کد خبر: ۲۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
گفتارنو از حاشیه‌های جلسه امشب شورای شهر کرمان گزارش می‌دهد
ماه‌بانو معصوم زاده بار دیگر خبرساز شد. او این بار پس از آن‌که محمد فرشاد رییس شوری شهر کرمان را به دیکتاتوری متهم کرد جلسه شورا را ترک کرد و ضمن مصاحبه با یک کانال خبری مدعی شد برخوردش مطالبه گرانه و در جهت راه‌اندازِی سیستم اتوماسیون شورای شهر بوده است. موضوعی که یک بار دیگر در صحن شورا مطرح شده بود و رئیس شورا به آن پاسخ گفته بود.


گفتارنو/ گروه شهر: 
ماه‌بانو معصوم زاده بار دیگر خبرساز شد. او این بار پس از آن‌که محمد فرشاد رییس شوری شهر کرمان را به دیکتاتوری متهم کرد جلسه شورا را ترک کرد و ضمن مصاحبه با یک کانال خبری مدعی شد برخوردش مطالبه گرانه و در  جهت راه‌اندازِی سیستم اتوماسیون شورای شهر بوده است. موضوعی که یک بار دیگر در صحن شورا مطرح شده بود و رئیس شورا به آن پاسخ گفته بود.

بر اساس گزارش خبرنگار گفتارنو، ماه‌بانو معصوم زاده در ابتدای نشست عمومی شورای شهر  خطاب به محمد فرشاد رییس شورای شهرکرمان  گفت: بعضی از ما خط‌‌‌مشی شما را نمی‌پذیریم و نمی‌فهمیم؛ اما  شما در پاسخ به من اعلام کردید که «من خط‌ مشی خودم را عوض نمی‌کنم».
معصوم‌زاده با این ادعا که «من فقط به خاطر خدا و مردم آمده‌ام و از حق مردم هم نخواهم گذاشت» بار دیگر تأکید کرد: آقای فرشاد در پاسخ به من که گفتم شما خط و مشی خود را عوض کنید گفتند: «خط و مشی من فرقی نمی‌کند»

معصوم زاده خطاب به رییس شورای شهر کرمان  گفت: باید این رفتار دیکتاتوری خود را تغییر دهید و سپس جلسه را ترک کرد. 

رئیس شورای شهر کرمان اما در ادامه نشست شورا در واکنش به این اظهارات گفت: با احترامی که برای خانم معصوم زاده قائل هستم باید اعلام کنم در خود هیچ رگه‌ای از دیکتاتوری مشاهده نمی‌کنم.

فرشاد اضافه کرد: خانم معصوم زاده به من گفتند  باید خط و مشی خود را عوض کنید و من هم به ایشان گفتم که در طول دوران زندگی‌ام همین رفتار را داشته‌ام و چه چیزی را باید عوض کنم. 

وی عنوان کرد: در جمع اعضای شورای شهر همین اخلاق فعلی را داشته‌ام و هم در برخورد با ارباب‌رجوع همین رفتار را ادامه داده‌ام و در این رفتار چیز بدی نمی‌بینم. 

فرشاد افزود: برای ماه‌بانو معصوم زاده هم احترام بسیار زیادی قائل هستم و وقت می‌گذارم تا ببینم نیت و منظورشان چیست و اگر جایی رفتار من مورد رنجش ایشان شده عذرخواهی می‌کنم؛ اما باید اعلام کنم هیچ موردی را در برخورد با ایشان که نشان از بی‌احترامی و دیکتاتوری باشد نداشته‌ام. 

وی با اشاره به اینکه از سوی اعضای شورا به‌عنوان رئیس شورای شهر انتخاب‌شده‌ام، خاطرنشان کرد: حتماً برای ایشان سوءتفاهم شده است و دراین‌باره با او صحبت خواهم کرد.

ایران‌منش: جای تعجب بود
رئیس کمیسیون فرهنگی و بانوان شورای شهر هم در این خصوص اظهار کرد: ما اعضای شورای شهر وقتی در برابر اصحاب رسانه هستیم باید احترام متقابل بگذاریم و آن چیز که تابه‌حال از آقای فرشاد دیدیم این بوده که سعی می‌کنند به خرد جمعی احترام بگذارند و با توجه به سواد و تخصص معصوم زاده برای من جای تعجب بود.

