کد خبر: ۲۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
ارسال به دوستان
ذخیره
محسن ارسلان:
معاون منابع انسانی مس منطقه کرمان گفت: در گزارش هفتگی حوزه کاری که داریم، اولین بند آن ایمنی و بهداشت است و پرچالش ترین بحث ما همکار و پرسنل ما که در عرصه تولید خدمت می کند، می باشد که مبادا بدلیل غفلت، عدم آگاهی یا عدم توجه به ایمنی و بهداشت وی دچار حادثه شود، لذا این حوزه بسیار پراهمیت است.
معاون منابع انسانی مس منطقه کرمان گفت: در گزارش هفتگی حوزه کاری که داریم، اولین بند آن ایمنی و بهداشت است و پرچالش ترین بحث ما همکار و پرسنل ما که در عرصه تولید خدمت می کند، می باشد که مبادا بدلیل غفلت، عدم آگاهی یا عدم توجه به ایمنی و بهداشت وی دچار حادثه شود، لذا این حوزه بسیار پراهمیت است.

 " محسن ارسلان"  30 مرداد ماه در مجمع عادی انجمن صنفی متخصصین و مسئولین ایمنی و بهداشت حرفه ای شهرستان رفسنجان اظهار کرد: شهرستان رفسنجان زبانزد عام و خاص بوده و با توانایی های مردمان این شهرستان در بسیاری از عرصه ها درخشیده است.

وی به حضور بیش از 25 هزار جمعیت دانشجویی و فعالیتهای دانشجویی در رفسنجان اشاره و اذعان کرد: در خصوص فعالیت واحدهای صنعتی شهرستان رفسنجان در بسیاری از مشاغل که انحصاری نیز می توانند باشند موفق بوده است.

معاون منابع انسانی مس منطقه کرمان با تأکید بر اینکه صنعتی که نگاه آن به ایمنی و بهداشت حرفه ای کار به صورت حرفه ای نباشد صنعت نیست، افزود: مدیری که در جایگاه صنعتی خود، توجه به رویکرد ایمنی را سرلوحه کار خود قرار ندهد و به ساختار ایمنی در محیط خود بی توجه باشد نگاهش به جامعه کارگری خود نگاه مثبتی نیست.

ارسلان ادامه داد: این الزام و این ضرورت را باید مسئولین و کسانی که پا به عرصه سرمایه گذاری صنعتی چه بخش خصوصی یا نیمه خصوصی و دولتی می گذارند اهمیت دهند.

وی تصریح کرد: شکل گیری یک انجمن به عنوان یک سمن در حوزه ایمنی و بهداشت زمانی ارزشمند است که تشکیل آن و عضویت همکاران فقط نمادین نباشد بلکه شاهد پویایی، رسالت یادگیری و آموزش و توسعه فکری در حیطه کاری خود شود.

معاون منابع انسانی مس منطقه کرمان با بیان این مطلب که حوزه آموزش مس منطقه کرمان به عنوان مرکز آموزش شرکت ملی صنایع مس ایران نیز محسوب می شود، اعلام کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران و مس منطقه کرمان این آمادگی را دارد که در خدمت این انجمن و متخصصان در ایمنی و بهداشت برای توسعه علمی، دعوت از اساتید، برگزاری ورک شاپها و کارگاههای آموزشی چه از نظر در اختیار گذاشتن مکان، چه آموزشی و چه همراهی برای کیفی سازی در امر ایمنی و بهداشت باشد.

ارسلان یادآور شد: در گزارش هفتگی حوزه کاری که داریم، اولین بند آن ایمنی و بهداشت است و پرچالش ترین بحث ما همکار و پرسنل ما که در عرصه تولید خدمت می کند می باشد که مبادا بدلیل غفلت، عدم آگاهی یا عدم توجه به ایمنی و بهداشت وی دچار حادثه شود.

وی تأکید کرد: در محیط کار بدون توجه رعایت اصول ایمنی و بهداشت نباید اجازه دهیم هر شخصی در هر جایگاهی ورود پیدا کند و باید این موضوع باور شود.

معاون منابع انسانی مس منطقه کرمان بر معرفی انجمن صنفی متخصصین و مسئولین ایمنی و بهداشت حرفه ای شهرستان به مراکز علمی و دانشگاهی تأکید کرد و افزود: توانمندی انجمن را با ارتباطات با مراکز دانشگاهی و مراکز پیشرو علمی بیشتر کنید و تفاهم نامه های مشترک و فعالیتهای مشترک را در این حوزه داشته باشید تا بتوانید سطح دانش محوری مجموعه را در بعد ایمنی و بهداشت مطلوب و کیفی کنید.

ارسلان بیان کرد: ایمنی و بهداشت به عنوان پل ارتباطی قوی برای تاثیرگذاری بیشتر در بحثهای صنعتی و اقتصادی و کشاورزی با مستندسازی های قوی از بروز بسیاری از حوادث می تواند جلوگیری کند.

معاون منابع انسانی مس منطقه کرمان با اشاره به جایگاه تأثیرگذار مسئولین ایمنی و بهداشت، خاطرنشان کرد: انجمن را به سمت تخصصی تر شدن هدایت کنید و کمیته های تخصصی را تشکیل دهید و به تناسب و نوع صنعت و تخصصی که اعضاء دارند ورود کنند.

ارسلان همچنین با اشاره به اینکه شرکت ملی صنایع مس ایران معین اقتصادی منطقه 6 استان شامل شهرستانهای انار، شهربابک و رفسنجان می باشد، اضافه کرد: در جایگاهی که احساس می کنید رویکرد ایمنی و بهداشت می تواند در سطح وسیع تر دیده شود، آمادگی هزینه، انجام مطالعاتی و فرهنگ سازی را داریم.
منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)