کد خبر: ۲۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
ارسال به دوستان
ذخیره
کواکبیان :
دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: هیچ اصولگرایی به آقای روحانی رأی نداد، او این روزها باید شعارهای اصلاح‌طلبانه زمان انتخابات ریاست‌جمهوری را مرور کند.
دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: هیچ اصولگرایی به آقای روحانی رأی نداد، او این روزها باید شعارهای اصلاح‌طلبانه زمان انتخابات ریاست‌جمهوری را مرور کند.

مصطفی کواکبیان درباره نطق روز گذشته خود در جریان رای اعتماد به وزرای نیرو و علوم گفت: من در صحن مجلس گفتم اتفاقات جالبی امروز افتاده است، اصولگرایان از وزرای دولت حمایت می‌کردند و اصلاح‌طلبان به آنان نقد داشتند. وی ادامه داد: گفتم معلوم نیست آقای روحانی اصولگرا شده یا اصولگرایان ما اصلاح‌طلب شده‌اند و شایدم هر دو اتفاق افتاده است.

نماینده مردم تهران در ادامه با بیان این که در نطق خود گفتم معلوم نیست چه اتفاقی افتاده است، ادامه داد: آقای روحانی توجه کند که هیچ اصولگرایی به او رای نداده است؛ آنان در جمنا جمع شدند و آقای رئیسی را مطرح کردند. وی تاکید کرد: همه اصلاح‌طلبان یک پارچه پشت سر آقای روحانی بودند لذا پایگاه رأی او اصلاح‌طلبی است و باید به این نکته توجه کند و آدرس آن را از یاد نبرد.

کواکبیان خاطرنشان کرد: ممکن است آقای رئیس‌جمهور بگوید من دیگر رأی نمی‌خواهم خیلی خب اما اصلاح‌طلبان که در آینده رأی می‌خواهند. وی با بیان این که اگر مردم را از آمدن به پای صندوق‌های رأی مایوس کنیم یعنی اصلاح‌طلبان باید بروند و در خانه بنشیند، عنوان کرد: هرچه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گسترده‌تر باشد اصلاح‌طلبان پیروزتر هستند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در پاسخ به این سوال که با توجه به دیداری که رئیس‌جمهور با جامعه روحانیت داشته آیا امکان دارد او به سمت اردوگاه اصولگرایان بازگردد، گفت: آقای روحانی اساسا هیچ‌گاه خود را اصلاح‌طلب نخواند و نگفت که من اصلاح‌طلب هستم اما انتظار این است که شعارهای اصلاح‌طلبانه دوران انتخابات را این روزها مرور کند. وی ادامه داد: راه برون رفت اصلاح‌طلبان تقویت حزب است باید ببینیم چند حزب پای کار داریم. ۱۵۷ نفر با ما عکس یادگاری گرفتند زنبیل را جای دیگر گذاشتند. باید ببینیم چند اصلاح‌طلب قرص و محکم داریم آن وقت بیاییم پای کرد. کواکبیان تاکید کرد: اساسا دولت و مجلس هیچ کدام حزبی نیستند که باید این نقیصه برطرف شود


بهار نیوز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)