کد خبر: ۲۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان در شورای مشترک اداری و قضایی استان:
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه نباید جرأت را از مدیران احرایی گرفت، گفت: دستگاه قضایی و اجرایی باید به هم نزدیک باشند و منافع یکدیگر را مورد حمایت قرار دهند و این پیوستگی در حقیقت تقویت نظام است.
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه نباید  جرأت را از مدیران احرایی گرفت، گفت: دستگاه قضایی و اجرایی باید به هم نزدیک باشند و منافع یکدیگر را مورد حمایت قرار دهند و این پیوستگی در حقیقت تقویت نظام است.

علیرضا رزم حسینی عصر امروز سه شنبه در شورای مشترک اداری و قضایی استان کرمان با تاکید بر اینکه نباید جرات و جسارت را از مدیران گرفت افزود: مدیریت جهادی به جرأت، جسارت و ریسک پذیری حساب شده نیاز دارد.

وی ادامه داد: شورای مبازه با فساد اداری برای حمایت از مدیران چابک و پاک دست تشکیل شده است و دستگاه های نظارتی هیچ مدیری را به دلیل هزینه کردن برای ارائه خدمت به مردم مورد مواخذه قرار نمی دهند و اگر جایی تضییع حقوق بیت المال باشد برخورد قانونی لازم انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه به لطف پروردگاه در این مرحله همراهی، همدلی و همزبانی کم نظیری در بین ارکان حکومت در استان کرمان وجود دارد گفت: اتحاد و وحدت موجود در استان کرمان کم نظیر است.

 استاندار کرمان گفت: می توان بسیاری از کارها را انجام داد و باید این جرأت را به مدیران داد و در این راستا، دستگاه قضا و اجرا باید با هم چسبندگی داشته باشند و منافع یکدیگر را مورد حمایت قرار دهند و این پیوستگی در حقیقت تقویت نظام است.

استاندار کرمان ادامه داد: برای تحقق پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی همه قوا مسئول هستند و قوه قضائیه به تنهایی نمی تواند اهداف نظام را محقق سازد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی 10 سال اخیر را با یک عنوان اقتصادی نامگذاری کرده اند گفت: بدون آنکه اقتصاد مردم سامان یابد، نمی توان انتظار داشت که پرونده ها در دستگاه قضایی کاهش یابد.

وی با تاکید بر اینکه باید واقعیت ها را بپذیریم اظهار کرد: در کشور باید در هر سال یک میلیون شغل ایجاد کرد و برای این مهم باید سالی 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری کنیم.

رزم حسینی ادامه داد: این در حالی است که دولت های بعد از انقلاب با حداکثر بضاعتی که داشته اند در هر سال 400 تا 600 هزار شغل ایجاد کرده اند لذا چه انتظاری داریم با این حجم بیکاران و نیز افزایش 15 برابری زندانیان نسبت به ابتدای انقلاب بتوانیم اهداف خود را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه استان کرمان می تواند الگویی برای تحقق همدلی و همزبانی در کشور باشد تصریح کرد: حاکمان باید منافع مردم را به منافع خود ترجیح دهند.
وی یادآور شد: حرکت هایی در استان کرمان انجام شد که جسورانه بوده و یکی از این موارد مقابله با زمین خواری و کاهش این معضل در استان کرمان است.

وی خاطرنشان کرد: کار بزرگی برای مبارزه با زمین خواری در استان کرمان انجام شد و مشکلاتی و هزینه هایی نیز در این مسیر وجود داشته و ممکن است در آینده نیز هزینه هایی را داشته باشد.
رزم حسینی با اشاره به اقدامات انجام شده در استان کرمان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: باید در این استان اقدامی نهادینه انجام شود که با تغییرات مدیران دستخوش تغییر نشود.

وی نظام انتخاباتی کشور را دارای مشکلاتی دانست و گفت: یک هزار و 700 میلیارد تومان بودجه شوراها و دهیاری های استان کرمان است که باید کاری کنیم در استان جرات مدیران و نظارت ها نیز افزایش یابد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در حوزه اقتصادی، سند سیاست های اقتصاد مقاومتی از سه سال قبل در کشور آغاز شده است گفت: ادبیات پایلوت شدن استان کرمان به عنوان اقتصاد مقاومتی برای اولین بار از سوی خود استان در کشور مطرح شد.

وی به گرفتاری ها و بروکراسی اداری اشاره و بیان کرد: هر دولت در چنبره بروکراسی های اداری بوده است و می توان چندین سال فارغ از این بروکراسی ها به مردم خدمت کرد.

رزم حسینی از اقدامات وزاری بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت صنعت، معدن و تجارت تقدیر کرد و به نقل وزیر بهداشت خطاب به اقدامات استانداری کرمان در این بخش گفت: خدمتی به نظام بهداشت و درمان کشور کردید که هیچ استانداری نکرده است و آن این بوده که بخشی از اختیارات این وزارتخانه ها به استان ها واگذار شده است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه امری سیاسی نیست گفت: اگر در این حوزه موفق شویم 100 میلیارد تومان دارایی های مردمی نیز به عرصه توسعه اقتصادی وارد می شود.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس قانون باید ستاد اجرای پیگیری های تحقق اقتصاد مقاومتی با ریاست دادگستری ها در استان ها تشکیل شود گفت: تاکنون 52 مورد از موارد قانونی در مسیر توسعه را شناسایی کرده و به مرکز کشور اعلام کرده ایم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید با همکاری فضای کسب و کار را افزایش دهیم گفت: باید با همراهی، همدلی و مشارکت همگان در راستای توسعه استان گام برداریم.

وی از حضور آیت الله جعفری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به عنوان محور وحدت یاد کرد و گفت: جلسات تعاملی را باید بین دستگاه ها به صورت مستمر برگزار کنیم تا روند پیشرفت و توسعه استان کرمان روز به روز ارتقاء یابد.

وی تاکید کرد: پرونده سازی هنر نیست و باید یاد بگیریم پرونده ای جز پرونده خدمت نداشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: شهید بهشتی با حریت و آزادگی در برای دشمنان این نظام ایستاد و امروز نام دستگاه قضایی با این شهید گرانقدر همراه شده است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
0
0
با سلام واقعا به مدیران جسور میدان می دهید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

پربازدید ها

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه

بیشترین بارندگی برای روز چهارشنبه است / احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی

بارش شدید باران برق شهر زرند را قطع کرد / بارندگی سیل‌آسا در زرند

مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان: برداشت گیاهان دارویی ممنوع و با متخلفان برخورد قضایی می‌شود

افشای جزئیاتی جدید از حادثه تروریستی کرمان؛ ساچمه‌های جلیقه انفجاری آلوده بودند

نجات یک خانم از دست زورگیر خیابانی چاقو به دست در سیرجان

بارش‌ها در کشور 16 درصد کاهش داشته است؛ بیشترین افت بارش‌ها در کرمان

آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها در مناطقی از کرمان

پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)