کد خبر: ۲۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از دیدار معاون علمی رئیس جمهوربا شهردار تهران در حوزه شناسایی نخبگان جوان و حمایت از استارت آپ‌ها خبر داد گفت: گویا توافقات خوبی در این زمینه صورت گرفته که وزارت جوانان آماده است هرنوع حمایت اعتباری و ضمانت بانک‌های عامل از این تصمیم را داشته باشد.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از دیدار معاون علمی رئیس جمهوربا شهردار تهران در حوزه شناسایی نخبگان جوان و حمایت از استارت آپ‌ها خبر داد گفت: گویا توافقات خوبی در این زمینه صورت گرفته که وزارت جوانان آماده است هرنوع حمایت اعتباری و ضمانت بانک‌های عامل از این تصمیم را داشته باشد.

محمد مهدی تندگویان  با اشاره به لزوم ارتباط وزارت ورزش و جوانان و مدیریت شهری برای توجه به جوانان شهر تهران با بیان اینکه لازم است شورای شهر و شهرداری در کنار معاونت ساماندهی امور جوانان برای ارائه خدمات بهتر به جوانان پایتخت قرار گیرند، گفت: معاونت امور جوانان در تهران تنها یک خانه جوان دارد و این در حالی است که با کمک مدیریت شهری می توان خانه های جوان یا سمن سراها را در 22منطقه پایتخت ایجاد کنیم تا سمن های فعال حوزه جوانان در تهران بتوانند پایگاه های مشخص منطقه‌ای داشته باشند و بتوانند از امکاناتی که شهرداری و وزارت ورزش و جوانان به آنها ارائه می کنند؛ بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه به نمایندگانمان نیز در شورای شهر گفتم که لازم است در بحث سمن‌های شهر تهران در کنار وزارت ورزش و جوانان قرار گیرند گفت: در تهران ساماندهی بخشی از سمن‌ها به عهده شورا و شهرداری است و هر ساله اعتباراتی نیز برای فعالیت این سمن‌ها در نظر گرفته می‌ شود و پایگاه‌های مشخص دارند که لازم است تمهیدات مشابهی نیز برای سمن‌های جوانان در نظر گرفته شود.


تندگویان همچنین از دیدار ستاری‌فر، معاون علمی رئیس جمهور و نجفی شهردار تهران در حوزه شناسایی نخبگان جوان و حمایت از استارت آپ ها خبر داد و با بیان اینکه گویا توافقات خوبی نیز در این زمینه انجام شده است گفت: وزارت ورزش و جوانان نیز آماده است هرنوع حمایت چه در اعتبارات و چه ضمانت بانک های عامل را از این تصمیم داشته باشد اما از آنجایی که اعتبارات شهرداری چندصد برابر وزارت خانه ورزش و جوانان است، انتظار دارم در شهر تهران، مدیریت شهری کنارمان باشد و به ما برای پیشبرد اهداف جوانان در پایتخت کمک کند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه شهرداری تهران در موضوع تجارت الکترونیک شهری می‌تواند اثرگذار باشد گفت: سال گذشته زمانی که بنده عضو شورای شهر تهران بودم موضوع تجارت الکترونیک را در شورا مطرح و به تصویب رسید اما بعد از آن اقدامی توسط شهرداری انجام نگرفته است و این در حالی است که در حال حاضر در مباحث مشاغل مرتبط با تجارت الکترونیک همچون اسنپ، دیجی کالا، فروشگاه‌های اینترنتی و ... جوانان حضور فعالی دارند که اگر شهرداری در کنار معاونت جوانان قرار گیرد و از این مشاغل نوین حمایت کند و یا حداقل آنها را تایید کند، می‌توان اقدامات خوبی در راستای اشتغالزایی جوانان انجام داد.


تندگویان با بیان اینکه لازم است شورای شهر در کنار جوانان بایستند و شهرداری نیز حمایت های لازم را داشته باشد گفت: در حال حاضر بهترین سازمانی که می‌تواند به وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکلات جوانان کمک کند، شهرداری تهران است که امیدواریم بتوانیم نظر مثبت آنها را جلب کنیم.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پربازدید ها

گزارش هواشناسی از میزان بارش‌ها تاکنون در کرمان / هشدار برای کاهش دما و سرمازدگی محصولات کشاورزی

بارش باران  ۱۰ راه روستایی در جنوب کرمان را مسدود کرد / اوج بارش‌ها از عصر امروز

خبر خوش برای دانش‌آموزان؛ امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی

راه ارتباطی 50 روستای کوهستانی در شرق کرمان مسدود شد

کشف لاشه چهار رأس جبیر و سه قبضه سلاح از شکارچیان غیرمجاز در راور

مفقود شدن ۳ دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد

مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان غیرحضوری شد

دو دختر نوجوان مفقودی در سیلاب عنبرآباد پیدا شدند

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)