کد خبر: ۲۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس ستاد روحانی در کرمان:
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی در استان کرمان گفت: امروز به عینه در عرصه سیاسی کشور می بینیم که متاسفانه دست هایی در تلاش است امید، نشاط و شادابی را از جامعه ما سلب کند.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی در استان کرمان گفت: امروز به عینه در عرصه سیاسی کشور می بینیم که متاسفانه دست هایی در تلاش است امید، نشاط و شادابی را از جامعه ما سلب کند.

به گزارش ایرنا محمدعلی کریمی عصر پنجشنبه در گردهمایی جوانان حامی دکتر روحانی در کرمان افزود: شما جوانان پرشور و عزیز و با حرارت هستید که با حضور خود نخواهید گذاشت این دست ها موفق شود و با کمال تاسف مشاهده می کنیم به عینه شرایط بازگشت به آن زمان چندان هم غیر قابل پیش بینی نیست. 

وی گفت: امروز متاسفانه افکاری پریشان و دروغ پرداز و افرادی درصدد هستند مسیر گذشته را دوباره به عرصه های کشور بازگرداند و دستاوردهای دولت را در عرصه اقتصادی زیر سئوال ببرند. 

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در کرمان بیان کرد: ملت ایران در آستانه یک تصمیم بزرگ است همانگونه که به خوبی به یاد داریم سال 92 دولت تدبیر و امید در شرایط سختی این مملکت را تحویل گرفت و آن روز دولت روحانی با شعار امید، تدبیر و بازسازی روحیه نشاط و شادابی آمد. 

وی تصریح کرد: بدون شک ملت و جامعه ای در هیچ جای دنیا و در کشور ما نمی تواند بدون شادابی و نشاط و بدون امید به آینده خود را به جلو ببرد و برای اعتلای کشورش حرکتی سازنده و رو به جلو داشته باشد. 

کریمی گفت: در سپهر سیاست و در کشور اندیشه هایی به شدت در پی بازگشت به همان طرز تفکر و ایده ها و اندیشه ها هستند و امروز به عینه در عرصه سیاسی کشور دیدگاه هایی را مشاهده می کنیم که زحمات بی بدیل حسن روحانی و تیم پر تلاش و حرفه ای شان را برای بازسازی وجهه کشور و دستاوردها را می خواهد زیر سئوال ببرد. 

وی اظهار کرد: پس از مسائل هسته ای و بازسازی تصویر اسلامی و چهره کشور در برابر دنیا، وزیر امور خارجه را به صحنه می کشند تا در مجلس شورای اسلامی رفتارهای زشت، ناپسند و تندی هایی با وی بکنند. 

وی افزود: همه من و شما به خوبی آن صحنه ها و فشارها را به خاطر داریم که در آن روز وجود داشت و امروز اگر جوانان در 29 اردیبهشت ماه به آن نه نگویند امکان بازگشتش وجود دارد. 

استاندار کرمان در دولت اصلاحات گفت: در هشت سال قبل از دولت روحانی شاهد بیش از 350 درصد افزایش نرخ ارز بودیم در حالی که در چهار سال گذشته تنها سه درصد قیمت ارز افزایش داشته است. 

وی بیان کرد: به خوبی نرخ تورم و رشد اقتصادی را در دولت قبل و دولت روحانی می دانید و دستاوردهای دولت یازدهم بایستی طعم و مزه اش در چهار سال بعد بر سر سفره مردم بنشیند. 

وی گفت: فراموش نمی کنیم چهار سال قبل بسیاری از فعالان عرصه اقتصادی کشور اگر یک استعلام بها می خواستند جرات نمی کردند اعتبار را بیشتر از 24 ساعت تعیین کنند و مغازه دار ما، اصناف و بازاریان جرات نمی کردند جنسی را که در انبار داشتند بفروشند زیرا می دانستند اگر امروز بفروشند فردا باید با قیمت چند برابر بخرند و سرمایه قبلی را تامین و جایگزین کنند. 

کریمی بیان کرد: اگر من و شما به پا خیزیم و به صحنه بیاییم و اگر در 29 اردیبهشت عرصه سیاست را به دیگران ندهیم و رای دهیم به لطف الهی روند خوبی را پیش می رویم اما کار و تلاشمان باید مضاعف تر باشد باید تلاش کنیم که همه سلیقه ها و دیدگاه های همراه خود را در 29 اردیبهشت ماه به پای صندوق های رای بیاوریم. 

وی با بیان اینکه باید دنبال اجماع حداکثری باشیم گفت: به همفکران سیاسی خود بارها و بارها گفته ام و امروز به شما می گویم که باید چتر خود را آنقدر باز کنیم که همه آنها که علاقمند به دولت روحانی و موفقیت و پیروزی هستند احساس کنند زیر این چتر جای دارند. 

وی عنوان کرد: بدون تردید نقش جوانان همچنان که در پیروزی دوم خرداد بسیار چشمگیر بود، امروز هم رای و انتخاب شما تعیین کننده است و به گفته رئیس دولت اصلاحات انتخابات پنجره ای رو به فرداست و فردا از آن شما خواهد بود. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)