کد خبر: ۲۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به مسئولان انتقاداتی دارند و بایستی این انتقادات از سوی مردم بیان شود ولی اینکه منجر به خشونت و یا به آسیب رسیدن به اموال عمومی شود قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به مسئولان انتقاداتی دارند و بایستی این انتقادات از سوی مردم بیان شود ولی اینکه منجر به خشونت و یا به آسیب رسیدن به اموال عمومی شود قابل پذیرش نیست.

علی اسدی کرم در گفت‌و‌گو با صدای تاک افزود: بایستی شرایطی در کشور فراهم کنیم تا به‌نوعی صدای کسانی که منتقد هستند و اعتراض دارند، مثل همین اعتراضات به وضعیت اقتصادی و اشتغال، از طرف مسئولان شنیده شود.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه عده‌ای از این شرایط به وجود آمده سوءاستفاده کرده و مشکلاتی را در شهرها برای مردم و کشور درست کردند و درواقع کسانی که این روزها خسارت به اموال بیت‌المال رساندند ازجمله افرادی بودند که در جمع معترضین حضور پیدا کردند.

وی بیان کرد: اینکه انتقاد باشد و مردم از مسئولان بخواهند چیز بدی نیست اما آسیب رساندن به اموال عمومی و متعلق به مردم نمی‌تواند برای جامعه قابل‌تحمل باشد.

وی در ادامه به حرکت جریان‌های سیاسی رقیب دولت دوازدهم هم اشاره کرد و گفت: بعد از انتخابات این جریان‌های رقیب سیاسی دنبال این قضیه بودند و درواقع احتمالا این پیش‌بینی را نمی‌کردند کار به اینجا برسد و فکر می‌کردند با همان انتقادات تند علیه عملکرد اقتصادی دولت ادامه پیدا کند.
اسدی ادامه داد: جناح رقیب پیش‌بینی نمی‌کرد این مشکلات به وجود آید و حال متوجه شدند اگر فضا را برای این کار آماده کنند دود آن به چشم خودشان هم خواهد رفت.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال را در جامعه حس می‌کنیم و باید اشتغال در اولویت قرار گیرد، اظهار کرد: به‌واقع مشکلات اقتصادی اکنون گریبان گیر مردم شده است و بالأخص اشتغال که الآن مردم از آن دم می‌زنند.

نماینده شهربابک همچنین عنوان کرد: ما هم به‌نوعی افراد جامعه هستیم و این مشکلات اقتصادی و بخصوص اشتغال را حس می‌کنیم، باید دولت و مجموعه نظام تلاش کند مسیری را انتخاب نماید که این مشکلات را به حداقل برسانند و این مسائل درنهایت باید حل گردد.

وی در ادامه اضافه کرد: باید جایی برای بیان انتقادات وجود داشته باشد تا مردم مسائل و مشکلات و خود را بیان و پیگیر حل آن باشند، اما باید به‌صورت آرام باشد و در این صورت مردم می‌توانند مطالبات خود را بیان کنند.

اسدی یادآور شد: این مسائل و حوادثی که اخیراً پیش‌آمده نباید گریبان گیر مردم و مسئولین شود که خود بدتر مشکلاتی را برای جامعه به وجود خواهد آورد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)