کد خبر: ۲۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
ارسال به دوستان
ذخیره
محمدعلی گلاب زاده مورخ و پژوهشگر کرمانی با اشاره به سابقه مثبت نامزدی اعضای لیست شهر امید بر ای شورای شهر حمایت خود را از این گروه اعلام کرد.
محمدعلی گلاب زاده مورخ و پژوهشگر کرمانی با اشاره به سابقه مثبت نامزدی اعضای لیست شهر امید بر ای شورای  شهر حمایت خود را از این گروه اعلام کرد.

گفتار نو، محمدعلی گلاب زاده به همراه چند تن از نامزدهای ائتلاف اصلاح طلبان شورای شهر کرمان در جمع کوهبنانی های مقیم کردمان اظهار کرد: نام سرزمین کوهبنان افتخاری برای کرمان و کرمانی است، من بر این باور هستم که یکی از نجیب ترین، اصلی ترین و شایسته ترین مردمان سرزمینمان کرمان کوهبنانی ها هستند.

وی بیان کرد: آیا این سرزمین نیازمند به فرداهایی نیست که بتواند آن عزت ها و بزرگی ها و سرافرازی ها را تداوم بخشد؟

 آیا این سرزمین که در سخت ترین شرایط حیات را جاری کرد به فرداهای پرشکوه تری نیاز ندارد؟ ایا مردمان این سرزمین که هزاران سال پیش از زیر زمین آب را جاری بخشیدند و حیات را تداوم بخشیدند نگاهشان به دست من و شما نیست؟

گلاب زاده خاطرنشان کرد: دوستی به من می گفت این دنیای سیاست دنیای خوبی نیست، اتفاقا بر این باور هستم اساسی ترین کار حضور در عرصه انتخابات و انتخاب افرادی است که بتوانند عزت این سرزمین را حفظ کنند.

وی افزود: آیا شایسته است به عنوان یک پرزوهشگر به تاریخ پر افتخار کرمان برگردم و از آن همه افتخار آفرین این سرزمین یاد کنم اما به فکر فردای سرزمینم نباشم؟!
وی گفت: آیا تاریخ ما را در پیشگاه خود به داوری نخواهد کشید؟ ایا نیاکان نگفتند کاشتیم و خوردیم، بکارید و بخورید!

وی با تاکید بر حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: اگر اینگونه بود و در انتخابات شرکت کردیم آنوقت دنیا روی ما و شما حساب دیگری بازخواهد کرد. اما اگر مردمی مهجور و مردمی بودیم که در خانه بنشینیم  و بگوییم که رای من چه تاثیری در سرنوشت من و جامعه من می گذارد والله قسم در پیشگاه خدا، در پیشگاه ملت و ایران همیشه سرافراز مسئول خواهیم بود.

این مورخ و پژوهشگر تاریخ گفت: اولین توصیه من این است که در روز انتخابات پای صندوق های رای حاضر شویم و هر رای شما می تواند مسیر جامعه ما را تغییر دهد.

وی بیان کرد: شورای شهر نقش پررنگ و تاثیر گذاری در سرنوشت ما دارد، ما شورای شهری می خواهیم که شرکت کنندگان و احزاب آن انسان هایی باشند که عزت شهر را برای درهم و دینار و امکانات دیگری که برای خود می خواهند معاوضه نکنند و به این اندیشه نباشند.

وی تصریح کرد: ما شورای شهری می خواهیم که اعضای آن از فیلترهای مختلف گذشته باشند، امتخان خود را پس داده باشند و انسان هایی که برای درهم و دیناری شرف و اخلاق می فروشند نباشند. ما باید گزینشی اینگونه داشته باشیم و من خوشحال هستم عزیزان برگواری که حضور دارند و ما با چعهره های تک تک آنان سال ها اشنا هستیم برای حضور در انتخابات شورای شهر اعلام آمادگی کرده اند.

گلاب زاده بیان کرد: این افراد امتخان خود را داده اند و سال هاست در مجامع مختلف مدیریت کردند و خود را  در برابر شما مسئول می دانند که جز خدمت به شما راه دیگری را انتخاب نکردند.
وی تاکید کرد: همتی به کار گیرید، هر کدام از ما به تنهایی کافی نیست و هر کدام از ما زمینه ای را به وجود بیاوریم که آنچه شایسته این سرزمین است محقق شود. برای همه این بزرگواران و همه کسانی که عشقشان برای این سرزمین می رود احترام فراوان قائلم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)