کد خبر: ۲۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
ارسال به دوستان
ذخیره
عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان :
سیدمحمود میرلوحی گفت:‌ طبق نتایج به دست آمده شورای عالی سیاست‌گذاری به کار خود ادامه خواهد داد.
عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره جلسه کمیته ارزیابی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: تقریبا جمع‌بندی‌ها به اتمام رسیده و گزارش جامعی به دست آمده است.

وی با بیان این که سعی شد از تمامی افرادی که با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در ارتباط بودند نظرسنجی حاصل شود، عنوان کرد: ما از مراکز استان‌ها، چهره‌های صاحب نظر، دانشگاهیان سیاسیون و افراد، نظرات را دریافت کردیم که اغلب دوستان کلیت کار و اصل ادامه کار شورای عالی را تایید کردند.

این عضو کمیته ارزیابی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: در مدت تقریبا بیش از ۲ ماه، جلسات منظمی برگزار شد و نظرسنجی‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت .

وی ادامه داد: تقریبا همه افراد به جز تعداد محدودی بر استمرار کار شورا تاکید کردند و معتقد بودند که این شورا موفق بوده و باتوجه به ظرفیت‌هایی که دارد باید به راهش ادامه دهد.

میرلوحی با اشاره به نتایج به دست آمده گفت: دیدگاه‌های مختلفی درباره نرم‌افزارها، شیوه‌ها، آیین‌نامه‌ها، خط‌بندی فعالیت‌ها، هیئت رئیسه، کارگروه‌ها، استان‌ها و نحوه فعالیت استان‌ها، نحوه بسته شدن لیست‌های انتخاباتی در شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان وجود دارد که باید تلاش کنیم از تجارب دو دوره اول و دوم برای  بر طرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: این بحث هم شد که احزابی که عضو شورای عالی سیاست‌گذاری هستند همه در یک وزن قرار گیرند یا آنها را بر اساس فعالیت‌ و توانمندی، تقسیم‌بندی کنیم و حوزه اختیارات بیشتری به آنها دهیم.

میرلوحی افزود: نکته بعدی سطح‌بندی فعالیت‌ها، هیئت رئیسه و کارگروه‌ها بود که مقرر شد نظم بیشتری پیدا کند و ما در زمینه اطلاع‌رسانی قوی‌تر از گذشته عمل کنیم.

این عضو کمیته ارزیابی شورای عالی سیاست‌گذاری با بیان اینکه شورای عالی هم در انتخابات مجلس و هم شوراهای شهر و روستا، لیست‌های انتخاباتی را ارائه کرده است و در قبال مردم مسئول است، عنوان کرد: شورا به واسطه نقشی که دارد باید پاسخ رای‌دهندگان در گذشته و آینده را بدهد امروز خطاب مردم به شورای عالی است و کسی سراغ نمایندگان نمی‌رود بنابراین ما باید پاسخگوی آنان باشیم.

وی تاکید کرد: شورای عالی یک واقعیتی را در جامعه رسمیت داد؛ این شورا با عقلانیت، خردجمعی و تعامل شکل گرفت و نشان د اد که جریان اصلاح‌طلب ریشه در اجتماع دارد.

میرلوحی با اشاره به اینکه جمنا نیز با توجه به ساختار شورای عالی شکل گرفت، عنوان کرد: اصولگرایان هم تلاش کردند تا از شیوه شورای عالی سیاست‌گذاری جریان اصلاحات کپی‌برداری کنند، اما نتوانستند موفقیتی کسب کنند. فرق جبهه مردمی نیروهای انقلاب با شورای عالی سیاست‌گذاری این بود که آنان تصمیمات را از بالا به پایین صادر می‌کنند اما شورای عالی تصمیمات را از پایین می‌گرفت و به کارگروه‌های خود تفویض اختیار داده بود جز در مواردی که آن هم داوری بود.
منبع: ایلنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)