کد خبر: ۲۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
ارسال به دوستان
ذخیره
یک نماینده پیشین مجلس:
نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: ماجراجوئی‌های احمدی‌نژاد و یارانش در نفی اختیارات قانونی قوای سه‌گانه جز تضعیف وحدت ملی و افزایش آسیب‌پذیری نظام هیچ نتیجه‌ای ندارد.
نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: ماجراجوئی‌های احمدی‌نژاد و یارانش در نفی اختیارات قانونی قوای سه‌گانه جز تضعیف وحدت ملی و افزایش آسیب‌پذیری نظام هیچ نتیجه‌ای ندارد.

کمال‌الدین پیرموذن اظهار کرد: جای تردید نیست که برخورد بدون تبعیض با مفاسد مالی و اقتصاد توسط قوه قضائه ضامن توسعه و بهروزی مهین اسلامی خواهد بود و نظارت قانونی مجلس بر هر دستگاه و نهاد و دولتی، ضامن سلامت آن است. 
 
وی تخلفات حاد مالی سنگین احمدی نژاد و یاران اندک نزدیکان وی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: این تخلفات همه آن ادعاها و مظلوم نمایی‌ها را یکسره به زیر سوال برده است و افکار عمومی خواهان اجرای قانون در حق همه مواضع و عملکرد رئیس جمهور سابق و یاران اوست. 
 
این فعال سیاسی تصریح کرد: رانت‌خوران، رشوه‌پردازان و سواستفاده‌کنندگان از موقعیت قدرت و کسانی که با چهره‌های ظاهرالصلاح و با پنهان شدن در پشت عناوین دینی و انقلابی و نیز استفاده از موقعیت‌های اداری و حکومتی به جای رعایت شان و امانت، در دوره تصدی مسئولیت دولت‌ها توسط وی به منافع مالی و اقتصادی خود پرداخته‌اند علاوه بر اینکه بر چهره اسلام و انقلاب خدشه وارد ساخته‌اند شایستگان و متولیان و مدیران خدوم و امانتدار و نیز سرمایه‌گذاران شریف و سالم را در تنگنای بی‌اعتمادی‌ها و حرمت‌شکنی‌های ناشی از رفتار خود قرار داده‌اند اینک رسیدگی و برخورد قضایی بر عموم تخلفات و فساد مالی و اقتصادی، زنگار از چهره اسلام و انقلاب زدوده و خط اصیل آنها را آشکار ساخته است. 
 
وی خطاب به احمدی‌نژاد گفت: کدام وجدان پاک است که از مفاهیم برجسته عدالت و سلامت احساس غرور و اشتیاق ننماید و چه غم‌انگیز خواهد بود اگر این مفاهیم در گذرگاه‌های تنگ و کوتاه ذهن مدیحه‌سرایان و فرصت‌طلبان گرفتار و بی‌اثر شوند. 
 
نماینده سابق اردبیل در مجلس تصریح کرد: بدون تردید نحوه برخورد احمدی‌نژاد به پرونده‌های تخلفات دولت ایشان محک متقنی  برای پایبندی وی به میزان عدالت گستری و دوری از تبعیض در کشور می‌باشد. 
 
پیرموذن گفت: ملت حق طلب ایران از صاحب‌منصبان قضایی و مقننه که با سختی و مرارت و تحمل سخنان ناروا و علیرغم همه موانع، کارشکنی و جوسازی، تهیه گزارش و به تخلفات رسیدگی می‌کنند قدردان هستند. 
 
وی افزود: انتظار می‌رود قوه قضاییه برای  جلوگیری از ایجاد هر گونه شائبه در اذهان عمومی با ارجاع پرونده‌های احمدی‌نژاد و یاران وی به قاضی عادل که از مظان هرگونه گرایش‌های احتمالی به دور باشد زمینه رسیدگی قانونی منصفانه و سریع را فراهم و نیز به منظور پیشگیری از تشویش افکار عمومی دادگاه به طور علنی برگزار گردیده و برای آگاهی کامل ملت ایران جریان آن از رسانه ملی پخش گردد. 
  
