کد خبر: ۲۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
تولیدی پوشاک شماره 14 و مشکلات پیش رو؛
مدیر مجموعه کارآفرینی عطا احمدی گفت: افرادی در کرمان با ورود به تولید پوشاک و پشتیبانی‌هایی که معلوم نیست از کجا دریافت می‌کنند سودهای بیش از 500 میلیون تومان را نصیب خود می‌کنند، درحالی‌که امسال تولیدی پوشاک شماره 14 با بیش از 50 نیرو تنها 3 هزار دست فرم لباس مدارس سفارش گرفت.
گفتار نو/ گروه جامعه:

مدیر مجموعه کارآفرینی عطا احمدی گفت: افرادی در کرمان با ورود به تولید پوشاک و پشتیبانی‌هایی که معلوم نیست از کجا دریافت می‌کنند سودهای بیش از 500 میلیون تومان را نصیب خود می‌کنند، درحالی‌که امسال تولیدی پوشاک شماره 14 با بیش از 50 نیرو تنها 3 هزار دست فرم لباس مدارس سفارش گرفت.

حکیمه بهرامی ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با گفتار نو اظهار کرد: یک خانم با پشتیبانی از سوی افرادی که می‌دانم چه کسانی هستند در دوخت لباس فرم مدارس ورود کرده است و سودهای بالایی را نصیب خود می‌کند و پیگیری ما هم از طریق اتحادیه و مسئولین فایده‌ای نداشت.

وی افزود: تولیدی پوشاک شماره 14 با بیش از 50 نیرو  از 300 هزار دست لباس مداری تنها 3 هزار دست لباس مدارس سفارش گرفته که به نسبت تعداد دانش آموزان کرمان بسیار ناچیز است زیرا این کارگاه روزی 100 دست لباس دوخته و این تنها کار یک ماه تولیدی می باشد.

وی ادامه داد: کارگران  تولیدی پوشاک شماره 14 از 25 تا 35  نفر متغیر هستند البته بسیاری سفارش‌ها را در خانه خود به‌عنوان کارگاه‌های کوچک تولید می‌کنند و برای ما می‌آوردند که در جمع این خیاط‌خانه 40 تا 50 نفر نیرو دارد.

وی خاطرنشان کرد: هزینه دوخت کاپشن و شلوار مهندسی 18 هزار تومان است و فرم مدرسه با سایر هزینه‌ها که بر دوش تولیدی است 35 هزار تومان از آب درمی‌آید، هزینه دوخت  هر فرم  لباس 28 هزار تومان است که هفت هزار تومان سود می‌شود با احتساب هزار تومان پول فروشنده و هزار تومان هزینه حمل لباس‌ها میزان5 هزار تومان برای ما باقی می‌ماند.

بهرامی در این گفت‌وگو عنوان کرد: تولید پوشاک شماره 14 همه‌جوره نیروهای کار خود را پشتیبانی می‌کند، به‌عنوان‌مثال اکنون برای یکی از نیروها که فقیر بود علاوه بر تأمین بخش از مایحتاج زندگی‌اش خانه‌ای در نزدیکی برایش اجاره کرده‌ایم که خیلی بیشتر از دستمزد اوست.

وی اظهار کرد: الآن یکسری لباس که از دوره‌های قبل مانده و لوازم‌التحریری را که خریداری کرده‌ایم به‌عنوان هدیه در بین مدارس روستا در شهرستان‌های استان توزیع می‌کنیم.

 مدیر مجموعه کارآفرینی عطا احمدی بیان کرد: قرار بر این است از هفته آینده شرکت میدکو پارچه مخصوص لباس‌های این مجموعه را تحویل ما دهد تا کار دوخت را آغاز کنیم.

بهرامی تأکید کرد: من هم‌اکنون می‌توانم این تولیدی را تا 400 نیروی کار افزایش دهم اما مسئله این است که کار به ما نمی‌دهند. اکنون با تعدادی سرمایه‌گذار هم‌صحبت کرده‌ایم تا با سرمایه‌گذاری آنان بتوانیم تجهیزات را به‌روز و کارگاه را رونق دهیم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
0
تعجب از این حرفهای غیر کارشناسی در حضور استاندار مگه میشه به زور مردم را وادار کرد که به شما کار واگذار کنند شما خودتان با تدبیر و مدیریت و با رقابت در بازار کار بکنید نه بارانت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)