کد خبر: ۲۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
ارسال به دوستان
ذخیره
حسن پور مطرح کرد:
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ما به دنبال تعطیلی کمیته امداد امام خمینی(ره) هستیم نه گسترش کمیته امداد پس باید به گونه ای عمل کنیم که هیچ فردی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) نباشد
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ما به دنبال تعطیلی کمیته امداد امام خمینی(ره) هستیم نه گسترش کمیته امداد پس باید به گونه ای عمل کنیم که هیچ فردی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) نباشد

شهباز حسن پور در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان، گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه 7 (شهرستان های سیرجان و بردسیر ) بخش بلورد گفت: استاندار کرمان مبارزه‌ جدی با فقر و جهل را آغاز کرده است.

وی بیان کرد: شرمنده مردم هستیم که با گذشت 40 سال از انقلاب هنوز با برخی از مشکلات اولیه دست و پنجه نرم می کنند، به طوریکه 12 هزار و 600 جوان متعهد و متخصص در شهر سیرجان وجود دارد اما بازار کار مناسبی در این شهرستان وجود ندارد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای مسئولیت های فرهنگی توسط هلدینگ های بزرگ فعال در مناطق استان عنوان کرد: هلدینگ های بزرگ باید به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند.

وی از آغاز عملیات اجرای پروژه گاز رسانی در روز جاری به بخش بلورد از توابع شهرستان سیرجان خبر داد و عنوان کرد: استاندار کرمان توسعه نگر استان کرمان حفظ محیط زیست را در اولویت اجرای طرح های اقتصادی می داند.

حسن پور از آغاز عملیات اجرای سه طرح خیر ساز از امروز در بخش بلورد خبر داد و عنوان کرد: امروز اجرای عملیات اتصال راه های مواصلاتی چهار گنبد به بافت و چهار گنبد به بردسیر آغاز می شود.

وی یکی از عمده ترین مشکلات سیرجان را در بحث کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی دانست و عنوان کرد: اگر هر بخشداری بتواند زمین رایگان و پروانه رایگان در اختیار مددجویان کمیته امداد و بهزیستی قرار دهد، مددجو می تواند 55 میلیون تومان تسهیلات برای ساخت مسکن دریافت می کند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ما به دنبال تعطیلی کمیته امداد امام خمینی(ره) هستیم نه گسترش کمیته امداد پس باید به گونه ای عمل کنیم که هیچ فردی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) نباشد.

وی اعلام کرد: امروز و با حضور استاندار کرمان کلنگ مجتمع آبرسانی چهارگنبد که جزء بزرگترین طرح های آبرسانی شمال استان است به زمین زده شد که با اجرای این طرح آب آشامیدنی 100 روستا از اجرای این پروژه تامین خواهد شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: حسن پور ، کمیته امداد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)