کد خبر: ۲۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در خانه ملت:
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که طرح انتقال آب از سرشاخه های هلیل یک طرح ناکارآمد است، اظهار کرد: همه ما براین باور هستیم که برای رفع گرفتاری بحران آب شمال باید تدبیری اندیشیده شود اما راه آن، انتقال آب از شاخه های هلیل نیست.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که طرح انتقال آب از سرشاخه های هلیل یک طرح ناکارآمد است، اظهار کرد: همه ما براین باور هستیم که برای رفع گرفتاری بحران آب شمال باید تدبیری اندیشیده شود اما راه آن، انتقال آب از شاخه های هلیل نیست.

"یحیی کمالی پور" شامگاه 30 آبان‌ماه در اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری یادمان ولایت با حضور وزیر اطلاعات ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت به همه آزادی خواهان، گفت: امروز به دنیا ثابت شده است که کارآمدترین و سالم ترین نظام در دنیا، نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه جنوب استان کرمان با خواستگاه دوستان نظام ولایت و رهبری است اما در شاخصه های توسعه از محرومیت رنج می برد اظهار کرد:جنوب استان کرمان یک میلیون نفر جمعیت دارد به طوریکه یک سوم جمعیت استان کرمان را در خود جای داده است.

کمالی پور جایگاه و خواستگاه بشریت دنیا را در منطقه جیرفت دانست و افزود: همواره ولایت مداری کردم جیرفت در تاریخ انقلاب اسلامی زبانزد بوده است که نمونه های بارز آن را می توان در میزبانی از مقام معطم رهبری در زمان تبعید ایشان در دوران رژیم ستم شاهدی و همچنین خظ شکنان لشکر 41 ثارالله در دوران جنگ اشاره کرد و به جرات می توان اذعان کرد که امروز مردم جیرفت راه رستگاری خود را در همراهی با ولایت می دانند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز مردم جیرفت این آمادگی را دارند که در همه عرصه‌ها به کمک کشور بیایند اظهار کرد: مردم جیرفت آماده هستند برای دفاع از جمهوری اسلامی با تمام وجود بایستند و مبارزه کنند و جان خود را در راه آبادانی، توسعه و سربلندی کشور، فدا کنند.

وی با تشریح مشکلات و محرومیت های منطقه جنوب استان کرمان، تصریح کرد: هم اکنون 8 اداره در شهرستان جیرفت مشغول به فعالیت می باشند که تاکنون به اداره کل تبدیل شده اند و امیدواریم که این 8 اداره نیز اداره کل شوند تا پایانی بر رنج های مردم جنوب استان کرمان باشد.

کمالی پور با بیان این مطلب که طرح انتقال آب از سرشاخه های هلیل یک طرح ناکارآمد است، اظهار کرد: همه ما براین باور هستیم که برای رفع گرفتاری بحران آب شمال باید تدبیری اندیشیده شود اما راه آن، انتقال آب از شاخه های هلیل نیست.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی به تشریح اقدامات موثری که در دو سال اخیر در جنوب استان شکل گرفته پرداخت و عنوان کرد: مردم جنوب استان کرمان یک صدا با درد، فرهنگ و فریاد مشترک آمده اند؛ جنوب پهناور کرمان را فریاد بزنند.

وی اضافه کرد: امروز اگر فریادمان را می شنوند و به آن توجه می کنند، دلیل آن این است که همه با هم متحد شده ایم و این راه تا سرمنزل نهایی ادامه خواهیم داد اما هنوز راه های طی نشده زیادی داریم. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

ضرورت شناسه یکتا برای تمامی فعالان اقتصادی؛ کسب‌وکارهای بدون شناسه یکتا قانونی نیست

قیمت انواع سکه و طلا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

فردا 5 اردیبهشت آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

بارش شدید باران برق شهر زرند را قطع کرد / بارندگی سیل‌آسا در زرند

معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند

کاهش حقوق کارگران با تعطیلی روز پنجشنبه تخلف است

بیشترین بارندگی برای روز چهارشنبه است / احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی

خودروهای دارای چراغ نامناسب و نور خیره کننده توقیف می شوند

آخرین وضعیت آبی سدهای کرمان پس از بارندگی های اخیر

انتقاد از دفع لجن تصفیه خانه فاضلاب در شهر کرمان و بالازدگی فاضلاب در محدوده شهرک الهیه

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)