کد خبر: ۲۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
ارسال به دوستان
ذخیره
آفتاب یزد نوشت:
عبدالله ناصری/
در مناظره دیروز اولا کارهایی که دولت انجام داده و کارهایی که دولت در چشم‌انداز آینده‌اش دارد به خوبی مطرح شد؛ نکته‌ای که مردم را از سردرگمی که قبلا به دلیل عدم اطلاع از اعمال دولت در این چهار ساله داشتند بیرون آورد. 

اما از سوی دیگر در روز گذشته بیش از پیش مشخص شد که نامزدهای سه‌گانه رقیب دولت، از آمار و ارقام و ماهیت کار اجرایی به دورند! روز گذشته بعضی‌ها با نیت تخریب وبعضی هم به دلیل بی اطلاعی مطالبی بیان کردند! که باعث تعجب من شد.

مثلا نامزدی اعلام می‌کند پیش‌بینی و رسیدگی به جرم قاچاق برعهده دولت است نامزدی که قانون اساسی و اصل 156 قانون اساسی را نخوانده چه طور به خودش اجازه کاندیداتوری می‌دهد؟ وقتی به صراحت در این قانون این امر را برعهده قوه دیگری گذاشته‌اند؟ شاید هم این نامزد قانون را می‌داند ولی در راستای سیاست‌های عوام فریبانه چنین حرفی را بیان کرده است. همین نامزد روزگذشته اعلام کرد 70 درصد واحدهای تولیدی در کشور تعطیل شده! در صورتی که در این چهارسال، 24 هزار واحد تولیدی فعال شده است. این نامزد همچنین مدعی شد وام ازدواج در دولت یازدهم عملی نشده است درحالی که علاوه بر رشد 70 درصدی وام ازدواج، میزان پرداختی آن در این دولت از یازده هزار میلیارد به 19 هزار میلیارد تومان رسیده است. 

یکی از نامزدها درباره سرمایه‌گذاری خارجی در پسابرجام گفت و مدعی بود که تنها 50 میلیون دلار در کشور جذب شده است در صورتی که در پسابرجام 11 میلیارد دلار قرارداد بسته شده و 3 میلیارد دلار آن جذب شده است. 

آقای قالیباف هم که در مناظره دیروز تلاش خاصی داشت تا علاوه بر آمار غیرعلمی‌اش، متاسفانه اتهاماتی به جهانگیری و روحانی وارد کند، مثلا اتهاماتی مثل آنکه آنها زمینی را به مبلغی بسیار پایین خریده‌اند بی‌آنکه اشاره به سال مربوط به خرید آن کنند! (درحالی که قیمت زمین در آن سال خرید به همان رقم بوده است. )

بد نبود ایشان اشاره‌ای به این گفته آقای حافظی (عضوسابق شورای شهر) هم که در توئیت خود نوشته 5 هزار متر مربع در منطقه 22، زمین به قیمت 150 هزار تومان به ... فروخته شده هم می‌کردند. در این مناظره به افزایش سرسام آور شکر در دولت روحانی اشاره شد! درحالی که گویا آقایان فراموش کرده‌اند که قیمت شکر در سال 88 تا 91، چهار برابر شده بود! 

درباره خصوصی سازی از سوی رقبای روحانی اعلام شد که در دولت یازدهم اتفاق خاصی در این زمینه نیفتاده است درحالی که خصوصی سازی واقعی دراین دولت 5/3 برابر افزایش یافته است. 

فراموش نکنیم که تعداد مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی در این دولت، 3 برابر شده‌اند! تسهیلاتی که به کشاورزان داده شد 120 هزار میلیارد تومان است و تسهیلاتی که برای خرید گندم امسال داده شده است 3 هزار میلیارد تومان است ولی دیدیم همه این آمار به دلیل عوام فریبی و همینطور بی اطلاعی رقبای روحانی به شکل‌های دیگری بیان شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)