کد خبر: ۲۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
ارسال به دوستان
ذخیره
ایلنا نوشت: شهردار دوران اصلاحات گفت: شورای نگهبان جایگاه نظارتی دارد و در انتخابات اگر اعضای آن به کاندیدایی باور و قصد حمایت از او را دارند نباید قانوناً و شرعاً چنین کاری را انجام دهند.
شهردار دوران اصلاحات گفت: شورای نگهبان جایگاه نظارتی دارد و در انتخابات اگر اعضای آن به کاندیدایی باور و قصد حمایت از او را دارند نباید قانوناً و شرعاً چنین کاری را انجام دهند.

مرتضی الویری گفت: تصور می‌کنم مدیریت آقای قالیباف اگر بخواهد تکرار شود تکرار دوره مدیریت احمدی‌نژاد است که از چند منظر می‌توان این دو را با یکدیگر مقایسه کرد و تطابق داد که از جمله قانون‌گریزی است و با همان روشی که احمدی‌نژاد مصوبه مجلس را اجرا نمی‌کرد و لایحه بودجه را تاخیر می‌انداخت به نوعی نمونه آن قانون‌گریزی ها را در قالیباف مشاهده می‌کنیم.

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر با اشاره به رفتار قالیباف در مناظره‌ها افزود: مسئله دیگر دوری از مسئله دیپلماسی و بین‌المللی و برخورد پرخاش‌جویانه به رقبای سیاسی است و همان توهین‌هایی که احمدی نژاد به میرحسین موسوی در مناظرات انتخاباتی سال ۸۸ ‌کرد و یا برخورد تند و بی‌ادبانه و به دور از اخلاق با رئیس مجلس در آن مقطع داشت مشابه آن را در قالیباف می‌بینید که در مناظره‌ها با اتهامات بی‌اساس و برخوردهای توهین‌آمیز مثل مطرح کردن ۴ درصدی‌ و ۹۶ درصدی آقای روحانی را متهم می‌کند و حتی به او می‌گوید برای دوره‌های گذشته هستید و مدیریت مدرن چیز دیگری را می‌طلبد که نظیر این مسائل را به دفعات می‌توان در صحبت‌های آقای قالیباف مشاهده کرد.

شهردار سابق تهران گفت:‌وقتی به چهره آقای قالیباف و حرف های او در مناظره‌ها و همچنین فعالیت‌های اجرایی که در شهرداری داشت دقت می‌کنیم می‌بینیم همان متد و روشی را پیش گرفته که احمدی نژاد طی کرده است. به همین دلیل می‌توانیم به مردم بگوییم اگر از مدیریت احمدی‌نژاد راضی بودید و فکر می‌کنید کشور را به سمت توسعه، رونق، آزادی، صلح و پیشرفت برده اکنون هم می‌توانید به آقای قالیباف رای دهید.

الویری در واکنش به اظهارات رئیسی مبنی بر اینکه آستان قدس بیشتر از دولت مالیات پرداخت می‌کند. ،گفت: طبق اطلاعاتی که دارم آستان قدس مالیاتی پرداخت نمی‌کند و یک مجموعه اقتصادی بسیار بزرگی است که به دولت حساب پس نمی‌دهد و گفته می‌شود دریافت وپرداخت‌های آنها خارج از قانون محاسبات عمومی است و حتی به مجلس خبرگان هم گزارش‌ نمی‌دهند.

الویری درباره حضور یکی از اعضای شورای نگهبان در همایش تبلیغاتی رییسی ،گفت: شورای نگهبان جایگاه نظارتی دارد و در انتخابات اگر اعضای آن به کاندیدایی باور و قصد حمایت از او را دارند نباید قانوناً و شرعاً چنین کاری را انجام دهند. این اتفاق در سال ۸۸ هم افتاد که موجب گله‌مندی بسیاری از نامزدهای انتخاباتی شد و برخی از اعضای شورای نگهبان به طور صریح از احمدی‌نژاد حمایت کردند.

همچنین ایرنا نوشت؛

حجت الاسلام احمد مازنی اظهار داشت: دولت روحانی با برنامه ریزی و استفاده از حضور نخبگان در همه زمینه ها توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در مجامع بین المللی را سرعت بخشید.

وی با اشاره به اینکه دولت روحانی در چهار سال نخست مشغول آوار برداری دولت گذشته بود، اضافه کرد: دولت تدبیرو امید در چهار سال آینده با برنامه ریزی زمینه ارتقای زندگی اجتماعی را برای ملت ایران فراهم خواهد کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)