کد خبر: ۲۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
ارسال به دوستان
ذخیره
فاطمه هاشمی:
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: یکی از دستاوردهای دولت یازدهم افزایش اعتبار ایران در عرصه بین المللی بوده و لازم است با انتخاب مجدد برای تداوم مسیر دولت تدبیر و امید، این اعتبار را ترقی دهیم.
ایرنا، فاطمه هاشمی شامگاه یکشنبه در جمع حامیان حجت الاسلام حسن روحانی در جیرفت افزود: حمایت مردم از دولت تدبیر و امید یک بار دیگر توسعه کشور را نوید داده و دل مردم را سرشار از امید می کند و حضور گسترده مردم و شور و نشاطی که برای حمایت از روحانی برپا شده، نشان از برگشتن این امید دارد. 
وی بیان کرد: هم اکنون صبحی دیگر در راه است و با حمایت از روحانی، یک بار دیگر روشنایی را به این کشور برخواهیم گرداند و امروز چشم تمامی مردم ایران به دولت روحانی است و این امر مسئولیت دولت را زیاد می کند. 
وی گفت: چهار سال پیش آیت الله هاشمی با تمام موانع و مسایل برای حمایت مردم پا به صحنه انتخابات گذاشت و عده ای هم گفتند که نیایید چون رد صلاحیت خواهید شد ولی ایشان در جواب آنها گفتند من برای آبادانی کشور آمده ام و استعفا نخواهم کرد اگرچه رد صلاحیت خواهم شد ولی تکلیف خود رادر قبال مردم و ملت خود انجام می دهم. 
هاشمی عنوان کرد: چهار سال پیش آیت الله هاشمی از حسن روحانی حمایت کرد و امروز هم به عنوان فرزند وی اعلام می کنم که هرچند که ایشان بین ما نیست ولی یک بار دیگر از روحانی حمایت خواهیم کرد. 
وی گفت: با گذشت چندین سال از انقلاب شکوهمند اسلامی و جنگ، هنوز عده ای بر طبل جنگ می کوبند و طوری از جنگ حرف می زنند که جنگ یک نعمت است، ولی باید بدانیم جنگ تمامی نعمت های الهی را از بین می برد و همه مردم باید برای ایجاد صلح و امنیت، با جنگ افروزان مقابله کنند. 
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: مقابله با دستاوردهای دولت یازدهم فقط خوراک رسانه های غربی را تامین می کند و این نوع سیاه نمایی از دولت تدبیر و امید باعث ضربه به نظام می شود. 
وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید بود که توانست امنیت و پیشرفت اقتصادی را در کشور ایجاد کند و این دولت پیرو اصلی شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و نه شرقی و نه غربی بوده است. 
وی با بیان اینکه دولت روحانی به مردم آرامش، آسایش و امنیت داد و به خوبی توانسته از آرمان های انقلاب حفاظت کند، تصریح کرد: برای حمایت از امنیت و توسعه نیاز است از این دولت حمایت کنیم. 
هاشمی با بیان اینکه ما رییس جمهوری گداپرور نمی خواهیم، گفت: مردم ایران کار و سازندگی می خواهند و دوستدار رییس جمهوری هستند که کار و اشتغالزایی درست کند و مردم با کار خود، دسترنج خود را بخورند.

**سیاست خارجی دولت یازدهم باعث تنش زدایی شد 
فعال سیاسی در جیرفت نیز گفت: سیاست خارجی دولت تدبیر و امید تلاش برای تنش زدایی و تعامل سازنده با جهان بوده و این رویکرد باعث افزایش اقتدار ایران اسلامی در جامعه بین المللی شده است. 
شمسی رودباری خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید برخلاف دولت قبل عملکرد خوبی در زمینه سیاست خارجی داشته است و فرزندان رشید این انقلاب در تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، چهره این کشور را در دنیا تغییر دادند و ما را به عنوان کشور صلح دوست، می شناسند. 
وی بیان کرد: دولت یازدهم علاوه بر سیاست خارجی در زمینه بهداشت، آموزش و هنر هم اثراتی خوب بر جا گذاشته است. 
این فعال سیاسی گفت: این دولت در زمینه سیاست داخلی نگاه به حفظ آزادی و وحدت ملی دارد و در عرصه سیاست بین المللی دنبال تنش زدایی و حفظ اقتدار ایران اسلامی می باشد. 
وی افزود: بعضی افراد شعار یارانه 250 هزار تومانی می دهند اما این اعتبار را از کجا تامین می کنند چرا که منابع مالی کشور مشخص است و کشور ایران روزانه سه میلیون بشکه نفت تولید و صادر می کند بنابراین هزینه ها و درآمدها مشخص است پس چگونه اینها می خواهند یارانه 250 هزار تومانی را به مردم بدهند. 
رودباری خاطرنشان کرد: در دولت اصلاحات قیمت پراید چهار میلیون تومان بود ولی در دولت بعد به 20 میلیون تومان رسید و این افزایش قیمت در همه اقلام و اجناس و خدمات بود پس آزموده را آزمودن خطاست و با رای به روحانی دیگر اشتباه نمی کنیم. 
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

اعضای باند جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند

مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه تعطیل شد / نیروهای شهرداری در آماده‌باش

ضرورت شناسه یکتا برای تمامی فعالان اقتصادی؛ کسب‌وکارهای بدون شناسه یکتا قانونی نیست

قیمت انواع سکه و طلا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

فردا 5 اردیبهشت آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

بارش شدید باران برق شهر زرند را قطع کرد / بارندگی سیل‌آسا در زرند

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)