کد خبر: ۲۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
ارسال به دوستان
ذخیره
در حاشیه فحاشی افراطیون علیه رئیس‌جمهور در پايتخت ام‌القرای جهان اسلام
نمونه اين نوع تخريب‌ها را در سال‌هاي گذشته نيز شاهد بوديم. همان روزهايي كه به روحاني در فرودگاه حمله كردند يا زماني كه مطهري را مورد حمله قرار دادند، اگر به خوبي با آنان برخورد مي شد اتفاقات روز قدس تكرار نمي‌شد.
نمونه اين نوع تخريب‌ها را در سال‌هاي گذشته نيز شاهد بوديم. همان روزهايي كه به روحاني در فرودگاه حمله كردند يا زماني كه مطهري را مورد حمله قرار دادند، اگر به خوبي با آنان برخورد مي شد اتفاقات روز قدس تكرار نمي‌شد. اگر آن روزگاري كه در مراسم سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، رييس‌مجلس را با سنگ و مهر پذيرايي كردند، عمال اين سياه‌بازي به مردم معرفي مي‌شدند، امروز كسي جرات نمي‌كرد در خيابان، مقامات نظام را به سخره گرفته و به سمت آن‌ها هجوم بياورد.

روزقدس، روز وحدت جهاني عليه صهيونيسم به حساب مي‌آيد. روزي كه همه به خيابان‌ها مي‌آيند و در مقابل خودبرتربيني عده‌اي اندك كه در تندروهای خودسرها علیه جمهور/ از حمله به روحانی در فرودگاه تا فحاشی در روز قدسسراسردنيا نفوذ كرده‌اند، اعلام انزجار مي‌كنند. اين جريان جغرافياي خاصي ندارد و مانند داعش در تفكر بسياري افراد رخنه كرده‌است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ اما اين روز در تهران، پايتخت ام‌القراي جهان اسلام به گونه‌اي ديگر رقم خورد و برخي جريان‌هاي دردسرساز، طرح شادسازي صهيونيست‌ها و به حاشيه بردن اين مانور ضد اسراييلي را در دستور كار خود قرار دادند و دربرابر مسئولان شعارهاي بي‌محتوا سردادند.

فحاشي و اتهام به رييس‌جمهور

ماجرا از اين قرار است كه طبق روال گذشته، شخصيت‌هاي سياسي ايران اسلامي پابه‌پاي ملت به خيابان‌ها آمدند تا نابودي خودخواهي و خودبرتربيني را كه در صهيونيسم تجلي يافته‌است، خواستار شوند اما برخي به سمت آن‌ها هجوم برده و با نعره‌هاي جهت‌دار، شروع به توهين و اتهام پراكني كردند. عده‌اي دنبال روحاني راه‌افتاده بودند و از روي بي‌بصيرتي! به‌جاي آنكه دشمن را مورد هدف قرار دهند مانند بسياري از اقدامات ديگر، در زمين آن‌ها بازي كردند. آن‌ها باشعارهايي نظير:«مرگ برآخوند آمريكايي»،«مرگ برمنافق»،«مرگ بر دروغگو» و از همه قابل‌تامل‌تر«روحاني-بني‌صدر پيوندتان مبارك» روحاني را همراهي كردند تا وي نيز با پشتيباني محافظانش از صحنه خارج شود.نكته جالب اين ماجرا تلاش فراوان خبرنگار صداوسيما براي گفت‌وگو با روحاني در زماني بود كه صداي شعارها عليه او به گوش مي‌رسيد. اقداماتي كه بيش از هر موضوع ديگري آدمي را به ياد دوران حيات هاشمي‌رفسنجاني مي‌انداخت. زماني كه اين جريان، او را سيبل عقده‌گشايي‌هاي خود مي‌كردند و سعي در تخريب آيت‌ا... داشتند اما تاريخ مشاهده كرد كه مردم چگونه جواب اين بي‌مهري‌ها را دادند و با حضور ميليوني، سحرتلاش‌هاي ساليان دراز منافقين براي تخريب شخصيت‌هاي نظام را باطل كردند.

ردپاي دوستداران احمدي‌نژاد

البته اين هجمه در روزي كه به روز اتحاد معروف است، منحصر به روحاني نبود و شخصيت‌هاي ديگر نظام نيز كه برخلاف تفكر عده‌اي متحجر و افراطي حركت مي‌كنند ، مورد هجوم قرارگرفتند. براي مثال علي مطهري، نماينده‌اي كه همگان وي را فردي آزاده مي‌دانند نيز ، مورد نظر اين جماعت بود. پيشروهاي اين حركت از دوستداران احمدي‌نژاد بودند و در محافل مختلف آن‌ها را به خوبي‌مي‌شناسند و براي اقداماتي كه احتمال دارد عليه ما نيز در دستور كار قرار دهند از بيان نام آن‌ها معذوريم. اين جماعت با شعارهاي «مرگ برفتنه‌گر» و «مرگ‌برمنافق» عليه فردي كه خود، فرزند شهيد نفاق و مخالف برخي اقدامات است، موضع گرفتند. وجه مشترك تخريب مطهري و روحاني زماني مشاهده شد كه خبرنگاران از اين نماينده مجلس نيز مانند رييس‌جمهور در حال تهيه گزارش بودند و بلافاصله صداي توهين‌هاي اين جماعت بلند شد.

