کد خبر: ۲۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه در خطبه های جمعه چه گفتند؟
الگو برشمردن حضرت زهرا برای زنان و اشاره به نقش زن در خانواده یکی از محورهای اصلی خطبه‌های جمعه این هفته بود. به گزارش گفتارنو اشاره به مساله حجاب و سفر وزیر فرانسه به ایران و لزوم انتقاد پذیری مسوولان از دیگر محورهای خطبه های این هفته استان بود.
الگو برشمردن حضرت زهرا برای زنان و اشاره به نقش زن در خانواده یکی از محورهای اصلی خطبه‌های جمعه این هفته بود.  به گزارش گفتارنو  اشاره به مساله حجاب و سفر وزیر فرانسه به ایران  و لزوم انتقاد پذیری مسوولان از دیگر محورهای خطبه های این هفته استان بود. 

نام شهرستان

نام خطیب

چکیده خطبه

کرمان

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی

انتقاد پذیری مسئولان موجب رفع نقیصه ها و در حقیقت تهدیدهای احتمالی را به فرصت پیشرفت و آبادانی برای کشور و منطقه تبدیل می کند.


حجاب از واجبات دین اسلام است و جای بسی شگفتی است که عده ای به خود اجازه می دهند اینگونه راجع به حجاب حرف های نامربوط بزنند.
اینکه گروهی در ملأ عام به ترویج بی‌حجابی می‌پردازند و برای انجام کشف حجاب نرم در جامعه تلاش می‌کنند، خطرناک است و باید هوشیار بود.

در تمام مسؤولیت‌ها باید اصلح را بر کرسی نشاند و مسؤولان با صلاحیت بر رأس امور قرار بگیرند.

سیرجان

حجت الاسلام سید محمود حسینی

وزیر امور خارجه فرانسه که برای توقف برنامه موشکی ایران برنامه داشت دست خالی برگشت که این ناشی از قاطعیت رئیس جمهوری فرزانه و همچنین وزیر امورخارجه و دبیر شورای عالی امنیت ملی دارد .

خدمات به مردم باید بیشتر باشد و امروز هیچ مسئولی نباید از انتقاد سازنده بترسد و باید با انتقادها به فکر رفع مشکلات بود و هیچگاه نباید به این مردم که قدرت و بازوی مسؤولان هستند توهین شود.

جیرفت

حجت الاسلام رضا سعادت فر

کسانی که مدافع عیاشی ها، کنسرت ها و لهو و لعب هستند با تربیت افرادی مانند شهید حججی ها مخالف هستند، اما بدانند ایران پر از بسیجی های هوشیار و با بصیرت است.

یکی از مهم ترین کارهایی که توسط جریان لبیرال در حال انجام است تغییر در اهداف و آرمانهای انقلاب است لذا در این زمینه همه باید هوشیار باشند.

فرزندان خود را در مدارس، مهدهای کودک و فضای مجازی مراقبت کنید تا تحت تاثیر فرهنگ غرب قرار نگیرند.

رفسنجان

حجت الاسلام رمضانی پور

دخترانی که کشف حجاب می‌کنند از انگلیس و کشورهای اروپایی خط میگیرند، کشف حجاب نتیجه اش این است که چطور اروپایی ها و آمریکا از انها حمایت می کنند، چطور در برابر ظلم به اقشار متدین صداشون در نمی آید، اینها از خدا می خواهند به جامعه مومن ما آسیب وارد شود .

یک جریانی اتفاق افتاده اختصاص به یک شهر و دو شهر ندارد می خواهند دین مردم را بگیرند و یه دین سکولاری برای مردم رقم بزنند در شهر ما هم همین است به اسم جشن به بی بندباری و فساد می پردازند. عده ای با دنبال کردن دوچرخه سواری بانوان با وقاحت می خواهند ولنگاری را رواج دهند فکر می کنند من فقط مخالفم اگر شما مردم هم مخالفید اقدام جانانه بکنید. لذا بنده به طلبه حقیری هستم از همه طلاب بسیجیان آحاد مردم انقلابی می خواهم نگذارید اینچنین کارهایی در جامعه ما رواج یابد.


راور

حجت الاسلام و المسلمین علی تویسرکانی

به هشدارهای رهبری در باب افزایش تعداد فرزندان دقت کنید که ایشان بارها به داشتن تعداد فرزند بیشتر تاکید دارند و حتی فرمودند که در یک مقطع ای بر اساس شرایط، مسئولین اشتباه کردند و خانواده ها را به تعداد فرزند کمتر تشویق کردند.


پیامبر می فرمایند بهترین زنان امت من کسانی هستند که بچه زیاد دارند. دیگر ویژگی بهترین زنان امت پیامبر را پاکدامن و خویشتندار بودن در مقابل نامحرمان، نگاه و گفتار و اعمال زن آرامش بخش باشد، خودآرایی زن برای شوهر باشد، حرف شنوی از شوهرش داشته باشد، در امور زناشویی هر آنچه که مرد میخواهد زن کوتاهی نکند را برشمرد. امروزه وقتی اختلافات خانوادگی ارزیابی می شود می بینیم که بیشترشان به همین موارد گفته شده در روایت پیامبر برمی گردند که رعایت نشده اند.