زهرا ایران‌منش افزود: با شناختی که از آقای فرشاد دارم از ایشان حمایت می‌کنیم، البته مسائلی پیش می‌آید که اختلاف‌نظر وجود دارد اما ما همگی به درخواست‌های مردم می‌پردازیم و خدمت به مردم در اولویت قرار دارد.

چناریان: این شیوه بیان و کار را نمی‌پسندم
رئیس کمیسیون بودجه و ایجاد منابع پایدار گفت: خوشبختانه در شورای شهر کرمان همان‌طور که خانم ایران‌منش هم اشاره کردند وحدت نظر و هماهنگی وجود دارد و انتظار داریم بعد از انتخاب شهردار و انسجام، کار را برای خدمت به مردم متمرکز کنیم و جلسات همان‌طور که تابه‌حال برگزارشده‌اند ادامه یابند.

حسین چناریان با اشاره به صحبت‌های معصوم زاده، افزود: نحوه طرح موضوع را به این شکل جالب نمی‌بینم و باید تأکید کنم خوشبختانه در شورا وحدت وجود دارد. 

وی ادامه داد: خوشبختانه مطلبی تاکنون در شورا با سمت‌وسوی سیاسی نبوده و از درخواست خانم معصوم زاده هم اطلاعی نداشتیم.

چناریان اضافه کرد: امیدواریم وحدت و انسجام که وجود دارد بیشتر شود و حاشیه‌ها را از شورا دور کنیم و این شیوه کار و بیان خانم معصوم زاده را نمی‌پسندم.

فرشاد گفت: آقای مشرفی و معصوم زاده در زمان طرح موضوع بودند و هیچ درخواستی برای داشتن جلسه‌ای با من نبوده است. البته این را بگویم معصوم زاده و خدادادی و سه نفر دیگر اعضای کمیسیون خدمات شهری و بهداشت عضو گروه خدمات شهری، بهداشت و محیط‌زیست هستند.

وی ادامه داد: در آن کمیسیون دو نفر کاندید شدند و آقای خدادادی به‌عنوان رئیس کمیسیون رأی آوردند و تصورم این است که خانم معصوم زاده توقع داشتند در آن کمیسیون رأی بیاورند.

رئیس شورای شهر کرمان تصریح کرد: اعلام می‌کنند فرشاد خط و مشی خود را عوض کند، خط و مشی من همین بود و نمی‌توانم عوض کنم، یکسری اعتقادات و یکسری رفتار در رابطه با اعضای شورا و در رابطه با مردم‌دارم و چون من گفتم که خط و مشی خود را عوض نمی‌کنم دلخور هستند که من دیکتاتور هستم.

وی عنوان کرد: نقصان‌ها را می‌پذیریم و این را از خط و مشی جدا می‌دانم.

چناریان خطاب به فرشاد گفت: همه اعضای شورای شهر دغدغه کاردارند و ما از شما  تشکر می‌کنیم و ممنون هستیم.

میرحسینی: برخورد آقای فرشاد با متانت است
سید محمدرضا معین زاده میرحسینی هم بیان کرد: با شناختی که از آقای فرشاد دارم در تابه‌حال در برخوردهایشان بامتانت بودند و هیچ دلخوری نبوده است.

وی ادامه داد: امیدواریم همدلی حفظ شود و شورای شهر به همین شکل باشد تا خدمات را بهتر و سریع‌تر به مردم ارائه دهیم.

کامیاب: ما دیکتاتوری از آقای فرشاد ندیدیم
محمد جواد کامیاب هم به اظهارات معصوم زاده درباره رئیس شورای شهر واکنش نشان داد و گفت: ما هیچ دیکتاتوری در آقای فرشاد ندیده‌ایم.

بهرامی: آقای فرشاد اصرار دارند همه نشست‌ها علنی باشد
نائب رئیس شورای شهر هم در واکنش به اظهارت معصوم زاده عنوان کرد: من اهل تملق نیستم اما باید اعلام کنم شورای پنجم یک شورای صادق و شفاف است و اصحاب رسانه در همه نشست‌های علنی حضور دارند. 