پیرموذن ادامه داد: احمدی‌نژاد و یاران وی همانگونه که مداحی‌های شیرین را مغرورانه می‌نوشیدند باید تاب تحمل شنیدن حقایق و اجرای قانون در حقشان را نیز داشته باشند. به نام عدالت زهر در کام حقیقت ریختند و رد صلاحیت و پایمال شدن حقوق اجتماعی و شهروندی بسیاری را کلید زدند فرصت طلایی درآمد افسانه‌ای نفت را در کشور سوزاندند و با تکیه غیرقانونی  بر درآمد نجومی نفت توانسته است کارهای خود را سامان و ناکارآمدی  خود را با آن بپوشاند.
 
وی خاطرنشان کرد: این افراد با واردات بی‌رویه خسران‌آور کشاورزی و صنعت کشور را نابود کردند و گسترش فراینده اختلاس و ویژه‌خواری و اسب تازی کاسبان پشت پرده تحریم در زمان ایشان اتفاق افتاد.
 
پیرموذن همچنین گفت: فردگرایی مشکل اصلی جامعه ماست و درد و درمان ما اجتماعی است و هرم تحزب در ایران بایستی روی قاعده‌اش بنشیند تا دیگر فردی  همچون احمدی‌نژاد رئیس جمهور ایران بزرگ اسلامی نشوند.
 
وی افزود: متذکر می‌شوم دیگر امکان اینکه احمدی‌نژاد و بخش‌هایی از حاکمیت بدون توجه به اخطارها و نصایح دلسوزانه بخواهند همچون گذشته مطابق میل و سلیقه خود عمل کنند وجود ندارد و هشدار می‌دهم تداوم حرکات و سیاست‌های فراقانونی و خود حق‌پندارانه و ماجراجویانه وی و یاران اندکش و نفی اختیارات قانونی قوای سه‌گانه جز تضعیف وحدت ملی و افزایش آسیب‌پذیری نظام در برابر تهدیدهای خطیر کنونی نتیجه‌ای نخواهد داشت.
 
پیرموذن گفت: احمدی‌نژاد باید از خود حق‌پنداری مطلق دست برداشته و به جای محکوم کردن دیگران و انگ و برچسب زدن‌ها اجازه بدهند صاحب‌منصبان کشوری به درد واقعی مملکت برسند 
  
این فعال سیاسی اظهار کرد: حاکمیت قانون، شعار و خواست مردم کشورمان در سال‌های اخیر بوده و از قوا و نهاد های حاکم انتظار می رود که در پاسخ گویی به این خواسته بحق احاد ملت، جز بر مدار قانون عمل ننمایند.
 
پیرموذن یادآور شد: ملت رشید ایران اشخاص را با ملاک‌ها، معیارها و اعمالشان قضاوت می‌کنند نه با رفتارهای خودسرانه و خود حق‌پندارانه و همچنین رمز برخی مواضع غیراصولی و نامه‌پراکنی‌های جسورانه را می‌دانند و خسته از دعواهای سیاسی به آرامش خیال نیاز دارند.
وی در پایان گفت: بیایید برای حفظ آبروی خود و دوستان خویش نگذاریم آبروی نظام و مجلس و قوه قضاییه در معرض خطر قرار گیرد و به سرمایه ارزشمند اجتماعی کشور آسیب برسد.

آرمان

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

ضرورت شناسه یکتا برای تمامی فعالان اقتصادی؛ کسب‌وکارهای بدون شناسه یکتا قانونی نیست

قیمت انواع سکه و طلا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

فردا 5 اردیبهشت آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

بارش شدید باران برق شهر زرند را قطع کرد / بارندگی سیل‌آسا در زرند

معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند

کاهش حقوق کارگران با تعطیلی روز پنجشنبه تخلف است

بیشترین بارندگی برای روز چهارشنبه است / احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی

خودروهای دارای چراغ نامناسب و نور خیره کننده توقیف می شوند

آخرین وضعیت آبی سدهای کرمان پس از بارندگی های اخیر

انتقاد از دفع لجن تصفیه خانه فاضلاب در شهر کرمان و بالازدگی فاضلاب در محدوده شهرک الهیه

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)