کد خبر: ۲۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
ارسال به دوستان
ذخیره
نیکزادی پناه در تذکر شفاهی:
نماینده مردم بم در مجلس گفت: مردم شرق استان کرمان هفته ای دو روز درگیر وجود ریزگردها و طوفان های شن هستند و متاسفانه دولت تاکنون چاره ای برای این بحران نیندیشیده است.
نماینده مردم بم در مجلس گفت: مردم شرق استان کرمان هفته ای دو روز درگیر وجود ریزگردها و طوفان های شن هستند و متاسفانه دولت تاکنون چاره ای برای این بحران نیندیشیده است.

حبیب الله نیکزادی پناه در نشست علنی سه شنبه 27 تیرماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: تذکر اول بنده به دولت درخصوص کنترل شن های روان در شرق استان کرمان است، هر چند که برنامه ریزی لازم برای کنترل و تثبیت شن های روان در قالب عملیات مالچ پاشی صورت گرفته است، اما مردم محروم این منطقه به طور متوسط هفته ای دو روز درگیر وجود ریزگردها و طوفان های شن می باشند، که در سال 104 روز با این بحران درگیر هستند و متاسفانه دولت تاکنون چاره ای برای این بحران نیندیشیده است.

نماینده مردم بم، ریگان و فهرج در مجلس شورای اسلامی در تذکری دیگر به رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: متاسفانه این سازمان وظیفه نظارت و کنترلی خود بر در سازمان ها و وزارتخانه هایی که باید مسائل زیست محیطی را اعمال کند، انجام نمی دهد که این سازمان باید پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکری خطاب به وزیر نیرو گفت: با توجه به گرمای بی سابقه و وجود طوفان ها و شن های روان و آلایندگی ناشی از ریزگردها، مصرف برق در شرق استان کرمان افزایش یافته و متاسفانه مردم نیازمند این مناطق با وجود تعرفه های ناعادلانه توان پرداخت هزینه قبوض برق را ندارند، هر چند که چندماهی است این موضوع از طریق وزارتخانه پیگیری شده ، اما متاسفانه تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است. شایسته است درخصوص تعرفه برق تجدیدنظر شود.

نیکزادی پناه در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی درخصوص بهره برداری از راه آهن بم – زاهدان گفت: متاسفانه تاکنون برخی از ایستگاه های شرق استان کرمان احداث و یا تکمیل نشده است و مردم استان امکان استفاده از راه آهن را ندارند که لازم است اعتبار لازم برای این موضوع در اختیار شرکت راه آهن قرار گیرد.

نماینده مردم بم، ریگان و فهرج در مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به اینکه فصل برداشت خرما نزدیک است، اما با کمال تاسف هنوز تعداد زیادی از خرمای بی نظیر مضافتی بم در سردخانه ها موجود است که نیاز است معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی با همکاری سازمان تعاون روستایی در ارتباط با فروش محصولات باقی مانده از سال گذشته اقدام کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)