کد خبر: ۲۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با انتقاد از انتصاب شهردار سابق کرمان به سرپرستی فرمانداری کرمان وپیشنهاد سپردن پست فرمانداری به ایشان، این اقدام استاندار کرمان را غیر حرفه ای توصیف کرد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با انتقاد از انتصاب شهردار سابق کرمان به سرپرستی فرمانداری کرمان وپیشنهاد سپردن پست فرمانداری به ایشان، این اقدام استاندار کرمان را غیر حرفه ای توصیف کرد.

احمد علی مقدم، با بیان این مطلب افزود: هنگامی که یک فرد از پست "شهرداری" یک شهر عزل می شود، سپردن پست "فرمانداری" همان شهر به وی،یک اقدام غیر حرفه ای ونامناسب محسوب می شود.

وی بابیان اینکه "شهردار سابق کرمان" با وجود اعلام آمادگی برای ابقاء در پست شهرداری، از ناحیه شورای شهر کرمان عزل شد و حتی نام وی را به لیست کاندیداهای شهرداری اضافه نشد"،تاکید کرد: در چنین شرایطی انتصاب وی به سرپرستی فرمانداری کرمان،"شائبه برانگیز" است.

دبیر حزب موتلفه استان کرمان با طرح این دو سوال که اگر"بابایی" یک فرد کارآمد وشایسته بود،چرا از ناحیه شورای شهر کرمان عزل شد؟ واگر شایسته نیست،چرا برای فرمانداری کرمان پیشنهاد می شود؟،تصریح کرد: در این شرایط، سپردن پست حساس فرمانداری کرمان به ایشان، به مصلحت نیست.

مقدم افزود: جایگاه فرمانداری به‌عنوان نبض سیاسی استان از اهمیت زیادی برخوردار است که انتخاب بابایی به‌عنوان سرپرست این شائبه را در ذهن تداعی می‌کند که انگار قحط ‌الرجال در کرمان است. در حالی که در استان نیروهای مدیر، مدبر، توانمند، کارآ و درعین حال انقلابی و جهادی زیاد داریم که به‌نظرم اگر بررسی همه‌جانبه می‎شد یقیناً به فردی کارآمدتر و توانمندتر می‌رسیدند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به انتظار خود از استاندار کرمان، گفت: بر هیچکس پوشیده نیست که تغییرات و عزل و نصب از اختیارات و حق مسلم استاندار است منتها شایسته‌سالاری و کارآمدی از انتظاراتی است که چنانچه به آن توجه شود طبعاً چهره شهر کرمان را از این وضعیت موجود تغییر می‌دهد و اینکار تنها از توان فردی بر می‌آید که انقلابی و جهادی عمل کند و آستین همت را بالا بزند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: ای کاش مسؤولان تعریف و تمچیدها را کنار گذاشته، بدون تعارف حرف می‌زدند و واقعیت‌ها را می‌گفتند و این سخن اغراق‌آمیز را نمی گفتندکه کارآمدتر از "بابایی" کسی نبود!

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه وسعت کاری و حوزه مسؤولیت فرمانداری نیاز به فردی توانمند دارد، تصریح کرد: در تعالیم دینی خود داریم که اگر شخصی واقف به میزان توانمندی‌های خود بود که از توان مدیریتی که به وی واگذار کرده‌اند، برنمی‌آید باید مسؤولیت را نپذیرد و به فرد دیگری که توانمندتر از خود است، واگذار کند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت‌های ویژه شهر کرمان، جایگاه تصدی فرمانداری نیاز به فردی توانمند، کارآمد، متعهد و انقلابی دارد که بتواند با ایجاد تعامل مثبت و سازنده با همه اقشار، جریانات و گروه‌ها از پس معضلات و مشکلات ویژه این شهر برآید.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
باعث تعجبه که گفتار نو سخنان یک اصولگرا رو نشر میده. البته چندان عجیب هم نیست چراکه دیدگاه احمد علی مقدم در این یک مورد همسو با نگاه مدیران گفتار نو است
محمد هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
0
درود برشیری که خورده اید آقای مقدم. دلیل آن احتمال تحقیق و تفحص از عمل کرد شورای شهر می تواند باشد
نوش آبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
0
معیار کارائی و شایستگی و کارآمدی هم تغییر و اصلاح شده است و استان هم پیشروی این تغییرات می باشد و دلیل ماندگاری استاندار هم بر مبنای همین معیارهای جدیدالظهور می باشد .
بهبود
|
Germany
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
0
به تصور من اقدام گفتار نودر باز تاب ااظهارت انتقادی اقای مقدم دبیر حزب موتلفه استان کرما ن نسبت به تصمیم استاندار در خصوص معرفی شهردار معزول به عنوان سر پر ست فر مانداری کرمان کاملا حرفه ای وقابل دفاع است واز این که نظر جناح مقابل را پوشش میدهد قابل تقدیر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
0
0
گفتارنو کار خوبی کرده است. ظاهرا بعضی ها طاقت یه خبر معنولی رو هم ندارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

ضرورت شناسه یکتا برای تمامی فعالان اقتصادی؛ کسب‌وکارهای بدون شناسه یکتا قانونی نیست

قیمت انواع سکه و طلا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

فردا 5 اردیبهشت آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

بارش شدید باران برق شهر زرند را قطع کرد / بارندگی سیل‌آسا در زرند

معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند

کاهش حقوق کارگران با تعطیلی روز پنجشنبه تخلف است

بیشترین بارندگی برای روز چهارشنبه است / احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی

خودروهای دارای چراغ نامناسب و نور خیره کننده توقیف می شوند

آخرین وضعیت آبی سدهای کرمان پس از بارندگی های اخیر

انتقاد از دفع لجن تصفیه خانه فاضلاب در شهر کرمان و بالازدگی فاضلاب در محدوده شهرک الهیه

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)