کد خبر: ۲۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران در روز قدس، اقدام غرورآفرین سپاه را تکمیل می‌کنند، گفت: آنها در روز قدس نشان می‌دهند که پای نظام، اسلام و مظلومان کشورهای اسلامی ایستاده‌اند.
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران در روز قدس، اقدام غرورآفرین سپاه را تکمیل می‌کنند، گفت: آنها در روز قدس نشان می‌دهند که پای نظام، اسلام و مظلومان کشورهای اسلامی ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی، اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ضربه زدن به گروه تروریستی – تکفیری داعش را عزتمند و غرورآفرین دانست و اظهار داشت: اقدام عزتمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گوشمالی به اربابان و سرکردگان داعش بسیار به‌جا و به‌موقع بود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: باید جواب قلدران را همین‌گونه داد و سیلی محکمی به آنان زد، سپاه در این زمینه مقتدرانه و عزتمندانه وارد شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در روز قدس، اقدام غرورآفرین سپاه را تکمیل خواهند کرد، گفت: جواب اصلی ملت ایران در راه است و آنها در روز قدس نشان می‌دهند که پای نظام، اسلام و مظلومان کشورهای اسلامی ایستاده‌اند.

علیمرادی اظهار کرد: روز قدس را امام خمینی (ره) روز اسلام نامیده‌اند و مردم ایران هم برای حفظ تعهدی که به اسلام دارند در این روز به‌صورت گسترده و باشکوه شرکت کرده و فریاد خود را به گوش جهانیان می‌رسانند.

وی به بدعهدی آمریکا و نقض تعهداتش در برنامه اقدام مشترک اشاره کرد و عنوان داشت: هیچ تردیدی نیست که تحریم‌های جدید سنای آمریکا، نقض آشکار معاهده برجام است، البته از این نماد ظلم و ستم انتظاری هم نیست که در همه زمینه‌ها متعهد بماند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بعید نیست آمریکا پیمان‌نامه‌ها را علیه یک ملت نادیده بگیرد، بیان داشت: از آمریکا که نماد شیطان بزرگ است، انتظاری بیش از این نمی‌رود و ما باید رخنه‌ها را مسدود می‌کردیم و بندهای معاهده برجام را طوری تنظیم می‌کردیم که نقطه فراری برای آنان باقی نماند.

علیمرادی در ارتباط با اقدام متقابل جمهوری اسلامی در این زمینه نیز گفت: اکنون باید با تدبیر، اقدامی مؤثر انجام داده تا زمینه برای سوء‌استفاده‌های بعدی این شیطان بزرگ بسته شود.

وی با انتقاد از سخنانی که این روزها درباره مشروعیت و مقبولیت حکومت اسلامی و تصدی ولایت و حاکمت مبتنی بر آراء مردم با استفاده از جملات حضرت علی ( ع) شنیده می‌شود، ابراز داشت: مردم انتظار دارند کسی که این سخن را به زبان آورده است، نکته و خطای خود را اصلاح کند.

علیمرادی گفت: ولایت و امامت امام معصوم از مسلمات اعتقادی شیعه محسوب می‌شود و امامت منشأ الهی دارد و مبنای آن هم عقل و هم نقل است، وقتی که خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید از رسول خدا و اولوالامر اطاعت کنید به ان معناست که حق فرماندهی جامعه را به آنها داده است.

وی به تعیین امام از طرف خداوند اشاره کرد و گفت: مطابق ادله نقلی، امام را خداوند تعیین می‌کند که البته علاوه بر نقلی، عقلی هم هست و فقط خداست که می‌داند چه کسی بر حکومت صلاحیت دارد، پس امام از جانب خداوند منصوب می‌شود و وظیفه مردم هم امامت و ولایت امام معصوم است که اگر مردم آن را پذیرفتند اجرایی می‌شود و اگر نپذیرفتند صلاحیت امام نقض نخواهد شد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: این احکام درباره نایب امام نیز صدق می‌کند، در غیبت امام، فقیه جامع‌الشرایط ولایت دارد که دین را اجرا کند، مردم هم وظیفه دارند او را بپذیرند و اگر پذیرفتند از برکات وجودش بهره می‌برند و اگر نپذیرفتند ولایت ولی محفوظ بوده و از آن کم نمی‌شود.
منبع: فارس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)