کد خبر: ۲۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
پژمانفر مقصر اصلی اعتراضات را لاریجانی و روحانی می‌داند و بر این باور است که آنها اجازه نمی‌دهند نمایندگان مجلس به مسائل موسسات مالی غیرمجاز ورود پیدا کنند و مانع سوال از روحانی ‌می‌شوند.
پژمانفر مقصر اصلی اعتراضات را لاریجانی و روحانی می‌داند و بر این باور است که آنها اجازه نمی‌دهند نمایندگان مجلس به مسائل موسسات مالی غیرمجاز ورود پیدا کنند و مانع سوال از روحانی ‌می‌شوند.

پژمانفر بر این باور است که لاریجانی به سمت اعتدال تغییر موضع داده است. او معتقد است که اگر قالیباف کنار نرفته بود انتخابات به مرحله دوم کشیده می‌شد. پژمانفر می‌گوید جبهه پایداری از نظرات فقها طبق اساسنامه بهره می‌گیرد و برای انتخابات 98 بنایی برای ارائه لیست جداگانه ندارد.

نصرالله پژمانفر در گفتگو با فرهیختگان درباره وحدت اصولگرایی گفت: مشکل جریان اصولگرایی را وحدت نمی دانم. من فکر می‌کنم پایبندی به این موضوع است. وحدت هم یکی از مسائل است. وحدت خود اصالت ندارد، باید جریان اصولگرایی منجر به وحدت شود، اما وحدت هم تحکمی نیست.در انتخابات ریاست‌جمهوری خیلی‌ها در جمنا حضور رسمی داشتند، اما حضور دلی نداشتند، به همین دلیل از همه ظرفیت‌های خود برای حضور استفاده نکردند.

اهم اظهارات پژمانفر به شرح زیر است:

*فکر می‌کنم در آن مقطع اگر آقای قالیباف کنار نمی‌رفت، احتمال به مرحله دوم کشیده شدن انتخابات بیشتر بود. بالاخره کسانی که در جمنا تصمیم گرفتند از ابتدا بنایی بر این نداشتند که به نظرات ما هم توجه کنند و در آن زمان هم از جبهه پایداری نظری نخواستند، ضمن آنکه خیلی‌ها از جمله برخی اعضای جبهه پایداری آن روزها علنا و با منطق این نظر را در رسانه‌ها اعلام کردند، اما انگار افرادی قصد دیگری داشتند و کاری به این حرف‌ها نداشتند.

*{درباره 15.5 میلیون رأی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری}:فکر می‌کنم رای در این سبد بیشتر از این مقدار بود. اگر واقعا این فضاسازی‌ها و عدالت در تبلیغات و انصاف در گفتمان بود، مطمئنا نه آقای روحانی 24 میلیون رای داشت و نه آقای رئیسی 16 میلیون. قطعا شاید به هم بسیار نزدیک می‌شدند و شاید نتیجه چیز دیگری می‌شد. و این صرفا ادعا است، اما مطمئنا اگر انصاف را طرف مقابل رعایت می‌کرد و نگرانی‌ها را در فضای رسانه‌ای که دست خودشان بود، ایجاد نمی‌کرد، قطعا این آرا به هم نزدیک‌تر می‌شدند.

*{درباره دعوت جمنا از پایداری برای شرکت در شورای مشورتی}: این جریان تاکنون هیچگونه دعوتی از جبهه پایداری جهت شنیدن دیدگاه‌ها و نظراتش به عمل نیاورده است.

*{درباره نواصولگرایی قالیباف}:به آقای قالیباف فرصت داده نشد که از حرف‌های خود دفاع کند و بگوید منظور چه بود. واقعا اگر منظور ایشان اصولگرایی است، همین امروز تا قیامت هم می‌گوییم اگر چارچوب انسانیت، اخلاق و مبانی دین را رعایت کند، وظیفه خود را انجام داده و تا انتها باید پیش برود. اگر بخواهد از اینها عدول کند اشتباه کرده است.

*به‌شدت نظر به این داریم که تنها کاری را انجام ندهیم. اگر امر دایر به تنها بودن و انجام تکلیف شود، حس این است که انجام تکلیف مهم‌تر از تنهابودن است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
چرا باید سپرده گذاران موسسه مجازی که برای پرهیز از ریسک از دست دادن سرمایه پس از اعطای مجوز در سال 95 به موسسه کاسپین در ان سپرده گذاری کرده اند بدون هرگونه اشتباه قانونی حاصل یک عمر تلاش شرافتمندانه خود را از دست بدهند و نه اقای سیف و نه اقای رئیس جمهور حاضربه جوابگویی در طی چندین ماه نباشند.اقای سیف در رسانه ملی بهترین سرمایه گذاری بدون ریسک را سپرده گذاری در موسسات مجاز طبق سایت بانک مرکزی اعلام کردند که موسسه کاسپین یکی از انها بود و تاکید ایشان بر سرمایه گذاری بدون دغدغه و با اطمینان در این موسسات و قول نظارت و صیانت و نگهبانی از سرمایه های مردم همه را مجاب به این سرمایه گذاری کرد. حالا ایا بانک مرکزی توان دزدی املاک و سپرده های مردم را دارد .بدیهی است که صدها هزار سپرده گذار این اجازه را به اقای سیف و دوستان ایشان نخواهند داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم 

جلوی اختلاس را بگیرید / اگر مردم گرفتار فقر شوند، دین از بین خواهد رفت

کروکی‌های کاغذی تا پایان خرداد ماه به طور کامل حذف می‌شوند

جدیدترین قیمت خودرو امروز اول اردیبهشت 1403

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان طی روزهای آینده

آتش‌سوزی خودرو پژو ۴۰۵ حامل قاچاق سوخت در پمپ بنزین کرمان

جنگل گلپرکی دلفارد بزرگترین ذخیره‌گاه جنگلی انار شیطان در کشور

حکم قطعی محکومان پرونده پروژه الماس مال کرمان صادر شد

کسب یک طلا و برنز در مسابقات قهرمانی کشور توسط کاراته‌کاهای کرمانی

استاندار کرمان: پیگیری امور اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)