کد خبر: ۲۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و معین اقتصادی سیرجان و بردسیر با بیان اینکه در این شرکت تدابیر کارشناسانه ای برای کاهش قیمت تمام شده محصولات اتخاذ شده است گفت: با توسعه راه آهن گل گهر، کاهش 50 درصدی هزینه های تولید را خواهیم داشت.
ناصر تقی زاده گفت: یکی از مهم‌ترین شاخص ها در حوزه صنعت، بحث حمل و نقل است چرا که محصولی که تولید می‌شود یا باید در داخل کشور به دست مشتری برسد یا اینکه به خارج از کشور صادر شود، از این رو داشتن بستر یک سیستم حمل و نقل قوی برای شرکت‌های در حال توسعه بسیار مهم و ضروری تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت گل گهر در عرصه صادرات، زیرساخت های لازم را در خصوص حمل بار فراهم کرده است عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم که به طور جدی یک اسکله اختصاصی که به لحاظ فنی دارای مشخصات بارگیری محصولات معدنی باشد ایجاد کنیم و حتی حاضر هستیم با سایر شرکت های فولادی و معدنی دست به دست یکدیگر دهیم تا این امر هرچه سریعتر محقق شود.

وی تاکید کرد: با انجام این کار بزرگ، صادرات محصولات فولادی با صرفه اقتصادی بیشتری همراه خواهد بود اما پیش ازآن، تکمیل ناوگان واگن و لوکوموتیو را دردستور کار خود قرارداده ایم آن هم به این علت که امروزه تمام معادن بزرگ دنیا در زمینه حمل و نقل و سرعت انتقال محصول، خود را تقویت می کنند.

وی افزود:به دنبال آن هستیم که به طور جدی یک اسکله اختصاصی که از نظر فنی دارای مشخصات بارگیری محصولات معدنی باشد ایجاد کنیم و حتی حاضر هستیم با سایر شرکت های فولادی و معدنی دست به دست یکدیگر دهیم تا این امر هرچه سریعتر محقق شود چرا که با این کار، صادرات محصولات فولادی باصرفه اقتصادی بیشتری همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: پیش از این تکمیل ناوگان واگن و لوکوموتیو را در دستور کار خود قرارداده ایم آن هم به این علت که امروزه تمام معادن بزرگ در دنیا در زمینه حمل و نقل و سرعت انتقال محصول، خود را تقویت می کنند.

مدیرعامل گل گهر اظهار کرد: این شرکت برای اتمام پروژه های بزرگ خود نیازمند حمایت مالی است و در این عرصه از سهامداران شرکت تقاضا دارم در زمینه تقسیم سود با احتیاط بیشتری عمل کنند.

تقی زاده با اشاره به همدلی و اتحاد موجود بین مدیران دستگاه های اجرایی استان کرمان برای افزایش تولید و اشتغال در این دیار خاطرنشان کرد: به طور حتم حمایت و توجه مدیران استانی خصوصا استاندار کرمان در زمینه اجرا و پیشرفت پروژه ها جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در ایفای مسئولیت های اجتماعی و تعهد شرکت به مردم استان همیشه پررنگ عمل کرده است.

تاکنون 24 موسسه به عنوان معین اقتصادی برای توسعه و پیشرفت استان کرمان فعالیت خود را آغاز کرده اند.

مجموعه گل گهر سیرجان در 55 کیلومتری جنوب غرب شهرستان سیرجان با فاصله 250 کیلومتر از مرکز استان کرمان واقع شده است. 

وجود ذخایر بزرگ سنگ آهن و طرحهای توسعه ای،این شرکت را به عنوان یک قطب مهم اقتصادی در منطقه مطرح کرده است که دارای امکانات ویژه ای بسیاری برای رشد و تاثیر گذاری بر زندگی اقتصادی و اجتماعی مردم سیرجان و کرمان دارد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: گل گهر سیرجان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)