کد خبر: ۲۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
ارسال به دوستان
ذخیره
مرعشی
فعالی سیاسی اصلاح طلب گفت: ما در پیمانی که با خداوند، شهداء و امام شهداء بسته ایم به هیچ عنوان تردید نخواهیم کرد و تا وقتی زنده باشیم در راه اعتدال تلاش خواهیم کرد و ادامه در این مسیر با حضور دکتر روحانی میسر خواهد شد.
گفتار نو، سید حسین مرعشی در دیدار با جمعی از مردم کرمان اظهار کرد: دکتر روحانی در برجام و مسئله هسته ای  ایران کاری بزرگتر از دکتر مصدق کرد و شما مردم برای قدرشناسی از یک رئیس جمهور موفق باید با قاطعیت به دکترروحانی رای دهید.
وی یکی از دلایل انتخاب دکتر روحانی برای دوزادهمین دوره ریاست جمهوری سپاسگزاری ملت از یک دولت و رئیس جمهور خدمتگزار دانست و افزود:مطالعه تاریخ ایران نشان می دهد که در مقاطعی در حمایت از خدمتگزاران خود دچار تردید شدیم و ضرر های زیادی کردیم که نمونه آن مصدق می باشد.
وی با اشاره به روز 29 اردیبهشت ماه سال جاری روز انتخابات دوزادهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: بر اساس اخبار و اطلاعات از نقاط مختلف کشور و با مسئولیتی که در شورای عالی اصلاح طلبان دارم  دکتر روحانی در دور دوم ریاست جمهوری با حداقل 60 درصد آراء پیروز خواهد شد.
وی افزود: امام (ره) جمله ای را به ما یاد دادند و فرمودند؛ «هر زمان مشکل داشتید مردم را به صحنه بیاورید، مردم مشکل شما را حل می کنند» و  روح ملی ملت ایران برای دفاع تمام قد از دکتر روحانی آماده است و ما شاهد یک پیروزی بزرگ در جمعه خواهیم بود.
وی با بیان اینکه از دکتر روحانی را برای 3 امر مهم حمایت می کنیم، خاطرنشان کرد: اولین و مهمترین مسئله آینده ایران است، آینده ایران و حفظ امنیت ایران مهمترین مسئله ای است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد، ما در منطقه ای زندگی می کنیم که کشورهای مهم این منطقه دچار آشوب هستند و توجه دارید که اسرائیل و آل سعود علاقه مندند در ایران رئیس جمهوری رادیکال بر سر کار آید.
مرعشی ادامه داد:توجه دارید که یک رئیس جمهور متفاوت، یک رئیس جمهور نسبتا جنگ افروز در دوره ای روی کار آمد و کشور را دچار بحران کرد، کوچکترین اتفاقی در ایران عزیز می تواند کشور ما را با خطرات جدی رو به رو کند.
وی بیان کرد: ما باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که به رهبر معظم انقلاب برای حفظ وحدت و برای حفظ امنیت ایران کمک کند و هر کسی که انتخاب کنید معلوم نیست بتواند چنینی نقشی ایفا نماید.
وی تصریح کرد: ریاست جمهوری در شرایط امروز جهانی و منطقه ما جای آزمون و خطا نیست و به یاد داریم رئیس جمهوری آمد و چه دردسرهایی را  به وجود آورد، ما نمی خواهیم دوباره تجربه کنیم، با همه احترامی که به کاندیداهای دیگر قائل هستیم آقای دکتر روحانی را که دارای اعتماد بین الملی، دارای تجربه کافی و دارای توان بالایی است مناسب برای ریاست جمهوری می دانیم.
وی یادآور شد: دکتر روحانی قبل از ریاست جمهوری 24 سال نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی بوده است که 16 سال از این مدت در شورای امنیت ملی در کنار مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی دبیری این شورا را بر عهده داشت.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در گذشته مخاطرات بزرگی را پشت سر گذاشتیم، روزی که صدام لشگر کشی کرد و کویت را اشغال کرد، بودند افرادی که اشتباه فکر می کردند و می گفتند ایران باید برای دفاع از صدام برخیزد و می خاستند ایران را وارد بحران منطقه ای و بین المللی کنند و در آن زمان شخصیت هایی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی بودند و در کنار رهبری کمک کردند و نگذاشتند تا آن فضا شکل بگیرد.
