کد خبر: ۲۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
ارسال به دوستان
ذخیره
نامزد اصلاح طلب شورای شهر کرمان
محمدرضا نژادحیدری نامزد اصلاح طلب شورای پنجم شهر کرمان خطاب به مردم گفت: صدای امید را کوچه به کوچه و محله به محله برسانید که اگر شهری می خواهید توسعه یافته و دارای امکانات رفاهی و شورایی که به جوانان اهمیت دهد، لیست امید را انتخاب کنید، شهر امید را انتخاب کنید.
نامزد اصلاح طلب شورای پنجم شهر کرمان خطاب به مردم گفت: صدای امید را کوچه به کوچه و محله به محله برسانید که اگر شهری می خواهید توسعه یافته و دارای امکانات رفاهی و شورایی که به جوانان اهمیت دهد، لیست امید را انتخاب کنید، شهر امید را انتخاب کنید.

گفتار نو، محمدرضا نژادحیدری به همراه تعدادی از نامزدهای لیست ائتلاف اصلاح طلبان شورای شهر کرمان با نام شهر امید در جمع کوهبنانی های مقیم کرمان اظهار کرد: من کوهبنان را به لنگر اعتدال استان حضرت آیت الله سیدیحیی جعفری می شناسم، کوهبنان را به مرد نجیب اصلاحات محمد فرشاد می شناسم، کوهبنان را به مرد توسعه شهر کرمان ابوالقاسم سیف الهی می شناسم، کوهبنان را به ال طه بنیانگذار دانشگاز آزاد کرمان می شناسم و من کوهبنان را به ادب، فرهنگ و عرفان آن می شناسم.

وی بیان کرد: یک شورای خوب، متعهد، منسجم و دارای برنامه این ظرفیت را دارد که دوره جدیدی از توسعه را در شهر کرمان ایجاد کند و یک شورای حاشیه ساز و شورایی که با مدیریت عالی استان دچار اختلاف می شود هیچ توانایی برای توسعه شهر کرمان نخواهد داشت.

نژادحیدری افزود: ما در شورای شهر چهارم کرمان آماده بودیم با دوره جدیدی از توسعه و سازندگی در کرمان و با تغییری که در سطح مدیریت عالی استان به وجود آمد شاهد باشیم، اما متاسفانه نقاب ضد توسعه و نقاب های سیاسی و جناحی باعث شد تا این فرصت از مردم کرمان گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: به عملکرد و اکثریت شورای چهارم شهر کرمان منهای خانم زهرا ایرانمنش انتقادات جدی دارم زیرا تمامی جلسات شورای شهر در چهار سال گذشته را رصد کردم، باید به اعضای بزرگوار شورای چهارم شهر کرمان  بگویم جهار سال فرصت سازندگی کرمان را در شورای چهارم از دست دادید، چهار سال فرصت خدمت را از دست دادید و بعد از چهار سال می گویید کرمان را می سازیم!؟.

وی اعضای شورای جهارم شهر کرمان را مورد خطاب قرار داد و تصریح کرد: در چهار سال گذشته چکار کردید؟ چرا از فرصتی که دولت روحانی در کرمان ایجاد کرد برای ساندگی و توسعه استفاده نکردید؟
این نامزد شورای شهر کرمان با بیان اینکه مدیریت استان با یک برنامه ریزی آینده نگرانه تصمیم داشت بحث مترو را در کرمان دنبال کند، گفت: من تا کنون چندین بار به این مسئله  اشاره کردم، الان در کشورهای دنیا و شهرهای بالای 300 هزار نفر به سمت تاسیس مترو رفته اند، اما در کرمان 700 هزار نفری که احتمالا تا بیست سال آینده به یک میلیون نفر می رسد و همچنین با وجود استاندار کرمان جناب رزم حسینی امادگی برای احداث مترو وجود داشت، ولی اعضای شورای شهر مخالفت کردند و اتفاقی که مردم را از امکانات خوب محروم کرده است.

وی اضافه کرد: اتفاقی که اگر امروز شروع می شد بیست سال دیگر به بهره برداری می رسید آن هم از سرمایه گذاری و نه بودجه شهرداری. اما شورای شهر مردم را از یان امکان محروم کرد و می خواهم تا این فرصت را جدید بگیرید.

وی تاکید کرد: حتمن در این چند روز باقیمانده نهایت استفاده را کنید، صدای امید را کوچه به کوچه و محله به محله برسانید که اگر شهری می خواهید توسعه یافته و دارای امکانات رفاهی و شورایی که به جوانان اهمیت دهد لیست امید را انتخاب کنید، شهر امید را انتخاب کنید.

محمدرضا نژادحیدری خاطرنشان کرد: به فضل پروردگار و باعنایت حضرت بقیه الله چناچنه فهرست اصلاح طلبان اکثریت کرسی های شورای شهر را در دست بگیرد، درهای شورای شهر به روی مردم بازخواهد شد و شورای شهر به مردم بازخواهد گشت.

وی ادامه داد: در حدود 15 سال سابقه مطبوعاتی دارمو سخنگوی مطالبات مردم بودم و همیشه سعی کرده ام منعکس کننده مشکلات مردم باشم و اکنون که با نظر دوستان در این جایگاه قرار گرفتم خود را خدمتگزار مردم می دانم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)