دستوركار، ترورشخصيتي!

اسحاق‌جهانگيري نيز يكي ديگر از گزينه‌هاي خودبرتربينان داخلي براي تخريب بود. اين جريان كه ترور شخصيتي را در دستور كار خود دارند، معاون اول روحاني را نيز مورد هجوم قرار دادند و با شعار« مرگ بر سازشگر» از او پذيرايي كردند! اقدامي كه تنها با لبخندهاي معنادار اسحاق‌جهانگيري روبه رو شد.

تخريب‌هاي سازماني

گذشته از اين دسته كه معروف به دوست نادان هستند، بنابه اخبار رسيده از خبرگزاري‌ها، برخي تريبون‌هاي راهپيمايي نيز به صورت سيستماتيك و با برنامه دست به تخريب رييس‌جمهور زده بودند. براي مثال فردی که بلندگو به دست داشت مي‌گفت: «روحانی می‌گوید!» و مردم در قبال اظهارات او پاسخ می‌دادند: «مرگ بر آمریکا». مجری سپس گفت:« آن روحانی را نگفتم! روحانیت را گفتم، کسانی که می‌گویند شعار مرگ و این اظهارات باید جمع شود لباس زنانه بپوشند از مملکت بروند».

تاوان بي تفاوتي

نمونه اين نوع تخريب‌ها را در سال‌هاي گذشته نيز شاهد بوديم. همان روزهايي كه به روحاني در فرودگاه حمله كردند يا زماني كه مطهري را مورد حمله قرار دادند، اگر به خوبي با آنان برخورد مي شد اتفاقات روز قدس تكرار نمي‌شد. اگر آن روزگاري كه در مراسم سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، رييس‌مجلس را با سنگ و مهر پذيرايي كردند، عمال اين سياه‌بازي به مردم معرفي مي‌شدند، امروز كسي جرات نمي‌كرد در خيابان، مقامات نظام را به سخره گرفته و به سمت آن‌ها هجوم بياورد.

حركت برخلاف منويات رهبري

مشخص نيست اين جماعت از چه طايفه‌اي هستند كه امنيت ملي، آرامش جامعه و از همه مهم‌تر، بيانات رهبرمعظم‌انقلاب براي آن‌ها جايگاهي ندارد. اگر از قشر دلسوزان نظام و انقلاب هستند، مگر صدر اين نظام كه آيت‌ا...‌خامنه‌اي هستند بارها با اين‌گونه اقدامات بي‌فايده و شنيع مخالفت نكردند؟ مگر ايشان در سال91 و بعد از حمله به علي‌لاريجاني، در سخنراني خود خطاب به اين عمال نفرمودند كه:« اینکه من از بعضى مسئولان و سران کشور گله‌گزارى کردم، موجب نشود که یک عده‌اى راه بیفتند، بنا کنند علیه این و آن شعار دادن؛ نه، بنده با این کار مخالفم. اینکه شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید، بعد یک عده‌اى راه بیفتند علیه او شعار بدهند، بنده با این کارها مخالفم؛ این را من صریح بگویم. بارها به کسانى که می‌توانند جلوى این چیزها را بگیرند، تذکر داده‌ام. آن کسانى که این کارها را می‌کنند، اگر حزب‌اللهي و مومنند، خب نکنند. مى‌بینید که تشخیص ما این است که این کارها به ضرر کشور است. با احساسات‌شان راه بیفتند اینجا، آنجا، علیه این شعار بدهند، علیه آن شعار بدهند»پس چرا دوباره با كليدواژه‌هاي بيانات ايشان به صورتي پيش مي‌روند كه به ضرر منافع كشور باشد؟! اين جريان، التزام عملي به مقام معظم رهبري ندارند كه هيچ، عليه امنيت ملي اقدام كرده و دشمنان نظام را نيز دل شاد مي‌كنند و به نوعي اقدام آن‌ها همكاري با دشمنان است.

هشدار! ويروس خودسري سرايت مي‌كند

دولت هر ايرادي كه دارد، نبايد آن را به پاي شخص حسن روحاني نوشت و بي شك او مظلوم‌ترين رييس‌جمهور اين سال‌هاي كشور است.اينكه مسئولان اطراف وي توانايي دفاع موثر از او را ندارند يك فاجعه است و از سويي ديگر، اينكه با معارضان وي برخورد نمي شود نيز بحراني است كه در آينده‌ مي‌تواند دامن همه را بگيرد. بي شك اگر در روزي كه با مهندس بازرگان در مجلس‌ آن‌گونه برخورد شد، همه عليه آن خودسري‌ها و تخريب‌ها مي‌ايستادند، امروز كشور به اين مسير نمي‌رفت. نشستن، نگاه‌كردن و بي‌تفاوت بودن نسبت به رويدادهاي مختلف جامعه بي شك تاوان دارد و اگر با اين كارشكني‌ها برخورد جدي نشود بايد منتظر عواقبي جبران‌ناپذير بود، زير اين جماعت كه براي قانون كشور ارزش قايل نيستند، بي شك همه موئلفه‌هاي ديگر را نيز زير پا گذاشته و تخريب مي‌كنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)