کد خبر: ۲۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
ارسال به دوستان
ذخیره
فرماندار رفسنجان عمده مشکلات جاده ای، تصادفات و تلفات را در محورهای رفسنجان - سرچشمه، رفسنجان - زرند و رفسنجان - نوق عنوان کرد و گفت: برای این منظور محور رفسنجان - سرچشمه استاندارد سازی می شود.
فرماندار رفسنجان عمده مشکلات جاده ای، تصادفات و تلفات را در محورهای رفسنجان - سرچشمه، رفسنجان - زرند و رفسنجان - نوق عنوان کرد و گفت: برای این منظور محور رفسنجان - سرچشمه استاندارد سازی می شود.

به گزارش ایرنا حمید ملانوری روز سه شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان در محل فرمانداری با حضور رئیس پلیس راه استان کرمان افزود: برای استاندارد سازی شن ریزی در دهانه پل ها و نصب حداقل 10 دستگاه دوربین کنترل سرعت در محور رفسنجان - سرچشمه 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی بیان کرد: با کمک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت مس کرمان این اقدام انجام می شود و اواخر هفته ایست و بازررسی صورت گیرد چون مسیر سرچشمه مسیری خوش آب و هوا و تفریحی است از طرفی تردد نیروها و کارمندان و کارگران مجتکع مس سرچشمه در این جاده زیاد است که با نصب دوربین کنترل سرعت، سرعت خودروها و تلفات کم شود.
فرماندار رفسنجان گفت: برای استانداردسازی دیگر محورها نیز پیگیری های لازم در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه محور نوق از سال گذشته در حال دوبانده شدن است بیان کرد: پنج کیلومتر اول دوبانده شده و پنج کیلومتر بعدی نیز در حال اجراست و تا 20 کیلومتر پیش خواهد رفت تا بتدریج این جاده دوبانده و تلفات و آسیب ها کم شود.
ملانوری افزود: در سطح روستاها سال گذشته با ارایه قیر رایگان و کمک دهیاری ها بلوارسازی، دوبانده شدن معابر روستایی در روستاها، نصب علایم و خط کشی انجام شده است و این روند ادامه دارد تا در روستاها نیز تصادفات کاهش یابد.

وی با بیان اینکه سطح اعتبارات شهرستان رفسنجان پایین است گفت: سال گذشته 28 میلیارد تومان اعتبار به دستگاه های این شهرستان داده شد که برای انجام فعالیت های بزرگ و کاهش آسیب ها کم است.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: محور رفسنجان - زرند مشکلاتی دارد از جمله اینکه فاقد شانه خاکی و دارای پیچ های تند است و برخی روستاها در حاشیه این محور قرار دارند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان هم در این نشست اجرای زیرساخت های ایمن سازی در محورها را از مباحث مهم و نجات دهنده جان انسان ها برشمرد.

حسین رئیسی نژاد افزود: در محدوده کبوترخان به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان حوادثی رخ می دهد و باید در این زمینه تدابیری اندیشیده شود.

وی بیان کرد: در محور سرچشمه نیز که کارگران بسیاری از مجتمع مس در حال تردد در این مسیر هستند باید دوربین های کنترل سرعت نصب شود تا حوادث ناگوار اتفاق نیفتد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)