران قول می دهم همانطور من می گویم و شما مطالبتان را می گویید پیام شما را می شنوم و همه تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

وی گفت: ما باید  آنچه که در قانون اساسی و در فصل سوم برای حقوق ملت ایران آمده و برای اجرای قانون اساسی و حقوق ملت همه توانمان را به کار گیریم.

وی افزود: مردم قهرمانان کرمان بزرگ، ایران عزیز و جوانان عزیر امروز روز ساختن سرونوشت چهار سال آینده و آینده های دورتر به دست شما مردم است و ما همه باید وعده گاه  روز 29 اردیبهشت کنار صندوق آرایمان حاضر باشیم.

روحانی عنوان کرد: ما می خواهیم آزادی و  امنیت واقعی مردم محور و جامعه محور را ادامه دهیم و ما می خواهیم آامش کشورمان باقی بماند و به فکر سربلندی ملت و ایران عزیز هستیم.

وی در پایان گفت: دوباره ایران، دوباره سربلندی کرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

هر گونه تغییر قیمت در کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)