کد خبر: ۲۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
ارسال به دوستان
ذخیره
نیکزادی پناه درنطق میان دستور:
عضو کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس، گفت: وقت آن رسیده است که دولت برای پیشبرد برنامه های خود و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به پالایش مدیران ناکارآمد و بی علاقه با توجه به کارنامه کاری آنها و جایگزین نمودن مدیران انقلابی، کارآمد و چابک اقدامات لازم را انجام دهد، زمان برای آزمون و خطا برای مدیریت کشور باقی نمانده است.
 عضو کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس، گفت: وقت آن رسیده است که دولت برای پیشبرد برنامه های خود و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به پالایش مدیران ناکارآمد و بی علاقه با توجه به کارنامه کاری آنها و جایگزین نمودن مدیران انقلابی، کارآمد و چابک اقدامات لازم را  انجام دهد، زمان برای آزمون و خطا برای مدیریت کشور باقی نمانده است.

حبیب الله نیکزادی پناه در نشست علنی مجلس شورای اسلامی درنطق میان دستور، گفت: امروز یکی از مشکلات اساسی و همچنین دغدغه مسئولان کشور و مردم به خصوص رهبر معظم انقلاب مسائل اقتصادی و وضعیت نامناسب معیشتی مردم است، متاسفانه علی رغم تلاش های دولت تدبیر و امید با توجه به شیطنت های استکبارجهانی و همفکرانش توفیق لازم برای برون رفت از روکود اقتصادی و بهبود آن حاصل نشده است.

نماینده مردم بم، ریگان و فهرج درمجلس شورای اسلامی، افزود: لازم است مجلس شورای اسلامی به طور ویژه درجهت کمک به دولت به این موضوع ورود پیدا کرده و باکمک گرفتن از اقتصاددان ، مرکز پژوهش های مجلس ، دانشگاه های مختلف و استفاده از فرمایشات رهبر معظم انقلاب راهکارهای موثر را پیدا کرده تا بتوان تغییر اساسی درمسائل اقتصادی کشوربه وجود آورد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، تصریح کرد: یکی از راهکارهای اساسی برای خروج از بحران بیکاری و رونق بخشیدن به تولید و بهبود وضعیت معیشتی مردم با ور داشتن به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به صورت جدی و عملیاتی می باشد، باید درمرحله اول درغالب این طرح از همه ظرفیت های موجود کشور و تکنیک های روز ، علوم مربوطه و به کارگیری نیروهای متخصص، کاردان و هدفمند از طریق شایسته گزینی کشور را از این آفت ویرانگر نجات دهیم.

نیکزادی پناه افزود: وقت آن رسیده است که دولت برای پیشبرد برنامه های خود و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به پالایش مدیران ناکارآمد و بی علاقه با توجه به کارنامه کاری آنها و جایگزین نمودن مدیران انقلابی، کارآمد و چابک اقدامات لازم را  انجام دهد، زمان برای آزمون و خطا برای مدیریت کشور باقی نمانده است.

نیکزادی پناه گفت: فقر، فساد، اعتیاد، هدر رفت انرژی جوانان کارآمد به علت نبود تولید رواج پیدا کرده است؛ درحوزه انتحابیه اینجانب با توجه به فرصت های موجود درهمه امور از جمله میرانث فرهنگی امکان استقاده از صنعت گردشگری ،وجود نخلستان های زیبا و پرمحصولات متاسفانه شرق استان کرمان غیربرخوردار است که ریشه آن درنبود برنامه برای استفاده از ثروت های ملی است.

این نماینده مردم درمجلس دهم، تاکید کرد:  برای فعال کردن امور اقتصادی شرق استان کرمان به مسئولان ماموریت جدی داده تا راهکارهای لازم را ارایه دهند، میراث فرهنگی و گردشگری درجهت آماده نمودن زیرساخت های گردشگری با توجه به 4 اثر ثبت شده جهانی، وزارت جهاد کشاورزی درجهت توسعه آبیاری تحت فشار، توسعه گلخانه ها و توسعه صنایع جانبی ، احیاء دامداری و بهبود وضعیت مدیریت کلان استان توسط وزارت نیرو، سرعت بخشیدن به پروژه های آبرسانی منطقه دردستور کار قرار گیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: کاهش نرخ بیکاری و کاهش نرخ اشتغال درمنطقه مد نظرقرارگیرد، البته از خدمات وزارت بهداشت و وزیر جهادکشاورزی برای ورود به خرید خرما تشکر دارم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)