کد خبر: ۲۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
ارسال به دوستان
ذخیره
کمالی پور در واکنش به ادعای تحریم بانک های ایرانی:
عضو هیأت رئیسه کیمسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است ایجاد جو روانی علیه فضای اقتصادی ایران از اهداف رسانه‌های رژیم صهیونیستی برای خروج خود از انزوا است.
عضو هیأت رئیسه کیمسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است ایجاد جو روانی علیه فضای اقتصادی ایران از اهداف رسانه‌های رژیم صهیونیستی برای خروج خود از انزوا است.

یحیی کمالی پور در واکنش به ادعای یک رسانه رژیم صهیونیستی مبنی بر ممنوعیت فعالیت بانک سپه در آلمان گفت: یکی از اهداف اساسی رژیم صهیونیستی ضربه زدن به ملت ایران در ابعاد مختلف است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: این رژیم یک روز با ایجاد جنگ رسانه ای و روزی با لابی قوی که با کشورهای غربی و آمریکا دارد و به طور کل هر روز به بهانه ای می خواهد منافع خود را در منطقه تحمیل کند.

وی افزود: از طرف دیگر تنها کشوری که داعیه دار این است که رژیم صهیونیستی یک رژیم غاصب به تمام معنا بوده، هویت جعلی دارد و در عرصه بین المللی حرفی برای گفتن ندارد، نظام جمهوری اسلامی ایران است که آنها را عصبانی کرده است.

کمالی پور در ادامه با بیان اینکه معتقدیم عرصه رسانه، عرصه تبادل اطلاعات و فرهنگ ها و عرصه رشد و شکوفایی افکار عمومی در جوامع مختلف است، عنوان کرد: با این حال روی آوردن رسانه به جعلیات برای اینکه بتواند اهداف رؤسای خود را دنبال کند با اصول اولیه رسانه سازگاری ندارد ضمن اینکه ایجاد جو روانی یکی از اصولی است که دولت جعلی اسرائیل به آن دامن می زند و بار اول آنها هم نیست.

وی ادامه داد: آلمان خودش رسانه دارد و اگر قرار باشد مطلبی را مطرح کند خود آنها مطرح می کنند و نیازی به رسانه های اسرائیلی نیست اما این رژیم از هر حربه ای استفاده می کند تا فضای امن حاکم بر ایران را ناامن جلوه دهد و از آن جایی که رویکرد کشورهای دنیا به سمت برقراری روابط اقتصادی بوده و این امر باعث انزوای اسرائیل شده، آنها بر القای تصور ناامنی اقتصادی دامن می زنند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تجار غربی اعم از اسلامی و غیراسلامی صرفا به خاطر این لفاظی رسانه ای که در حد ادعا است معاملات با ایران را برهم نمی زنند ضمن اینکه در واقع مشکلی برای ورود سرمایه گذاران خارجی به کشور نیست.

 به ادعای یک روزنامه اسرائیلی «اداره نظارت مالی فدرال آلمان» بانک سپه ایران را به اتهام واهی نقض قوانین اعتباری این کشور، مشمول یک ممنوعیت اعتباری قرار داد.

خانه ملت 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)