علی بهرامی ادامه داد: آقای فرشاد اصرار دارند همه نشست‌ها علنی باشد و هیچ زمان اصرار نداشتند که حتماً حرف ایشان ملاک قرار گیرد.

سابقه موضوع
در حالی معصوم‌زاده این رفتار خود را به مطالبه‌گری برای اتوماسیون شورا نسبت داده است که در نشست قبلی شورا هم این مساله را مطرح کرده و رییس شورای شهر کرمان با بیان این‌که 20 سال است که شورای شهر کرمان اتوماسیون ندارد، گفته بود: عدم اجرای اتوماسیون در شورا  در راستای عدم شفافیت ارزیابی نمی‌شود. 

محمد فرشاد در آن نشست با بیان این‌که شورا اعتباری مستقل از شهرداری ندارد، گفت: در بودجه سال قبل شورا اعتبار اتوماسیون دیده نشده است. 

فرشاد این را هم اضافه کرده بود: باید اتوماسیون شورا در بودجه سال آینده دیده شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
1
بعضی ها دنبال فضا سازی هستند. بهرحال یه چیز رو پیدا می کنند برای گیر دادن.
حمیدایزدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
1
متاسفانه زمانی که تراکت های تبلیغاتی امثال این خانم محترم را میبینیم که بجای راهکارهای مدیریت شهری در تراکتهاشون از خواص شیر شتر وخواص کلپوره برای دل درد وخواص برگ شلغم برای گوش درد و و و و و میدیدیم بجای اینکه بگیم این خانم دکتر درسته در حجامت کاربلد است اما بدرد نمایندگی شورای شهر نمیخورد،بهش رای دادیم باید منتظر این روز بود که به اقای فرشاد که در مدیریت رزومه سنگین وپرباری دارد توسط امثال این خانم توهین شود،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
1
درود بر اعضای شورای شهر که به درستی از آقای فرشاد حمایت کردند
حسین مومن زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
1
یاداور شدیم معنی کلمه (تهمت) را از ویکی پدیا بنویسیم شاید برخی افراد یاد بگیرند و باعث اصلاح در ادبیات انها شده باشیم.
تهمت یا افترا به بیانیه یا اظهارنظری گفته می‌شود که ادعایی آشکار یا ضمنی به یک فرد، کسب‌وکار، فراورده، گروه، حکومت، دین یا ملت نسبت می‌دهد که موجب ایجاد تصویری منفی یا نادرست برای آنها می‌شود. این واژه با توجه به شرایط حقوقی همچنین شامل سخنان تحقیرآمیز یک فرد نسبت به دیگری بدون در نظر گرفتن راستی یا کذب بودن آن، که چه به صورت کلامی یا نوشتاری منتشر شده باشد، می‌شود.
امیدوارم سازنده باشد
رضا رشیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
1
فرشاد و عشقه ...
بهبودی
|
Netherlands
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
1
خانم معصوم زاده گفته اند برای خدا وارد شورا شده اند گرچه این ادعا قابل قبول نیست زیرا غیر قابل سنجش است و فقط خدا میداند و خود فرد در عین من این ادعا را می پذیرم ولی مایل بدانم ایشان به غیر از منزلت اجتماعی که از خلال عضویت در شورا بدست آورده ایا تا بحال حقوق ومزایایی هم دریافت کرده است یا خیر امیدوارم به خاطر خدا شفاف سازی نمایند در ضمن بعید می دانم فردی که تا این حد ایثارگر وخدا جو است به راحتی وبدون ترس از خدا وجدان اخلاقی همکار خود را به راحتی به دیکتاتوری متهم کند در حالیکه سایر همکاران این اتهام را با صراحت رد می کنند وگواهی دادند جناب فرشاد تابع خرد جمعی است ودیکتاتوری از اوندیده اند
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
جنب فرشاد مرد اخلاق شورای اسلامی شهر کرمان در تمامی دوره ها می باشد به گونه ای که شاید در هیچ یک از دوره های شورای شهر کرمان رئیس به این گونه خوش اخلاق نبوده باشد.
و همه بر این موضوع تاکید دارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)