کوهبنان

حجت‌الاسلام رضا قاسمی

استکبار دنبال این است که مقام و شخصیت، حجاب و عفاف زنان را خدشه‌دار کند لذا مسوولان و مردم باید هوشیار باشند که نظام خانواده همچنان استوار و محکم بماند.


ریگان

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی

دشمن سعی دارد با برنامه های ضد فرهنگی علیه حجاب و عفاف و به بهانه آزادی دادن ، زنان جامعه را از مادر که کانون محبت و آرامش خانواده را تشکیل می دهد دور سازد و جامعه را به ابتذال بکشاند. برخی ها که حجاب را اجباری و اختیاری در نظام اسلامی مطرح می کنند فهم و بینش آنها از دین ضعیف است.


یکی از مشکلاتی که مردم شهرستان با آن دست و پنجه نرم می کنند عدم آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای شهرستان و مشکل اینترنت است که مدتهاست این مشکل در شهرستان برطرف نشده است .


معین اقتصاد مقاومتی قول ساخت 2کارخانه لاستیک وریسندگی و بافندگی را جهت اشتغال زایی به این شهرستان دادند اما هنوز در این شهرستان عملیاتی نشده است .


هنوز نیروی انسانی وپزشک بیمارستان ریگان تامین نشده است و مردم به شهرستانهای همجوار و مرکز استان جهت مداوا اعزام می شوند .

آسمینون منوجان

حجت الاسلام حسن سالاری

وزير خارجه فرانسه براى برخى گفت ‏و ‏گوهاى سياسى وارد تهران شد. قبل از اين سفر، وى هدف خود را بر روى سه مسأله مهم برنامه موشكى، برجام و نقش منطقه ‏اى ايران تمركز داده بود. لودريان در اين سفر بيش از آن‏كه نماينده دولت خود باشد، نماينده آمريكا بود و در طول اقامت يك‏ روزه خود گفت‏ و گوهاى مختلفى با مقامات سياسى كشور انجام داد که جا دارد از مواضع مقتدرانه و عزتمدارانه رئيس‏ جمهور، وزير امور خارجه و دبير شوراي عالي امنيت ملي كشورمان تشكر كرد كه با قاطعيت و از سر عزت به وزير خارجه فرانسه يادآور شدند كه توان دفاعي جمهوري اسلامي ايران قابل مذاكره نيست و اروپايي ‏ها به جاي تمركز روي ايران بايد به آمريكا جهت اجراي برجام فشار آورند و خود را از نقش واسطه و انتقال مطامع آمريكا خارج ساخته و نقش مستقلي را براي خود تعريف نمايند.


کهنوج

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش

باید حواسمان به حرفهایی که می زنیم باشد چراکه نسبت به آنها مسئول هستیم با توجه به گسترش فضای مجازی نباید تا از حرفی مطمئن نشده اییم آن را نشر بدهیم. بعنوان نمونه این روزها در ارتباط با مسائل شهرداری شایعات زیادی را بعضی ها دارند ترویج می کنند. امروز یک بارقه امیدی در دل مردم بوجود آمده و واقعیت این است که این روزها به هر کجا مراجعه می کنیم می بینیم که شروع شهردار محترم شروع خوبی است و انصافا دارد کار می کند. و این تغییر و تحولات نباید تحت تأثیر مسائل طایفه ایی قرار گیرد.

گرچه ریاست محترم شورای شهر این شایعات را تا حدی پاسخ دادند اما شوری شهر باید از سربازی که به خط مقدم فرستاده با تمام توان از شهردارش حمایت و پشتیبانی کند.و از طرفی مردم هم باید پشتیبانی کنند تا خدایی نکرده این شایعات باعث شود که مدیریت شهرداری تزلزل پیدا کند و انگیزه کار گرفته می شود و دلسرد شود.

رودبارجنوب

حجت الاسلام والمسلمین گروهی

سلمان با اینکه استاندار و حاکم مدائن بود ولی زندگی ساده ای داشت و مانند مردم فقیر از نان جو استفاده می کرد و از اموال خودش در راه خدا انفاق می کرد.

حقوق های نجومی و تجمل گرایی برای مسئولین جمهوری اسلامی زیبنده نیست و به همین خاطر رهبر معظم انقلاب و دستگاه قضا به حقوق های نجومی حساسیت نشان میدهند و با این امور مختلف هستند.


وزیر فرانسه چه نقشی برای ایران داشته است و درمورد هسته ای صحبت کند،الحمدلله همه مسئولین بر علیه اش ایستادند چون خواسته بودند که ایران انرژی هسته ای نداشته باشد اما جمهوری اسلامی ایران یک ابر قدرت در جهان است.


آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)