کد خبر: ۲۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
یک نمایش دیگر از احمدی نژاد و یارانش به اجرا درآمد و متهمان دانه درشت دولت قبل در حرم حضرت‌عبدالعظيم، تهديد به بست‌نشيني و افشاگري كردند

یک نمایش دیگر از احمدی نژاد و یارانش به اجرا درآمد و متهمان دانه درشت دولت قبل در حرم حضرت‌عبدالعظيم، تهديد به بست‌نشيني و افشاگري كردند.

 گفتني است روز سه‌شنبه روزنامه قانون در خبری اعلام کرد که یاران احمدی نژاد قصد بست نشینی در یکی از اماكن متبرکه را دارند كه البته بر اساس پیش بینی های اولیه و خبر های دریافتی، اولین مقصد آن ها مشهد مقدس بود اما آن‌ها در نهایت، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی را برای بست نشینی خود انتخاب کردند.

شايد اين تصميم هدفمند بود و به دليل واهمه از برخورد مسئولان حرم رضوي با آن‌ها، مسير خود را از خراسان به ري تغيير دادند. فرضيه ديگري نيز وجود دارد كه مي‌گويد اين تغيير مسير به دليل بدنه اجتماعي حامي احمدي‌نژاد است كه در ري بيشتر از مشهد هستند.

رخصت از رییس
صبح روز گذشته اولين خبري كه منتشر شد مربوط به عزيمت حمید بقایی، علی اکبر جوانفکر و حبیب ا... جزء خراسانی به سمت شهرري و تصميم‌گيري براي بست‌نشيني و اعتراض بود. سه بست نشین بهاری، حرکت خود را با دیدار رییس‌شان آغاز کردند و پیش از حضور در حرم عبدالعظیم به دیدن محمود احمدی نژاد رفته و با بدرقه وی راهی شهر ری شدند. احمدی نژاد در مراسم بدرقه، برای موفقيت آن‌ها ابراز امیدواری کرد.

بیانیه آغاز بست نشینی
همزمان با حرکت بقایی، جوانفکر و خراسانی بیانیه ای با امضای ايشان در سایت دولت بهار منتشر شد که در این بیانیه اعلام کرده اند در اعتراض به آنچه ظلم در حق خود می دانند، دست به این حرکت زده‌اند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «از سال 1390 که آمریکا ، انگلیس و رژیم صهیونیستی برای پیشبرد سیاست های استکباری و سلطه‌طلبانه خود در منطقه و از جمله در ایران تصمیم به زدن دولت خدمتگزار دکتر احمدی نژاد گرفتند، متاسفانه برخی عناصر کوته بین و خودخواه نیز مطابق نقشه دشمن عمل کردند و با استفاده از تریبون‌ها و رسانه‌های گوناگون، سیل اتهامات و افترائات را علیه فرزندان پاک ملت به راه انداختند».

در ادامه این بیانیه با حمله شدیداللحن به قوه قضاییه به بهانه آنچه فشارها و رفتارهای ظالمانه از سوی دستگاه قضایی طی سال‌های پس از اتمام کار دولت قبل با پرونده سازی های مبتنی بر اتهامات دروغین و بی پایه خواندند، ادعا شده است:« شماری از فرزندان ملت در دولت دهم، به بهانه های واهی و ساختگی ، تحت شدیدترین فشارهای قضایی قرار گرفتند که با صدور احکام ظالمانه، آن‌ها را محبوس و از چرخه خدمت رسانی به مردم خارج کردند».

خود كرده را تدبير نيست
امضا کنندگان این بیانیه با ابراز این ادعا که بازداشت های طولانی مدت و غیرقانونی در زندان انفرادی ، صدها ساعت بازجویی های فشرده و بی‌منطق با هدف اخذ اقرار به دروغ ، احضاریه های پی درپی برای بستن دهان‌ها و شکستن قلم‌ها ، تشکیل دادگاه‌های فرمایشی و محکومیت‌های ظالمانه‌ادامه دارد، آورده اند:« پیگیری‌های قانونی و مستدل و اعتراضات مکرر و حقوقی ما تا کنون راه به جایی نبرده است. بر خلاف نظر رهبری انقلاب، تحت فشار قرار دادن و محدود کردن ما و اعمال تصمیمات از قبل گرفته شده تحت عنوان رسیدگی قضایی آشکار است.

