کد خبر: ۲۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی:
عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: اجرایی بودن کرباسیان در امور اقتصادی می تواند مزیت مناسبی برای تصدی پست وزارت توسط ایشان تلقی شود.
خانه ملت:
علی بختیاری  درباره وزرای پیشنهادی تیم اقتصادی دولت به مجلس شورای اسلامی ،گفت: امیدواریم وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اگر تکیه بر کرسی وزارت با رای  بهارستان زد، مشکلات  ذکر شده را با برنامه ریزی جامع برطرف کند و در حقیقت جهت گیری ما نسبت به وزاری پیشنهادی  دولت در مجموع این است که انشالله وزرای پیشنهادی دولت  بتوانند  رای اعتماد از  مجلس شورای اسلامی  بگیرند.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منطقه ما از  نظر  زیر بنای  فعالیت های  راه  شهرسازی  در فقر به سر می برد، تصریح کرد: عملکرد آخوندی  در حوزه انتخابیه اینجانب تا حدودی  ضعیف  بوده است و از همین  رو در نهایت  نظربنده برای تصدی مجدد ایشان  در پست وزارت موکول  به بررسی  جامع  برنامه های ایشان است.

بختیاری  همچنان درباره وزیر  پیشنهادی نیرو،گفت:  سوابق بی طرف وزیر پیشنهادی نشان می دهد که  ایشان  هیچ گونه حاشیه  نداشته  و ایشان تقریبا از  بدنه تشکیلات  دولتی جدا نشده  است  و در  نهایت  به ایشان با توجه به  تجربه بالا برای تصدی مجدد وزارت رای اعتماد  می دهم.

وی  همچنین درباره  وزیر پیشنهادی اقتصاد نیز، خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات بدست آمده کرباسیان  بیش از هر مقوله ای یک فرداجرایی است تا یک فرد  نظریه پرداز باشد  و در  نهایت ما هم اکنون  به فردی نیاز داریم که آستین بالابزند و کار را  عملیاتی کند  و با توجه به شناخت اولیه که از  ایشان  دارم و با توجه به نگاه  اجرایی که دارند،  رای  موافق  برای تصدی پست وزارت به ایشان می دهم.

 نماینده مردم بافت  در مجلس ، افزود: بنده به  طیب نیا نیز که تلاشهای بسزایی در راستای کاهش تورم ایجاد کردند و عملکرد مناسبی در اقتصاد داشته اند از 20 نمره 16 می دهم .

 بختیاریهمچنین درباره وزیر پیشنهادی نفت  نیز، خاطرنشان کرد: عملکرد زنگنه بسیار  موفق  بوده  است  و ایشان با توجه  به درایتی که در وزارت  نفت  در دوره گذشته  داشته است؛  به ایشان  از  20 ، 18  می دهم  و امیدوار هستم باز هم تصدی  وزارتخانه  نفت را نیز  برعهده بگیرند.

وی همچنین درباره وزیر پیشنهادی صنعت، معدن وتجارت نیز ، تصریح کرد: شریعتمداری  در بخش های  مختلفی که حضور داشته اند ، موفقیت های کسب کرده اند و همچنین  ایشان در  پست معاونت رییس جمهور  نیز توفیقاتی  داشتند و با توجه به اینکه  ایشان در  بخش  بازرگانی   تجربیاتی  دارند،  معتقدم  ایشان می توانند بخش بازرگانی ،وزارت  صنعت و معدن و تجارت  را فعال کنند و در نهایت به ایشان  برای تصدی در  پست وزارت  رای موافق می دهم.

عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی  مجلس درباره وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطللاعات نیز، یادآورشد: آذری جهرمی جوان مستعد و در  مجموع  داری دیدگاه  های مناسبی دارند و در نهایت بنده به ایشان رای  موافق برای تصدی پست وزارتخانه  می دهم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)