کد خبر: ۲۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم شهربابک در مجلس از آماده شدن بازار فروش سنگ فیروزه در خارج از کشور با سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد و گفت : فیروزه شهرستان شهربابک با توجه به کیفیت بالایی که دارد می تواند در طرح ها و اشکال مختلف که مورد نظر سرمایه گذار و مورد استقبال بازار فروش است، استفاده شود.


نماینده مردم شهربابک در مجلس از آماده شدن بازار فروش سنگ فیروزه در خارج از کشور با سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد و گفت : فیروزه شهرستان شهربابک با توجه به کیفیت بالایی که دارد می تواند در طرح ها و اشکال مختلف که مورد نظر سرمایه گذار و مورد استقبال بازار فروش است، استفاده شود.

به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهربابک؛ به دعوت علی اسدی کرم نماینده ,رئیس کمیسیون تولید و اشتغال و نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات طرح های در دست اقدام و راهکارهای جذب سرمایه گذار جهت ایجاد اشتغال وکاهش نرخ بیکاری از مناطق مختلف شهرستان بازدید کردند.

در حاشیه این بازدیدها که از معدن مس چاه فیروزه , معدن ایجو و شرکت بابک مس ایرانیان انجام شد, فولادگر رئیس کمیسیون تولید و اشتغال بیان داشت : با تصویب استفاده از حداکثر ظرفیت مجلس و نمایندگان در رونق تولید و اقتصاد مقاومتی, این کمیسیون با توجه به ضرورت بکارگیری سیاست های اصل ۴۴ در استفاده از توان بخش خصوصی و کاهش تصدی های دولتی , بازدید امروز به منظور شناخت ظرفیت های منطقه صورت گرفت.

وی افزود : در استان کرمان و شهرستان شهربابک با توجه به پتانسیل بالایی که در حوزه های صنعت , گردشگری و کشاورزی دارد می تواند با حضور قوی تر بخش خصوصی کاهش نرخ بیکاری را شاهد باشیم.

فولادگر بیان داشت :مهمترین مسئله ای که باید به آن توجه شود تکمیل زنجیره ی صنعتی موجود در منطقه و ارزش افزوده ناشی از آن است تا با جلوگیری از خام فروشی , حداکثر ارزش افزوده و بهره مندی را از معادن موجود داشته باشیم.

وی در پایان استفاده از تکنولوژی های روز و فناوری های مدرن و حامی محیط زیست در حوزه صنعت شهرستان شهربابک و همچنین استفاده از بخش خصوصی در این حوزه اظهار خرسندی نمود.

نماینده مردم شهربابک در مجلس نیز با اشاره به وجود معدن سنگ فیروزه در شهرستان از آماده شدن بازار فروش این سنگ در خارج از کشور با سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد و گفت : فیروزه شهرستان شهربابک با توجه به کیفیت بالایی که دارد می تواند در طرح ها و اشکال مختلف که مورد نظر سرمایه گذار و مورد استقبال بازار فروش می باشد استفاده شود.

همچنین هادی قوامی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید بیان داشت : با تصویب مجلس, ۱/۵ میلیارد دلار در قالب تسهیلات قرض الحسنه صندوق توسعه ی ملی در اختیار چند بانک قرار خواهد گرفت که با نرخ ۶ درصد و سررسید شش ساله در اختیار صنایع پایین دستی صنایع پایه که در روستاها و مناطق عشایری و شهرهای زیر ده هزار نفر در جهت توسعه این صنایع و اشتغتال زایی در حوزه های مختلف قرار خواهد گرفت.

خانه ملت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

جنگل گلپرکی دلفارد بزرگترین ذخیره‌گاه جنگلی انار شیطان در کشور

حکم قطعی محکومان پرونده پروژه الماس مال کرمان صادر شد

کسب یک طلا و برنز در مسابقات قهرمانی کشور توسط کاراته‌کاهای کرمانی

استاندار کرمان: پیگیری امور اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها

هر گونه تغییر قیمت در کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)