برای شکایت از اقدامات خلاف قانون مقامات قضایی، مرجعی جز خودشان وجود ندارد و مع‌الاسف شکایات ما در این مسیر نیز مورد رسیدگی قرار نگرفته است. متاسفانه این شیوه برخورد با عموم مردم است و اکثریت قاطع مردم از عملکرد دستگاه قضایی به شدت ناراضی هستند و راهی برای ابراز این نارضایتی و شکایت و احقاق حقوق خود نمی یابند».

این در حالی است که در سال های گذشته هيچ‌گاه چنين سخناني از احمدي نژاد شنيده نشده بود. اين كه وي انگار يك‌باره پي به اين موضوعات برده، خود جاي تعجب دارد.

سخن از جنازه احمدي‌نژاد
اين جماعت اندك در حرم مشغول بيان ادعاهاي خود ميان مردم بود ند تا آنكه عصر روز گذشته محمود احمدی نژاد در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) حاضر شد و در سخنانی، حملات شدیدي به مسئولان کشور کرد.

او در این سخنرانی در رابطه با بازداشت نزدیکانش گفت:« اگر بخواهید با نزدیکانم این‌گونه رفتار کنید باید از روی جناره من رد شوید». حاضران نیز در پاسخ به این صحبت گفتند:«برایت کفن می پوشیم و پیش‌مرگت می شویم». عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه، سخنان تند و هتاکانه‌اي را نسبت به مسئولان كشور بيان كرد كه به دلايلي نمي‌شود آن‌ها را منتشر كرد.

خودزني دوباره براي مشايي
برخي معتقدند به دليل احضار اسفنديار رحيم‌مشايي، احمدي‌نژاد دست به اين خودزني سياسي زده است و تا زماني كه مسئولان مربوط دست از اين نوع برخوردها نكشند، وي به راه خود ادامه خواهد داد. همان‌گونه كه در سال‌هاي نه‌چندان دور مشاهده كرديم چگونه براي حمايت از اين افراد، حتي حاضر است كشور را برهم بزند. البته اين فرضيه بي‌دليل نيز نيست زيرا بقايي مدت‌هاست كه در راه دادگاه در حال رفت و آمد است ولي احمدي‌نژاد اين‌گونه به سيم آخر نزده بود ولي امروز كه براي پدرِهمسرِ فرزندش مشكل ساخته‌اند، يقه چاك مي‌كند. گفتني است دادگستري تهران در برابر اين نوع رفتار احمدي‌نژادي ها اعلام كرده است كه به وظيفه خود ادامه خواهد داد و توجهي به اقدامات اين جريان ندارد.

فتنه هزاره سوم
در آخر بايد اشاره شود، سخنان احمدی نژاد و دوستانش در حالی بيان مي‌شود که در سال های قبل خود او مسبب بسیاری از این رفتارها بوده‌است. کسی که از سوی محافظه‌كاران، معجزه هزاره سوم خوانده می شد، حال دست به اقداماتی علیه همان‌جريان‌ها در کشور زده است.
اتهامی که سال‌ها از سوی رقیب به اصلاح طلبان زده می شد، این‌بار از طرف شخصی در حال انجام است که از دنده راست برخاسته و فرزند این جریان است. باید دید در روزهای آینده، واکنش چهره های اصولگرا نسبت به سخنان هنجار شکنانه احمدی‌نژاد و بست نشینی انحرافی یارانش چه خواهد بود، آيا اين را فتنه مي‌خوانند يا آنكه بازهم راه مماشات را در پي‌خواهند گرفت.
منبع: قانون
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
0
به نظرمن اگر اونروز که یاران اصیل وریشه دار انقلاب متهم به اتهام فتنه گری شدنددوستان طیف مقابل با کمی زکاوت فتنه گر اصلی رو شناسایی میگردند این شخص الان ازادانه براشون خط ونشان نمیکشید.واقعا الان ودر این وضعیت نباید بجای ادعاهای همیشگی وتکرار و تکرار وتکرار بایک اقراربه اشتباه اون سال!!!!همه دست به دست هم بدیم وبااتحاد این غده سرطانی ویارانش را در همان مکان مقدس ریشه کن کنیم وزمینه بازگشت مجدد محصورین را فراهم نماییم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)