وی بیان کرد: امروز بارها امریکا اعلام کرده که قرارداد برجام با ایران بدترین قرارداد تاریخ آمریکا است، ما باید کار ریاست جمهوری را به فردی بسپاریم که بتواند امنیت ایران را حفظ کند و آقای روحانی شایسته ترین و مناسبترین است.
وی با تشریح نقاط مثبت برجام گفت: من به قالیباف و رئیسی توصیه می کنم یک سال از جلد منافع و جناح خود بیرون آیند و من اگر جای شما بودم اعلام می کردم به پاس خدمات بی سابقه روحانی به دکتر روحانی رای می دهیم. مگر برجام و منافع برجام مربوط به اصلاح طلبان است ؟ منافع برجام متعلق به نظام و همه ملت ایران می باشد و باید با رای به دکتر روحانی از او سپاسگذاری کنیم.
مرعشی سومین دلیل انتخاب دکتر روحانی را وجود ده ها و صد ها کار نیمه تمام در کشور دانست و عنوان کرد: چهار سال پیش به دکتر روحانی اعتماد کردیم و امروز دکتر روحانی مسلط بر امور، باید انتخاب شود و فرصت داشته باشد تا کارهای مهم خود را به اتمام برساند و این یک عقلانیت است.
این فعال سیاسی با تشریح اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: ورود سرمایه های خارجی به ایران و افزایش تولید نفت از اقدامات دولت یازدهم می باشد، امروز بانک ها و کشورهای دیگر نگاهشان به ایران است تا ببینند دکتر روحانی رئیس جمهور می  شود یا نه.
وی متذکر شد: ما نمی توانیم برای خوشامد افرادی که هیچ هنری برای اداره کشور ندارند به دکتر روحانی رای ندهیم، ما نمی توانیم منافع نظام جمهوری اسلامی ایران را به خطر اندازیم، ما رئیس جمهوری لازم داریم تا بتواند کشور را بر مدار صحیحی اداره کند، اگر شعار می توانست کاری انجام دهد در هشت سال دولت نهم و دهم به جایی می رسیدیم 
وی گفت: افرادی با سوءاستفاده از نیازهای مردم و نیازهای حداقلی مردم قصد جمع آوری رای دارند، امروز روز تصمیم گیری و انتخایب وحمایت و خردورزی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ملت ایران قدر مسئولین دلسوز خود را می داند، اظهار کرد: آیت الله هاشمی جز خدمت چه کرده بود؟ من یک روز خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی را مرور می کردم، اگر آقای هاشمی رفسنجانی کشور  را از بحران های سخت بیرون نیاروده بود با آن اتفاقاتی که در آن سال های به وقوع پیوست ما تا آخر عمر درگیر بودیم زیرا هیچ کس غیر از آقای هاشمی رفسنجانی در صحنه نبود.
وی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی فریاد می زد که باید به دکتر روحانی کمک کنیم تا دولت دوم خود را تشکیل دهد و امروز اگر آقای خاتمی مظلوم از دکتر روحانی حمایت می کند برای اینکه می داند چه خطراتی در کمین این کشور است.
مرعشی افزود: امروز افرادی هستند که تنها هنرشان هزینه کردن از مقام و موقعیت رهبری انقلاب است اما باید بدانیم که نظام جمهوری اسلامی و رهبری متعلق به همه ملت ایران است و سپاه نور چشمان ما می باشد.
وی خاطرنشان کرد: دکتر روحانی در تمام صحنه های جنگ درکنار آیت الله هاشمی رفسنجانی حضور داشته است و ما اصلاح طلبان از یکی از  فرمانده هان جنگ حمایت می کنیم، چرا متهم می کنید؟ چرا مردم را از دست دادید که امروز مظلوم شدید و به این نهادها تکیه می کنید؟ باید با مردم زندگی و به آنان خدمت کنید.
وی توصیه کرد: امروز آقای ناطق نوری و آقای خاتمی هر دور حامی دکتر روحانی هستند و این افتخاری برای اصلاح طلبان است که بعد از گذشت سال ها از دوم خرداد، ناطق نوری و خاتمی در کنار هم از یک رئیس جمهور حمایت می کنند و به جای زیر سوال بردن و لوله کردن دانشگاه ها یاد بگیرید.
مرعشی گفت: ما در پیمانی که با خداوند، شهدا و امام شهدا بسته ایم  به هیچ عنوان تردید نخواهیم کرد و ما تا وقتی زنده باشیم در راه اعتدال تلاش خواهیم کرد و ادامه در این مسیر با حضور دکتر روحانی میسر خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)