کد خبر: ۲۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
ارسال به دوستان
ذخیره
خطیبان جمعه در خطبه‌های خود چه گفتند؛
در جمعه‌ای که گذشت اقدام سردار حاج قاسم سلیمانی در خصوص نامه سازمان سیا به وی و تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا در تغییر پایتخت فلسطین اشغالی بخش مهمی از خطبه‌های ائمه جمعه استان را تشکیل می‌داد. همچنین معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه جدید کرمان از دیگر مباحثی بود که موردتوجه قرار داشت.
گفتار نو/ گروه سیاست:

در جمعه‌ای که گذشت اقدام سردار حاج قاسم سلیمانی در خصوص نامه سازمان سیا به وی و تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا در تغییر پایتخت فلسطین اشغالی بخش مهمی از خطبه‌های ائمه جمعه استان را تشکیل می‌داد. همچنین معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه جدید کرمان از دیگر مباحثی بود که موردتوجه قرار داشت.

در ادامه چکیده خطبه‌های جمعه استان را به نقل از خبرگزاری‌ها می‌خوانید.

نام شهرستان

نام خطیب

چکیده خطبه

کرمان

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی

از عنایت خاص رهبر معظم انقلاب به‌صورت خاص تشکر و قدردانی می‌کنم و ایشان بنده را در خطه کریمان و نجیبان به سربازی انتخاب کرده‌اند، امیدوارم در پیشگاه خداوند متعال، ولی‌عصر( عج)، رهبر انقلاب اسلامی و در خدمت به مردم شرمنده نشوم.

من پرورش‌یافته و بزرگ‌شده منبر‌های آیت‌الله جعفری هستم؛ این مرد بزرگ پشتوانه دینی و مذهبی شهر کرمان است، ایشان شاگردان زیادی را تربیت کردند، بنده پای منبرهای ایشان بزرگ شدم و معنای انقلاب را فهمیدم

تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای تغییر پایتخت فلسطین اشغالی به دو دلیل محکوم است، اول اینکه از بیان یک رئیس‌جمهور دیوانه آمریکاست و این تصمیمش نیز مانند تصمیم‌های دیگرش بر پا نخواهد ماند و دوم به این دلیل که جبهه مقاومت مشت محکمی بر سرشان کوبانده و در حالت تعادل نیستند که تصمیم بگیرند

جیرفت

حجت‌الاسلام رضا سعادت فر

پاسخ قاطع حاج قاسم سلیمانی در رد نامه سازمان جاسوسی سیاه در بوکمال، نشان از ضعف آمریکا و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

مسئولان برنامه‌ریزی دقیقی برای حمایت از کشاورزان در خصوص سرمازدگی در منطقه جنوب کرمان داشته باشند تا این قشر زحمت‌کش کمتر دچار آسیب شود.

سیرجان

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی

مجموعه مردم استان و شهرستان سیرجان در مسیر ولایت و رهبری هستند و این همدلی در سایه نعمت ولایت است.

 

اقدام سردار سلیمانی مبنی در عدم توجه به نامه رئیس سازمان سیا نشانه اقتدار و ایمان رزمندگان اسلام و عجز و ناتوانی دشمنان دین خدا است و امروز نه‌تنها جهان اسلام، بلکه همه ملت‌ها بر قدرت و مقاومت و پیروزی حتمی رزمندگان ما اعتراف دارند.

 ریگان

حجت‌الاسلام علی رنجبر ماهانی

سردار سلیمانی اعتنایی به آن نامه سازمان سیا نکردند و حتی حاضر نشدند که آن نامه را باز کنند و قبول نکردند، این مایه‌ی عزت نظام اسلامی شد و همچنین آن ورزشکاری که حاضر نشد در مقابل بیگانه دست بدهد آن ورزشکار هم در عرصه‌ی ورزش نماد عزت نظام و انقلاب ما شد. ان‌شاءالله همه ورزشکاران ما این سنت حسنه را از این ورزشکار ما الگو بگیرند.

کهنوج

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش

وی از خساراتی که به محصولات کشاورزی کشاورزان وارد آمده ابراز تأسف کرده و از مسئولین خواستند نسبت به جبران خسارات کشاورزان چاره‌اندیشی کنند

این اقدام ترامپ ناشی از شکست سیاست‌های امریکا در منطقه است این توطئه علاوه بر اینکه توجه دنیای اسلام را به قدس شریف و مسئله فلسطین بیشتر خواهد کرد نویدبخش شکل‌گیری انتفاضه جدیدی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.

منوجان

حجت‌الاسلام حسن سالاری

قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اگر آمریکا به هر کشوری تشر می‌زد هیچ‌کدام جرئت جواب دادن را نداشتند، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و قدرت دفاعی ایران، آمریکا جرئت تشر زدن به ایران را ندارد و این را ترامپ خوب می‌داند و به همین دلیل است که به کشورهای ضعیف تجاوز می‌کند.

رابر

حجت‌الاسلام صادقی

 زمانى كه قاسم سليمانى در بوكمال بود، رئيس سازمان سيا به‏وسيله يكى از رابطان خود در منطقه، نامه‏اى براى سردار سليمانى فرستاد اما ايشان گفت «نامه تو را نمى‏گيرم و نمى‏خوانم و اصلاً با اين افراد صحبتى ندارم.»

وی در پایان به شورای شهر رابر تأکید بر تعجیل در انتخاب شهردار داشت و گفت: نزدیک به  چهار ماه هنوز شهردار نداریم  با انتصاب شهردار، معضلات و مشکلاتی  موجود کمتر خواهد شد و همچنین  خواستار تعجیل در آسفالت کوچه مدرسه استثنایی و جاده دانشگاه پیام نور شد.

برچسب ها: نماز جمعه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)