کد خبر: ۲۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
ارسال به دوستان
ذخیره
موسوی لاری:
نایب رییس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به تشکیل اتاق فکر شورای‌عالی برای همگرایی با فراکسیون امید مجلس و شوراها، تاکید کرد که هدف از تشکیل این اتاق‌ فکر، نظارت بر عملکرد نمایندگان مجلس و شوراها نیست و گفت که تعامل میان این شورای‌عالی و مجلس و شوراها دوطرفه خواهد بود.

نایب رییس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به تشکیل اتاق فکر شورای‌عالی برای همگرایی با فراکسیون امید مجلس و شوراها، تاکید کرد که هدف از تشکیل این اتاق‌ فکر، نظارت بر عملکرد نمایندگان مجلس و شوراها نیست و گفت که تعامل میان این شورای‌عالی و مجلس و شوراها دوطرفه خواهد بود. 
 
حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی لاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در واکنش به برخی انتقادات نسبت به انفعال نمایندگان عضو فراکسیون امید در قبال محدودیت‌های اخیر در مراجعات مردمی مجلس شورای اسلامی و طرح موضوع تشکیل اتاق فکر در شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به‌منظور نظارت دقیق‌تر بر نحوه عملکرد نمایندگان مجلس و شوراهای شهر گفت: باید توجه داشته باشید که آن‌چه به‌منظور تشکیل اتاق فکر تحت‌عنوان نظارت بر نمایندگان مطرح می‌شود، آن‌چنان واقعی و جدی نیست.

تشکیل اتاق فکر شورای‌عالی برای همگرایی با فراکسیون امید مجلس و شوراها

وی افزود: با این حال برای ارتقای سطح ارتباط شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با نمایندگان مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا مجموعه‌ای از افراد را انتخاب کردیم.

وزیر کشور دولت اصلاحات خاطرنشان کرد: این مجموعه بیشتر برای ارتقای سطح هماهنگی میان شورای‌عالی و فراکسیون امید یا اعضای شوراهای شهر تشکیل شده است و بنا داریم با تشکیل جلساتی این مسئله را پیگیری کنیم.

تعامل دوطرفه شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و فراکسیون امید مجلس و شوراها

نایب رییس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: این تعامل دوطرفه خواهد بود و همان‌طور که این افراد در شورای‌عالی از نمایندگان و اعضای شوراهای شهر کمک می‌گیرند، آن‌ها هم از اعضای شورای‌عالی کمک خواهند گرفت.

چرا شورای‌عالی بر عملکرد فراکسیون امید مجلس و شوراها «نظارت» نمی‌کند!

وی در پاسخ به این پرسش که باتوجه به آن‌که لیست‌های انتخاباتی زیرنظر شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تشکیل شده و نمایندگان فعلی مجلس و شوراها ازطریق همین فهرست‌ها به موفقیت انتخاباتی رسیده‌اند، چرا تاکید دارید هدف از تشکیل اتاق فکر نظارت بر عملکرد نمایندگان فراکسیون امید در مجلس و شوراهای شهر نیست، گفت: به هر حال عنوان «نظارت» بار حقوقی خاصی دارد و هدف‌مان از تشکیل این اتاق‌های فکر بیشتر دستیابی به نوعی همگرایی است.

نایب رییس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان همچنین تصریح کرد: طبیعتاً اگر اشکالی در کار نمایندگان مجلس و شوراها وجود داشته باشد، از طریق همین همگرایی‌ها و همفکری‌ها رفع خواهد شد.

لزوم پیگیری محدودیت‌های جدید پارلمان ازسوی نمایندگان و مسئولان امنیتی

موسوی لاری در پایان با بیان این‌که دقیقاً در جریان محدودیت‌های جدید در پارلمان نیست، تاکید کرد که لازم است مسئولان امنیتی و نمایندگان مجلس راساً در این رابطه اظهارنظر کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

استاندار کرمان: سیل امسال آسیب زیادی به بخش کشاورزی وارد نکرد

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

دو دختر نوجوان مفقودی در سیلاب عنبرآباد پیدا شدند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش: امنیت در سرتاسر مرزها برقرار است

تمامی راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)